|

فیگور یه وَری "احمد مهرانفر و زنش" کفِ فابریکاس؛ خانوم شده یه پا سوپر مدلینگ ژینگول!

mona faezpour shayanews

مونا فائزپور همسرِ احمد مهرانفر بازیگر نقش ارسطو پایتخت که این روزا حسابی اینستا رو ترکونده جدیدا از یه ژست خفن با شوشو جانش رونمایی کرد!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- احمد مهرانفر از بازیگران مطرح و محبوب سینما و تلویزیونه که پیش از این که بخواد ازدواج کنه با خانوم مدلینگش، فقط و فقط به عنوان یک بازیگر شناخته میشد. اما از زمانی که احمد مهرانفر شده یه شوشوی خیلی خفن و باوفا و البته یک پدر بسیار دوست داشتنی، به قدری با همسرش یعنی مونا فائزپور رو اَبرا سیر میکنن که تا حالا شبیهش رو ندیدین و هر روز با یه ماجرای تازه ای تو اینستا با هم دیده میشن. البته مونا خانوم، همسر احمد مهرانفر فراتر از اون چیزی که فکرش رو بکنین یهو تو اینستا بولد شد و با میکاپا و تیپای خفنش شده یکی که دومی نداره!

حالا هم که این زوج صاحب فرزند شدن و خیلی زندگیشون هم با کارای پرفروش آقای مهرانفر همچون فیلم "دینامیت" رو روال افتاده دیگه رسما مونا خانوم اینستا رو به اسم خودش زده کم نمونده که بیاد و بشه یه پا بازیگر حتی! وقتی یه چهره خفن و جذاب در کنار استایل خیلی تو دل برو داره چرا که نه؟!

gg

وقتی احمد مهرانفر و زنش میشن پایه عکس با ژستای اروپایی!

همونطور که گفتیم احمد مهرانفر اصلا پایه عکس گرفتن و رخ اومدن تو فضای مجازی نبود و حالا چند وقتیه که با خانوم خانوماش زده رو دست هر چی خفنه و آنچنان شیکول بازی از خودشون نشون میدن که همه رو رسما میذارن تو کف!

از اونجایی که مونا خانوم حسابی تو این کار وارده و دلش میخواد یه پایه درست و حسابی هم تو زمینه فاز برداشتن و ژستای راه و بیراه گرفتن داشته باشه، خب این وسط کی بهتر از احمد مهرانفر که به جرات میشه گفت ثابت کرده در این حوزه هیچی کم و کسر نداره و هم استایلش خیلی خفنه و هم اینکه با خانومش ست بازی میکنن در حد تیم ملی که فقط بیا و ببین!

yt

زنِ احمد مهرانفر بعد از کلی شیکول بازی حسابی آقاشونو هوایی کرد!

شاید اکنون کنجکاو بشین که ببینین مونا فائزپور تو چه زمینه ای فعالیت داره که یهو دل آقای ارسطو خان پایتخت رو برد. خب همونطور که قبلا گفتیم مونا خانوم در حوزه مدلینگی به عنوان حرفه اصلیش کار میکنه و تونسته طرفدارای زیادی هم در این زمینه واسه خودش دست و پا کنه.

خوشگل خانومِ احمد مهرانفر علاوه بر اینکه واسه برندای رنگ و وارنگ مثل Aspinoo و Roberto و Pinar به عنوان مدل شال و روسری کار کرده، بعضا عکسایی از خودش منتشر میکنه که او رو غرق در میکاپای آنچنانی نشون میده و همه رو شوکه میکنه و اونجاست که کاربران فضای مجازی کاملا میفهمن که احمد مهرانفر چجوری یهو تبدیل شده به یک عاشق دل خسته واسه خانوم خانوماش! بریم چند نمونه اش رو با هم داشته باشیم...

905227639-parsnaz-com

gfr

iiy

یکم بیشتر احمد مهرانفر و زنش رو بشناسی بَدک نیستا!

احمد مهرانفر 10 خرداد ماه سال 1354 در برزک کاشان متولد شد. او دارای مدرک کارشناسی بازیگری و کارشناسی ارشد کارگردانی میباشد. احمد مهرانفر به جز بازیگری به نوشتن نیز علاقه دارد و از هر وقت فرصتی برای نویسندگی استفاده می کند. او برای تئاتر نمایش نامه نوشته است و نویسندگی سریال سالهای دور از خانه را به طور مشترک با امیر حسین قاسمی را به عهده داشت.

مونا فائزپور متولد سال 1368 است و با احمد مهران فر دارای اختلاف سنی 14 ساله است و با وجود این اختلاف سنی زیاد آن ها خوشبخت هستند و شاید یکی از علل خوشبختی آنها ریشه در اشتراکات هنری و کارهای هنری این زوج داشته باشد. البته ناگفته نمونه که این زوج دوست داشتنی یک پسر خیلی جذاب و خوشگل به اسم "نیک" دارن که حسابی هم زندگیشونو رنگی پَنگی کرده!

gt

uj

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها