|

چیتان پیتان "متین ستوده" با گیس زردش چه باربی ساخت ازش؛ با گلین جیران چه جیک تو جیکه!

matin sotudeh shayanews

متین ستوده بازیگر لیسانسه ها که حالا یه پا مدل اونور آبی شده واسه خودش، جدیدا از ظاهر رنگی پَنگی و عجیبش رونمایی کرد!

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- متین ستوده بازیگر خوش چهره و دوست داشتنی سینما و تلویزیونه که اولین بار توانایی هاش رو در حرفه بازیگری با یک سریال کمدی پرطرفدار به اسم لیسانسه ها آغاز کرد و تونست به شهرتی باورنکردنی برسه. متین ستوده از اون بازیگراییه که علاقه زیادی به هنرنمایی در زمینه های مختلف داره. واسه همین هم اگه سری به پیج متین ستوده بزنین قطعا با فوتوهای جینگول و متفاوتی روبه رو میشین که شما رو شوکه میکنه.

متین خانوم علاوه بر اینکه خیلی شیک و پیک تشریف دارن، خیلی هم اعتماد به نفس بالایی تو تیپ زدن داره و واسه همین هم گهگداری با بعضی از رفقاش عکس میذاره که یعنی به همه ثابت کنه از همه سرتره. به عنوان مثال چند وقت پیش عکسی با یکی از رفیق رفقاش منتشر کرد که او رو با تیپی ساده نشون میداد و باز هم از خانوم بغلیش خیلی سرتر بود. میدونین چرا؟ قطعا متوجه رنگ موی متفاوت این بازیگر میشین که رسما خودش رو کُپ باربی کرده منتهی از نوع ایرانیش!

r

وقتی متین ستوده با هزار فرقه میکاپ از مدلای اونوری میپره جلوتر!

متین ستوده از اون دسته بازیگراییه که پس از دیده شدنش در سریال لیسانسه ها و باز شدن مسیر موفقیتش که به پروژه های موفقی منتهی شد، تبدیل شد به یک مدل درست و حسابی که از چهره و استایلش یه چیز عجیب و غریبی ساخته.

متین خانوم البته هم تو ظاهر خیلی تو دل برو تشریف دارن، هم تو استایل خفن زدن که این بدین معنیه که خانوم خانوما بیس ژَذاب بودن رو داره و فقط آب نمیدید وگرنه شناگر قهاریه! میگین نه پس بیاین ببینین متین ستوده چه گرد و خاکی راه انداخته تو اینستا...

de

wq

w

رفیق بازی عجیب و غریب متین ستوده جلوی شوشو جانُ نگا!

متین خانوم شاید فیلمای چندانی نسبت به بازیگرانی همچون الناز شاکردوست بازی نکرده باشه، ولی رفاقتش با سینمایی ها نشون میده که حسابی اجتماعیه و تونسته دوستای زیادی واسه خودش تو این مدت دست و پا کنه. اما میون کل رفیقاش یکی هست که ایشون هم جزو بازیگران خیلی خفن سینما و تلویزیون به حساب میاد و اون کسی نمیتونه باشه به جز گلین خاتون سریال جیران یعنی سمیرا حسن پور.

خانوم ستوده که مدتی میشه با آقای علی زندی ازدواج کرده، با تنها کسی که دیده میشه دو نفری فقط و فقط خانواده سمیرا خانومه و رفاقتشون فراتر از حد تصوره. حالا بیاین بهتون نشون بدم از چی دارم حرف میزنم!!!

lk

sd

oi

یکم بیشتر متین ستوده رو بشناسی بَدک نیستا!

متین ستوده متولد 22 اردیبهشت ماه در سال 1364 بوده که یه برادر و خواهر بزرگتر از خودش داره. تحصیلات دانشگاهی متین خانوم در رشته مدیریت بازرگانی است. او برای ورود به عرصه بازیگری به کلاس های امین تارخ رفت. او در چندین فیلم مختلف بازی کرد، اما اولین بار در سریال پرمخاطب و جذاب "لیسانسه ها" دیده شد و تونست در کنار شهرت، به محبوبیتی باورنکردنی برسه.

dsf

ew

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها