|

گلشیفته فراهانی یه جور رخ اومده همه دهنا واموند؛ خانوم شد نگین غرب!

golshifteh farahani shayanews

گلشیفته فراهانی بازیگر محبوبی که این روزا داره حسابی واسه خودش میتازونه و تو زیبایی حرف اولو میزنه، اخیرا از فیس بدون میکاپش رونمایی کرد!

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- گلشیفته فراهانی بازیگر محبوب و مطرح ایرانی که تو دنیا داره با هنرنمایی های فوق العاده اش از فضای مجازی گرفته تا فضای حقیقی رو به رگبار میبنده، شده یه استعداد ناب و باورنکردنی در زمینه های مختلف که کسی به گرد پاش نمیرسه. گلشیفته فراهانی فرزند بهزاد فراهانی بازیگر حرفه ای و بسیار پرکار ایرانیه که از سنین کم در این حرفه دیده شد و تونست توانایی های جذابش رو طوری به عرصه نمایش بذاره که حالا حالاها ایرانی ها و خارجیا معتقدن کسی شبیهش نخواهد اومد. فیلم سنتوری اولین تجربه خاص و منحصر به فرد گلشیفته فراهانی بود که باعث شد عین بمب توی فضای سینمای ایران بترکه.

گلشیفته خانوم چند وقت پیش عکسی از خودش منتشر کرد که او رو با فیگور جدیدی نشون میداد که برخی تصور میکردن برای تبلیغات خاصی است، در حالی که اینطور نبود. این بازیگر خوش استایل که دوست داره گهگداری زیبایی نچرالش رو به رخ بقیه بکشه، از این عکس به عنوان نمایش چهره بدون میکاپش رونمایی کرد که واسه طرفداراش یه حرکت فوق العاده به نظر اومد و با واکنش های بسیار خوبی از طرف اونا روبه رو شد. او در شعار این عکسش نوشته بود: "Any Whitehead Makeup"

hgt

گلشیفته فراهانی، نگینی در قلب فرانسه!

گلشیفته فراهانی رو شاید ایرانی ها تنها به عنوان یک بازیگر خبره و حرفه ای در سینمای هالیوود بشناسن، ولی این بازیگر که از هر انگشتش هزار هنر میریزه، در حوزه های دیگری همچون مدلینگ شدن هم بسیار پرکاره و مدتیه که با یکی از برندهای خاص و بی نظیر فرانسوی در زمینه جواهرات گرانبها و جذاب همکاری میکنه که اوایل کسی باورش نمیشد میون این همه کاربلد، گلیِ ایرانی ها بشه یکِ تبلیغات اونور آبی اونم با چنینی برند خفنی که رودست نداره!

البته گلشیفته خانوم به دلیل بیس نچرال و جذاب چهره اش همواره در میون بازیگران و مردم به عنوان یک خوشگل بی ادعا شناخته شده، ولی تابحال کسی به ترکیب او و جواهرات غرق در نگین فرانسوی فکر نکرده بود. این بازیگر خوش چهره هم با انتشار عکسای جذابش ثابت کرد که همچین در این راه نابلد هم نیست و با ژست های فوق العاده اش کل نگاه های دنیا رو معطوف به خودش کرده!

e

fd

گلشیفته-فراهانی

گلشیفته فراهانی فروغ جدیدی در غرب ساخت!

گلشیفته فراهانی از زمانی که وارد فضای سینمای غربی شد، نوع و روش ارائه بازیگریش و سبکی که در پیش گرفت به طور کلی با تغییر روبه رو شد. اما این تغییر ناشی از تجربه او بود که نشون میداد به طور کامل سبک بازیگری غربی ها رو میشناسه و میتونه در کنار کسی همچون لئوناردو دیکاپریو بدرخشه. همین موضوع باعث شد تا بسیاری از کارگردانان و سینماپردازان خارجی رو به اطلاع از فرهنگ ایرانی و شناخت بیشتر او بیارن و امثال گلشیفته فراهانی تبدیل بشن به یه اسطوره بی بدیل برای غربی ها!

در همین زمینه گلشیفته خانوم در فیلمی به کارگردانی "جیم جارموش" حضور پیدا کرد که در کمال تعجب درباره فروغ فرخزاد، شاعر محبوب ایرانی، ساخته شده بود و نقش اصلی آن یعنی فرخزاد رو گلشیفته فراهانی بازی کرد. بازی او در این فیلم به قدری دلچسب بود که با واکنش های فوق العاده مثبت از طرف ایرانی ها روبه رو شد.

همین موضوع در طی مدت کوتاهی گلشیفته رو به عنوان کسی که قصد داره فرهنگ ایرانی ها رو به اون سمت دنیا نشون بده شناسوند. این فیلم که به جشنواره کن هم راه پیدا کرد، رابطه فوق العاده گلشیفته رو با جیم جارموش به تصویر کشید که برای بسیاری از ایرانیان مایه افتخار بود!

fg

gt

ژست معلق گلشیفته فراهانی همه رو گُرخوند!

گلشیفته فراهانی با وجود اینکه از طریق بازیگری حسابی تونسته یه زندگی خفن و مایه داری واسه خودش بسازه، اما هرگز از نمایش خودش در قالب استایلای مختلف خصوصا اونایی که خانوم خانوما رو عین ملکه میکنه دست برنمیداره.

این بازیگر بعضی اوقات ژست هایی میگیره که خیلی جذاب و تو دل برو هستن و اخیرا ولی زده تو کار فیگورای ترسناک که همه رو میگُرخونه. این بار هم با یه تم هوایی تشریف آورده و بالای برکه چنان ژستی گرفته که انگاری کلا تو یه جای عجیب و غریبی از دنیاس و گویا روی زمین نیس. این خلائی که گلشیفته خانوم به عنوان یه فیگور جدید ازش رونمایی کرده حسابی تونسته دل کاربرای اینستا رو با خودش ببره!

a

r

کمی بیشتر با گلشیفته فراهانی!

(رهاورد فراهانی) که با نام گلشیفته فراهانی شناخته می شود فرزند بهزاد فراهانی از بازیگران سرشناس ایرانی در سال 1362 در تهران متولد شد، او که در سال 1376 و آستانه 14 سالگی با فیلم "درخت گلابی" ساخته داریوش مهرجویی وارد دنیای بازیگری شد، آخرین بار در فیلم "درباره الی" ساخته "اصغر فرهادی" در ایران مقابل دوربین رفت. 

MTQwZjc03tSB

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها