|

زنِ احمد مهرانفر چه ژیگول و غربی طوره؛ خانوم وآقا ژستاشون پَر ریزونه!

ahmad mehranfar shayanews

مونا فائزپور همسرِ احمد مهرانفر که یه مدل تموم عیار تو فضای مجازی به حساب میاد، اخیرا از عکس آتلیه ای و ژیگولش که سوپر خلیجیه رونمایی کرد!

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- احمد مهرانفر بازیگر محبوب سینما و تلویزیونه که بیشتر ایرانیا او رو به اسم ارسطو میشناسن. از اونجایی که احمد مهرانفر تابحال نقش های خاطره ساز و جذابی بازی کرده، اسم او نه تنها در میان علاقه مندان به سریال های تلویزیونی، بلکه در فضای مجازی هم حسابی پیچیده که البته بخشی از اون هم بخاطر داشتن همسر مدل و خیلی ژیگوله. زنِ احمد مهرانفر که تو اینستا واسه خودش یه اعجوبه در زمینه مد به حساب میاد، با کلی استایلای ژَذاب و تو دل برو ترکیبی در کنار آقاشون ساخته شاهانه!

زنِ احمد مهرانفر یا همون مونا فائزپور که این روزا یه پا کینگ فضای مجازی شده، چند وقت پیش یه عکسی از خودش منتشر کرد که او رو غرق در میکاپ اونم از جنس خلیجی نشون میده. البته از اونجایی که خانوم خانوما علاقه زیادی به عینک آفتابی زدن داره و دلش میخواد بیشتر تو عکساش با عینک بره تو فاز گنگ بالا، تو این فوتوش چندان میک غلیظ چشماش پیدا نیست ولی همونقدری که پیداس مشخص میکنه مونا خانوم حسابی میخواد ژَذابیت هاشو به رخ بقیه بکشه، اونم یه طوری که انگاری رسما میون مدلا هیچ کس شبیهش نخواهد اومد.

iiy

ژست های اروپایی احمد مهرانفر و خانوم جذابش پَر ریزونه بدجور!

احمد مهرانفر نه تنها تو بازیگری خیلی خفنه و رودست نداره، با رونمایی از زنش نشون داد تو انتخاب همسر هم کلی خوش شانس و باسلیقه اس و تونسته یه مدل به این خفنی رو به دست بیاره. واسه اینکه خانومِ مدل بتونه مدام تو اینستا دم چشم باشه و از خوشبختیش مایه بذاره تا بتونه طرفدارای بیشتری رو به سمت خودش بکشونه، گهگداری کافیه یه فوتو اروپایی از خودش و شوهر خوش تریپش منتشر کنه تا همه رو بذاره تو کف حسابی!

البته باید اعتراف کنیم که خانوم خانوما هم حسابی خوش استایل و هم خوش چهره تشریف داره و با عکسای خاص و بی بدیلش تونسته جذابیتی خاص میون مدلای فضای مجازی به دست بیاره و بی تردید همینجوری هم موفق شده دل ارسطو پایتخت رو ببره دیگه!

Untitled

yt

تریپای خفن و غربی طور خانوم ژینگولِ احمد مهرانفر!

این روزا که اینستا برای مدلای خوش استایل و شیکول فرش قرمز پهن کرده، در این میون امثال مونا فائزپور که به واسطه شهرت همسرش میتونه چند پله از مدلای عادی جلوتر باشه، حساب واسه خودش میتازونه.

زنِ احمد مهرانفر هم واسه اینکه بتونه زندگی پر و پیمونش رو به رخ بکشه گهگداری یه سری فوتوهای ژینگول منتشر میکنه که او رو تنهایی یا با رفیقش تو ماشین خیلی لوکس و لاکچریش نشون میده و معلومه که ایشون علاقه زیادی داره هی بخواد مایه تیله خودش رو به رخ بقیه بکشونه! البته تریپ برداشتنای این خانوم خوش چهره غربی طور مربوط به همین عکسا نمیشه و خانوم خانوما تو حوزه مدلینگی چنان دستی بر آتش داره که بیا و ببین!

fd

905227639-parsnaz-com

451876698-parsnaz-com

زندگی از زیر و بم بر وفق مرادِ احمد مهرانفره!

احمد مهرانفر 10 خرداد ماه سال 1354 در برزک کاشان متولد شد. او دارای مدرک کارشناسی بازیگری و کارشناسی ارشد کارگردانیه. احمد خان به جز بازیگری به نوشتن نیز علاقه دارد و از هر وقت فرصتی برای نویسندگی استفاده می کند. او اولین بار با بازی در سریال پایتخت تونست به شهرت باورنکردنی برسه و پس از اون راهش برای نقش آفرینی در فیلم های سینمای بی بدیل همچون "کاتیوشا" باز بشه.

مونا فائزپور همسر احمد مهرانفر متولد سال 1368 است و باهاش دارای اختلاف سنی 14 ساله است و با وجود این اختلاف سنی زیاد آن ها خوشبخت هستند و شاید یکی از علل خوشبختی آنها ریشه در اشتراکات هنری و کارهای هنری این زوج داشته باشد. اما این زوج صاحب یه کوچولوی ناز دو سه ساله هم هستند که همانند مادر پدرش خوش چهره و نمکیه!

gg

uj

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها