|

وقتی مرجانه گلچین میشه سوژه برباد رفته؛ خانوم با لباس پر زرق و برقش چشارو خیره کرد!

marjane golchin shayanews

مرجانه گلچین بازیگر جذابی است و خیلی ها ایشون رو دوست دارن البته که جذابیت خانوم تو فضای مجازی و اینستاگرام خیلی بیشتره!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- مرجانه گلچین جزو اون دسته خانوم های بازیگری است که حسابی با تلویزیون معروف شده البته با یه نقش کلیشه ای و تکراری! در واقع خانوم گلچین که دانش آموخته هنر و سینما است قطعاً توانایی های زیادی داره و از پس خیلی از نقش ها برمیاد اما به هر حال فضای سینما و تلویزون طوری شده که کارگردان ها ریسک نمی کنند و همش یک نقش تکررای به مرجانه گلچین پیشنهاد می دهند و خانوم بازیگر هم شاید از سر ناچاری مجبور به پذیرش اون هاست.

مرجانه خانوم گلچین هر چقدر تو تلویزیون و نقش هاش تکراریه تو فضای مجازی و اینستاگرام اما به شدت متفاوته و شاید یه جورای میشه گفت خانوم اینجا یکی دیگه است.

مرجانه گلچین باوجود اینکه نزدیک به 55 سالش شده اما گاهی وقتا جوری تیپ می زنه و خودش رو آرایش می کنه که انگار ه دختر بسیت ساله می خواد واسه مهمونی آماده بشه. البته که خانوم بازیگر خیلی خوب مونده و بهش نمی خوره این سن و سال اما خوب اون چیزی که از خانوم تو فیلم و سریال ها دیدیم کجا و این عکسای آرا ویرا دار کجا...

مرجانه+گلچین

Untitled

البته خب بخش زیادی از این تلاش های مرجانه خانوم گلچین واسه خوشگل موندن به خاطر اینه که بتونه تبلیغ بگیره و از این طریق پول دربیاره. در ادامه نمونه ای از آن را مشاهده می کنید که مرجانه گلچین برای نشون دادن مانتو و معرفی مانتو فروشی اول یه دور قمیش میاد جلوی آینه و بعد هم مانتویی که از نظر کاربران بهش نمیاد رو در حالی که تنش کرده به مخاطب تبلیغ میکنه.

وقتی مرجانه گلچین هم پاش به برباد رفته باز میشه!

این روزا خوب با تکنولوژی و فتوشاپ میشه خیلی کارها کرد مثلاً میشه حتی مرجانه گلچین رو جا اسکارلت قالب کرد! البته گویا خود خانوم بازیگر کلی از اینکه نشسته جای نقش اول فیلم برباد رفته ذوقیده چرا که عکساش رو تو کانال اینستاگرامش گذاشت و علاوه بر اون از کسی هم که ایشون برد وسط برباد رفته کلی هم تشکر کرد.

unknown_104821580_270522607531087_1741634616233789263_n

وقتی مرجانه خانوم گلچین لباسش بر باد رفت...

از این ها که بگذریم چندی پیش تصویری از مرجانه گلچین در جشن حافظ منتشر شده که ظاهرا لباس ایشون باد خورده و باز شده است. اما نکته ای که توجه کاربران را جلب کرد ساپورت بسیار تنگ و نازکی بود که پای خانم بازیگر است و از خانم گلچین چنین حرکتی بعید بود اما ظاهرا ایشون هم تیپ های نامتعارف را می پسندند! این تصویر خانم گلچین باعث شد تا افرادی مریض و سودجو نظراتی زشت درباره اش بدهند.

celebrityha_ir_1636794286+(1)

مرجانه گلچین و تمرین آواز با رفقا

مرجانه گلچین علاوه بر اینکه بازیگر بسیار خوبی می باشد دستی هم در آواز دارد. وی نخستین بار در سال 95 برای بانوان کنسرت برگزار کرد. گلچین در کل بی حاشیه است اما در عین حال بیش از 1.6 میلیون فالوور نیز دارد و از فعالان اینستاگرام است. به تازگی تصویری از خانم بازیگر منتشر شده که در کنار مازیار خان لرستانی و رابعه اسکویی تو یه کافه دارن ژست یه بند موسیقی رو درمیارن که خیلی مورد توجه قرار گرفت. مرجانه خانوم تو این تصاویر بسیار جوان تر از سنش نشون میده و موهایی بلوندو میکاپی جذاب دارد. این عکس در فضای مجازی بسیار دیده شد و با نظرات مثبت و منفی کاربران همراه بود.

unknown_292969382_2155958191248588_4133209701502254605_n

مرجانه گلچین و فنِ بوویی که حسابی اوکین!

مرجانه خانوم کلی چند تا فن درست و حسابی داره که واسه خانوم حسابی سنگ تموم می زارن. خانوم گلچین هم گویا رابطه بسیار خوبی با فناش داره و هر از گاهی تو دورهمی اونا هم شرکت می کنه. البته این گرم گرفتن ممکنه برای مرجانه حاشیه ساز هم بشه!

 

بیوگرافی مرجانه گلچین و ماجرای پارتی های شبانه

مرجانه گلچین در دوم اسفند ماه سال 1347در تهران متولد شد. پدرش آذری و مادرش شمالی است. او فرزند آخر خانواده بوده و شش خواهر و برادر دارد. او در کودکی پدرش را از دست داده است.

مرجانه گلچین خواهر منیژه گلچین (بازیگر) و دخترعموی مرحومه نادیا دلدار گلچین (بازیگر) است. تحصیلکرده چهار ساله هنرستان موسیقی و فارغ التحصیل کارگردانی سینما از دانشگاه سوره می باشد که تجربه دوبله و گویندگی را هم دارد.

مرجانه خانوم گلچین روایت تلخی از حضور خانوم های بازیگر تو پارتی و مهمونی های شبانه داره و میگه: متاسفانه حرف زدن درباره بازیگری مثل تف سر بالا است، اما باور کنید سیستم سالمی در بازیگری نداریم، یعنی چه که یک بازیگر برای داشتن نقش صرفا باید به مهمانی شبانه برود، اگر آنجا بود نقش به وی می‌رسد و اگر نه باید سالها خانه نشین شود، چطور اسم این وضعیت را بگذاریم سینما، هیچکس از پول بدش نمی آید اما من حاضر نیستم در این فیلم‌ها بازی کنم. 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی