|

"سارا و نیکا فرقانی" چه ناز مژه کاشتن بال بالی؛ فیلم ترسناک راه انداخت اوووف!

saranika forghani shayanews

سارا و نیکا فرقانی بازیگرای مشهوری هستند که هربار اب موضوعی جدید مورد توجه قرار میگیرن و اینبار با خواب وحشتناک سارا بانو!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- سارا و نیکا فرقانی از بازیگرای محبوب و مشهوری هستند که البته اولین کارشون شد آخرین کارشون! خب خیلی از بازیگرا هستند به مانند مثلا لیندا کیانی که سالها در تلویزیون بازی میکنن و بعد هم در سینما و شبکه خانگی تلاش دارند تا به اون شهرتی که میخوان برسن. اما مثلا سارا و نیکا فرقانی تو همون اولین کاری که دیده شدن یعنی سریال "پایتخت" شهرت نیز پیدا کردند. سارا و نیکا فرقانی اما همونطور که در ابتدا هم گفتیم، این کارشون شد اولین و آخرین چرا که خانوم خانوما بعد از کمی تا قسمتی شهرت جو گیر شدن و با عکس و ویدیو های نامتعارفی که منتشر نمودن از تلویزیون که هیچ حتی از فصل آخر پایتخت هم حذف شدند.

Untitled

سلفی جدید و جذاب سارا و نیکا

اما از قدیم ندیم این دوخواهر که بگذریم و برسیم به حال حاظرشون، باید بگیم که سارا و نیکا فرقانی حالا 18 ساله هستند و کاملا سن و سالی قانونی و بزرگونه دارند. اما ظاهرا چهره دوقلوهامون چندان به سنشون نمیا و هنوز کوچولو میزن! البته این نظریه که بسیاری از کاربران دارن و طرفداراشونم که میدونید براشون مهم نیست، تنها چیزی که اهمیت داره اینه که سارا و نیکا تنها از خودشون عکس و فیلمی رونمایی کنن و بس! همین کافیه تا هوادارا به هر دلیلی ازشون شروع کنن به تعریف و تمجید کردن! اما در ادامه تصویری جدید از این دو خواهر مشاهده می کنید که جالبه و سارا و نیکا بعد از ممنوع التصویر شدنشون دیگه به شدت مراعات میکنن و این سبکی عکس میذارن!!

IMG_20230403_204740

خواب وحشتناک سارا فرقانی وقتی همرو ترسوند!

سارا و نیکا فرقانی اون تایم خیلی زیاد بولد شده بودن و مورد توجه قرار گرفتند. خیلیا این وسط طردارشون شدن و نسبت به نامتعارف بازی هایی که داشتند واکنشی مثبت داشتد و به گونه ای لاپوشونی کراششون رو میکردند، اما خیلیا هم از این دو بازیگر زده شدن و تو دیدشن منفور گردیدند!

سارا و نیکا حالا کمتر عکس میذارن و بیشتر تو فاز بومرنگ و لایو هستند. مثلا همین چند وقتی پیش بود که سارا فرقای تو لایو صحبت هایی ترسناک کرد! خانوم خانوما که داشت از خوابش میگفت یهو ته داستان یه مواردی رو هم توضیح داد که به گفته کاربران بیشتر شبیه به اتاق فرار بوده تا خواب!! در ادامه این ویدیو رو مشاهده می کنید.

عشوه های بی امان سارا و نیکا جهت بیدار نگه داشتن پیجشون!

سارا و نیکا به جز لایو خیلی هم دوست دارند که استوری های کوتاه و بومرنگ بگیرن و خب با توجه به اینکه فیلتر های اینستایی خیلی خانومارو جذاب تر و بعضیاشونم قرتی میکنه سارا و نیکا هم زیاد از این فیلتر ها استفاده میکنند ولی دیگه انقدر این عشوه های اینستایی با فیلتر تو استوری زیاد شده که ظاهرا خریدار ندارن و پیجشون خوابیده!

نیکا فرقانی خود خوده واقعیشو نشون فالووراش داد!

قطعا تو بورنگ بالایی که مشاهده کردید متوجه علاقه سارا و نیکا به آرایش و فیلتر شده اید. مژه های کاشت سارا خانوم همراه با فیلتر اینستایی از او چهره ای جذاب تر ساخته که البته 99 درصد مواقع چنین بوده و خیلی به ندرت پیش میاد که سارا و نیکا بدون فیلتر از خودشون چیزی منتشر کنند که این موضوع هم سوژه ای دست برخی از کاربران شده بود که شما ها اعتماد به نفس ندارین بدون فیلتر عکستونو بزارین!

در همین راستا مدتی پیش نیکا استوری با فیلتر اینستایی گذاشت اما ظاهرا بعد از آن کاربران او را مورد هجوم قرار داده اند به همین دلیل دقیقا بعد از آن استوری دیگر منتشر کر اما اینبار بی فیلتر!

Untitled (2)

اما کمی بیشتر با سارا و نیکا

سارا و نیکا فرقانی دختران دهه هشتادی و 18 ساله ای هستند که سعی دارند تا با کار های مختلف چهره شون رو بزرگ تر نشون بدن. دوقلوها از سن تقریبا 13، 14 سالگی شروع کردن به آرایش های غلیظ و موی بلوند و پارتی رفتن و قلیون و ... خلاصه همون مواردی که بعث شد تا زود حاشیه ساز بشن.

sara.nika.fan.33_1628077902

خیلی از کاربران بر این نظرند که مگه شما چند سالتونه که انقدر مو رنگ میکنید! تازه خوبه خارج از کشور در حال زندگی هستید و اونجا نچرال پسند هستند. ناگفته نماند که برای همون موارد نامتعارفی که گفتیم خیلی از هواداران این دو بازیگر جوان گفتند خب سارا و نیکا خارج زندگی میکنن و پارتی و قلیون و... مهم نیست اما بهتره بگیم که حتی در خارج از کشور هم یکسری موارد سن و سال داره و هر کی هرکار دلش خواست نمیکنه!!

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی