|

محیا دهقانی بازیگر چشم قشنگ نجلا رو یادته؛ بیا ببین خانوم چه مدلی بود و ما خبر نداشتیم

mahya dehghani shayanews

محیا دهقانی از بازیگر های حرفه ای و دوست داشتنی ایست که ظاهرا روی هرچی مدله دیگه کم کرده و جایی برای رخ اومدن باقی بازیگر ها نداشته.

لینک کوتاه کپی شد
7

شایانیوز- محیا دهقانی از بازیگر های بسیار خوش چهره و محبوب این روزهای ماست که با سریال پایتخت راه خودش رو به دنیای شهرت پیدا کرد و بعد هم با سریال نجلا 2 حسابی خودش رو تو دل مخاطبین جا کرد و حالا خروار ها طرفدار داره که چشم به راه کار جدید خانوم خانوما هستند. محیا دهقانی که به جای سارا رسول زاده و با نقش نجلا در این سریال حضور پیدا کرد تونست به زیبایی هنر خودش رو به رخ بکشه حالا با این که مهیا خانوم دهقانی کاری ازش پخش نمیشه و تئاتری هم روی صحنه نداره اما همچنان مثل خیلی دیگه از سلبریتی ها با فعالیتی که در فضای مجازی داره تونسته محبوبیت خودش رو حفظ کنه و از جلوی چشم طرفدار هاش دور نشه.

محیا دهقانی اتفاقا از اون اینستا باز های قهاره که بلده چطوری با چند تا عکس خفن و درجه یک دلبری کنه و جذابیت خودش ور به رخ بکشه جذابیتی که به طرز جذااابی طبیعی است و میون این همه خانوم سلبریتی ای که صورتشون شده دفتر نقاشی متخصصین زیبایی بیشتر به چشم میاد. در ادامه چند نمونه از عکس های فوق زیبای محیا خانوم رو با هم میبینیم.

محیا دهقانیمحیا دهقانیمحیا دهقانی

تریپ های مدلینگ طور محیا دهقانی که لنگش نیست

به گزارش شایانیوز، محیا خانوم دهقانی با توجه به چهره زیبایی که داره اصلا عجیب و غریب نیست که بره تو کار مدلینگ و چنین عکس های خفن و درجه یکی از خودش منتشر کنه، این روزها دیگه اکثر خانوم های بازیگر دست کم یکی دو تا عکس با فاز مدلینگ دارند دیگه ورود چهره ای مثل محیا دهقانی به این عرصه اصلا عجیب غریب نیست و اتفاقا خیلی هم برازنده است. در ادامه چند نمونه از تصاویر خانوم خانوما رو تو زمینه مدلینگ میبینیم که الحق و الانصاف خیلی هم زیبا هستند.

محیا دهقانی

محیا دهقانیمحیا دهقانی

فاز ورزشکاری محیا دهقانی که یه پا آرنولده واسه خودش

محیا دهقانی از جمله خانوم های بازیگری است که خیلی به اندام زیبا و البته سلامت خودش اهمیت میده و برای همین هم به هیچ وجه از ورزشش غافل نمیشه البته این روزها انگار ورزش کردن بین خانوم های بازیگر مد شده و همشون برای ویدئو گرفتنم که شده میرن باشگاه. محیا خانوم دهقانی هم از این قاعده مستثنا نیست البته باید به این نکته اشاره کنیم که محیا خانوم سال های سال که ورزش می کنه و به طور حرفه ای هم ورزش کاراته رو دنبال کرده با این حال این که هدف خانوم خانوما از منتشر کردن ویدئو خودش حین تمرین چیه رو دیگه فقط خدا می دونه.

کمی بیشتر از محیا دهقانی

محیا دهقانی متولد دی ماه سال 1370 در تهران است که فارق التحصیل رشته ادبیات نمایشی در مقطع کارشناسی ارشد می باشد. خانوم بازیگر از سن 8 سالگی ورزش کاراته رو به طور حرفه ای شروع کرده و حالا دان دو کاراته داره. محیا خانوم در سال 92 با سینمایی «شیار 143» به کارگردانی نرگس آبیار راه خودش رو به دنیای سینما باز کرد اما با وجود این که در این فیلم با گروه خوب و حرفه ای همراه بود، شهرتش رو به سریال پایتخت 4 و نقش سوسن مدیونه. سریال نجلا هم که دیگه تیر آخر برای حسابی به چشم اومدن محیا خانوم بود.

محیا دهقانیمحیا دهقانی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها