|

"محیا دهقانی" فقط تو نجلا نجلاست اینستا یه آسِ شیش دونگه؛ خانم شده عین شبح تنگ پوش!

mahya dehghani shayanews

محیا دهقانی بازیگر زیبای سریال نجلا که در اینستاگرام فعالیت زیادی داره اینبار تصویری از خود منتشر کرد که بیشتر نامتعارف بود تا زیبا!

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- محیا دهقانی بازیگر دوست داشتنی و با استعداد تلویزیونه که بیشتر هم تو همون جعبه جادو دیده میشه و بازی داره و کمتر بر روی پرده سینما ایفای نقش میکنه. محیا دهقانی اولین بار با سریال "پایتخت" بود که شناخته شد که یه دختر ساده بود اما اوج شهرت خانوم خانوما وقتی بود که تو سریال "نجلا" اومد و پا جای پای سارا رسول زاده گذاشت و شد نجلا بانو! محیا دهقانی یه دختر آروم و کم حاشیست که البته شیطنت اقتضای سنش رو داره اما خب همانند چهره هایی مثل مثلا سحر قریشی نیست که به هر قیمتی بخواد مشهور شه!

مجیا دهقانی در اینستاگرم به مانند خیلی از همکاراش خب رفته تو کار عکس گذاشتن و ژستای مختلف و استایل های خاص و رنگ به رنگ. اما جیزی که هست اینه که محیا دهقانی شاید اونقدرا چهره عروسکی نداشته باشه به همین دلیل جذب کمتری داره اما موضوع دیگه ای که خانومای بازیگر باهاش جلب توجه میکنن استایل و لباس هستش که گاهی با عجیب و اجق وجق پوشی و گاهی با نامتعارف پوشی همه نگاه هارو به سمت خودشون میبرن. مثلا در ادامه نمونه ای از اونرو به تن محیا بانو دهقانی مشاهده می کنید که لباس جذبشون چندان جالب نبود و این بازیگر جوان میتونست شرایط بهتری رو برای عکاسی ایجاد کنه!!

17647

نجلا فقط تو نجلا نجلاست؛ تو واقعیت یه آسِ شیش دونگه!

این روزا البته تا قبل از فیلترینگ اینستاگرام دیگه دنیا، دنیای اینستایی بود و همه مردم چه پیر و چه جوون چه دهه نودی و چه حتی اونی که هنوز تو شکم مادرشه همه و همه یه پیج اینستاگرامی دارن که خب حالا به هر طریقی ازش استفاده میکنن یا پابلیک یا پرایوت!

بازیگران هم که خب جای خود دارن و با استفاده از این سرویس خیلی از خانومای بازیگر نوپا همانند شادی مختاری تا رفتن جلوی دوربین درجا زدن تو کار انتشار تصاویر جورواجور که البته روند بسیار خفنی هم در شناخت و شهرتشون داشت و داره.

unknown_278398055_405012541467159_8540268133841595898_n

محیا دقانی نیز یه دختر دهه هفتادیه که البته لب مرز این دهه به دنیا اومده و نه میشه هفتادی حسابش کرد و نه شصتی! محیا دهقانی در صفحه خود تصاویر بسیاری منتشر میکنه که تو زمان پخش نجلا خیلی از عکساش مربوط به سریال بود و حالا خانوم خانوما حسابی کم پیدا شده. اما در ادامه تعدادی از تصاویر اینستاگرامی محیا دهقانی رو مشاهده می کنید که نشون میده این بازیگر جوانم چندان نقش و واقعیتش فرق زیادی ندارن همانند خانوم لاله مرزبان که وقتی میری تو پیجش قشنگ برگات میریزه!

rw

Mahyadehghani-6

محیا+دهقانی

محیا دهقانی و تمرینای سنگینش!

محیا دهقانی چند وقتی میشه که زده تو کار ورزشای خفن و پرورش اندام تا بتونه یه استایل خیلی شاخ واسه خودش بسازه. البته شاید هم این تغییرات یهویی به خاطر طرفدارای ریز و درشتیه که این خانوم بازیگر تونسته واسه خودش دست و پا کنه و با کلی قربون صدقه اعتماد به نفسش رو برسونه به حد اعلی. محیا دهقانی اولین بار تو یه پارک با چند تا دمبل و ورزش های عادی از خودش رونمایی کرد و بعد از اون یهو یه طوری زیر و زبر کرد هر چی خفن بازیه رو که همه تو کفِش موند.

بیوگرافی محیا دهقانی

محیا دهقانی متولد 24 دی 1370 در تهران ، فارغ التحصیل لیسانس رشته ادبیات نمایشی می باشد که از 8 سالگی ورزش کاراته را شروع کرد و حالا دان دو دارد و از 21 سالگی در عرصه بازیگری فعال است. می گوید آدم اخلاق گرایی هستم و اخلاق و ادب برای من خیلی مهم است.

unknown_121404067_962536754236736_6962530824453995405_n

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها