|

"احمد مهرانفر" زن نگرفت نگرفت آخر بانو اختیار کرد کُپ دنیا؛ پینک استایل زنش تو خیابون!

monaa faezpour shayanews

مونا فائزپور همسر احمد مهرانفر هستش که در مدلینگ فعالیت داره و به تازگی هم تصویری بسیاز جذاب از خود منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- چند سالی میشه که ارسطوی پایتخت ازدواج کرده و به مراد دلش رسیده اونم چه مرااادی ، جذاب و مدل زیبایی! حالا ارسطو کیه؟ احمد مهرانفر بازیگر دوست داشتنی و کاربلد سینما و تلویزیون است که هممون تو پایتخت دوستش داشتیم که هیچ، در هر فیلم و سریالی هم که ایفای نقش کرد واقعا دیدنی و درست حسابی بود. احمد مهرانفر به تازگی از بازیگران اصلیه فیلم "گشت ارشاد" بود که این فیلم هم کلی مخاطب جذب کرد.

احمد مهرانفر چند سالی میشه که با مونا فائزپور ازدواج کرده. آقای بازیگر انقدر زن نگرفت نگرفت تا اینکه با یه مدل زیبا مزدوج شد! این زوج از آروم ترینا و باوقار ترین هنرمندان هستند که اهل حاشیه سازی هم نیستند و به راه و کار خود ادامه میدن.

اما مونا فائزپور در اینستاگرام خود 250 هزار فالوور دارد و واقعا هم عکس و فیلم های بسیار خوشگلی از خودش منتشر میکنه و چیزی که مشخصه اینه که چه با فیلتر و چه بی فیلتر زیبایی خاص خودش رو داره. در ادامه تصویر جدید وی رو مشاهده می کنید. ناگفته نمونه که برخی از کاربران با دیدن تصویر تیپ صورتیه خانوم حس کردن شباهت بسیار زیادی به دنیا جهانبخت داره!!

Untitled

Untitled

عاشقانه های احمد مهرانفر و خانوم جذابش...

این زوج جذاب گاهی عاشقانه های خود را با کاربران در میان میگذرند. مثلا مونا فائزپور برای تبریک روز بازیگر به همسرش پستی جالب گذاشت که مورد توجه هوادارا قرار گرفت. وی با انتشار تصویری نوشت:

درسته که تو یک بازیگری و همیشه گریم های متفاوتی روی چهرت داری و مجبوری نقش های متفاوتی رو بازی کنی اما با من همیشه یک شکل بودی و هستی یعنی خودِ خود واقعیت و کاملا تک رنگ روزت مبارک همسرم...

284831657_172242541868043_5009922911508242373_n

اما این زوج صاحب یه کوچولوی ناز دو سه ساله هم هستند که همانند مادر پدرش خوش چهره و نمکیه!

Untitled

شغل مونا فائزپور چیه؟

اما همانطور که گفتیم مونا فائزپور در مدلینگ فعالیت دارد. فیزیک خاص چهره اش باعث شده به عنوان مدل نیز فعالیت داشته باشد ، او یکی از مدل های برند aspinoo برای تبلیغات شال و روسری می باشد و با برند های Roberto و Pinar هم کار کرده است.

ظاهرا این روزها مد شده که آقایون بازیگر با خانومای مدل و یا خانومای بلاگر ازدواج میکنند. مثل پژمان جمشیدی و بهرام رادان!

این بانوی هنرمند که پیشتر در زمینه مدلینگ هم فعالیت داشت مدتی با نمایش حکم در کنار بازیگران جوان روی صحنه تئاتر رفت و به بازی در نقشی متفاوت پرداخت.

Untitled

اختلاف سنی زیاد آقای بازیگر با مونا فائزپور

مونا فائزپور متولد سال 1368 است و با احمد مهران فر دارای اختلاف سنی 14 ساله است و با وجود این اختلاف سنی زیاد آن ها خوشبخت هستند و شاید یکی از علل خوشبختی آنها ریشه در اشتراکات هنری و کارهای هنری این زوج داشته باشد.

و اما بیوگرافی جالب احمد مهرانفر

احمد مهرانفر 10 خرداد ماه سال 1354 در برزک کاشان متولد شد. او دارای مدرک کارشناسی بازیگری و کارشناسی ارشد کارگردانی میباشد.

احمد مهرانفر به جز بازیگری به نوشتن نیز علاقه دارد و از هر وقت فرصتی برای نویسندگی استفاده می کند. او برای تئاتر نمایش نامه نوشته است و نویسندگی سریال سالهای دور از خانه را به طور مشترک با امیر حسین قاسمی را به عهده داشت.

Untitled

Untitled

مونا

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها