|

تغییر فوق العاده "متین ستوده" بعد عید که آدم میمونه ایشون همون اوشونه؟ اون دنیا چخبر!

matin sotudeh shayanews

متین ستوده بازیگر جذاب ایرانیه که این روزا تو بازیگری دیده نمیشه بلکه مدلینگ و میکاپ شده شغل اصلیه خانوم بازیگر و درش حسابی میدرخشه.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- متین ستوده یکی از بازیگرای به شدت خوش فیسی هستش که البته خدادادی نیست و بنده‌ی خدا حسابی درش دست برده و تا به این ظاهر رسیده. تازگیا سریال "لیسانسه ها" رو از شبکه آی فیلم دیدیم که خب متین ستوده رو نشون میده با چهره ای عملی و پروتز شده اما خب بدون آرایش های غلیظ و پرملات! درسته که در ابتدای متن گفتیم متین ستوده چهره ای فوق العاده داره اما خب دلیل بر این نمیشه که بگیم از پیشرفت های بسیار زیادی که دکترای زیبایی یاد گرفتن غافل مونده و نچراله!

متین ستوده با بازی در سریال "میکائیل" بود که دیده شد اما خب شهرت خانوم بازیگر با لیسانسه ها صورت گرفت و بعد هم دیگر پروژه ها. اما خب میدونید که متین ستوده چندان در  سینما و یا شبکه خانگی پررنگ نشد و این خیلی جای تعجب داشت برای چهره ای به مانند متین ستوده که پسنده سینماست! سینمای ما این روزا شده عاشق و شیفته بانوانی که چهره های عملی و پر از سوزن خورده دارند! متین بانو هم که خب این طوره! متین ستوده پنجاه درصد با بازیگری شهرت گرفت و پنجاه درصد دیگه هم از طریق مدلینگ و دیده شدن های اینچنینی! حالا شاید براتون سوال بشه این اینچنینی که گفتیم منظور چه مواردی هستش که خب در ادامه جدید ترین نمونه آن را مشاهده می کنید.

maryam.roshanbeauty_348868253_954698149011946_5474622120741730262_n (1)

maryam.roshanbeauty_349041992_6618866874813961_7790973220833600478_n (1) (1)

maryam.roshanbeauty_349518748_793294745481862_5839586060385799128_n (1)

تغییر فاحش و عجیب متین ستوده بعد از لیسانسه ها! 

متین ستوده بارها برای آرایش مدل شده و زیر دست هررر میکاپری هم نرفته؛ بلکه خانوم بازیگر دهه شصتیمون رو تو پیج آرایشگر هایی دیده ایم که سالن ها شناخته شده دارند و از طرفی هم با چهره ای درست و جذاب میکاپ شده ظاهر میشه. این در حالیه که عکاسی مجموعه هم خیلی حرفه هیتش و از متین ستوده تصاویری رو به ثبت رسونده که میشه گفت دست طلاییش کاملا تو خفن شدن عکس ها تاثیر گذاره! 

همونطور که مشاهده کردین متین ستوده تغییر بسیار زیادی به اونچه که من  شما در لیسانسه ها دیدیم داشته که خب باید گفت تا به این حد متفاوت شدن کمی تا قسمتی عجیب به نظر میاد. چرا که معمولا گریم هستش که فیس جالبه که تو پیج سالن آرایشی که متین ستوده تگ کرده هم جمله ای برای پست متین نوشته شده که نشون میده ظاهرا خانوم میکاپر قصد این رو داشتن تا در رابطه با همین موضوع مقابله کنن و اینجاست که میگن بهترین دفاع حملست!

وی در کپشن تصاویر متین ستوده نوشت: میکاپ یک ماسک نیست که چهره رو کاور کنه بلکه یک وسیله برای بیان احساسات درونیه و یک هنره 

زیبایی متین ستوده عزیز به ظاهر ختم نمیشه و درون قشنگش هر بار که پا به سالن ما میزاره به هممون کلی روحیه و عشق میده

عکس+بازیگران

شهرت حرف و حدیث دار متین ستوده که با آراویرا کردن به دست اومد نه خیلی استعداد!

تو عکسای بالا نمونه ای دیگر از تغییرات متین ستوده رو دیدم که خب نشون میده چرا در ابتدای متن گفتیم متین بانو نیمی از شهرتش رو برای مدل و مدلینگ بازی بدست آورده و این در حالیه که ظاهرا ابن روزا بسیاری از بازیگران سعی بر این دارند تا شهرته رو تصاحب کنن و بعد برن سراغ این جور فعالیت ها!! شاید هم از کمبود پیشنهاد کاریه!! ناگفته هم نمونه بسیاری از کاربران به تغییر ظاهر وی بعد  از سریال لیسانسه ها اشاره داشتند.

matinsotudeh_52461709_2070518346365633_3369817453720634021_n

متین ستوده باردار شده و خبر نداده؟ سپیدار کیه؟

متین ستوده یک ازدواج داشته و ظاهرا یک طلاق. اینکه خانوم بازیگر از همسرش جدا شده یا نه هنوز تاییدی از سوی خودش نداشته اما خب چیزی که مشخصه و بسیاری از کاربران ریزبین حدس و گمان زن این بود که متین ستوده با توجه به اینکه عکسای همراه با همسرش رو از پیج پاک کرده و دیگه موردی هم در رابطه با علی زند عنوان نداشته، احتمال اینکه جدا شده باشه هست، احتمالش!!

علی زندی دارند رستورانی بزرگ در تهران می باشد که میزبان بازیپگران زیادی بوده و هست. این زوج فرزندی ندارند اما متین ستوده بارها از دختری به نام سپیدار رونمایی کرده با کلی قربون صدقه که البته متین بانو میشه خاله سپیدار و بریا برخی از فالوورا این سوتفاهم پبش اومد که ایشون مادر شدن و خبر ندادن و حالام فرزندشون رو ترک کردن!

Untitled

کمی بیشتر با متین ستوده و اون دنیا رفتنش!

متین ستوده متولد 22 اردیبهشت 1364 در تهران، دانشجوی انصرافی رشته مدیریت بازرگانی می باشد که اولین بار با حمایت پدر جلوی دوربین رفت و با سریال «لیسانسه ها» در 31 سالگی به شهرت رسید.

ایشون با 176 سانتی متر قد، از قدبلندترین بازیگر زن ایرانی می باشد که اغلب نگران نداشتن پارتنر هم قد می باشد.

متین ستوده (Matin Sotudeh) در شهر تهران و در یک خانواده با اصالت خرم آبادی و از قوم لر به دنیا آمد، می گوید برعکس اسمش شیطون، شلوغ و حاضر جواب است. پدرش «سید حسین ستوده» از کارمندان بازنشسته صدا و سیما و مادرش معلم بازنشسته می باشد، یک برادر بزرگتر بنام «مانی» و یک خواهر بزرگتر بنام «مریم» دارد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگر وهنرمنداست باتحصیلات

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی