|

مرجانه گلچین با مانتو جواهردوز چه ژیگولی تو اینستا؛ خانوم انگاری دوباره جوون شده!

marjane golchin shayanews

مرجانه گلچین که از بازیگرای مشهوره که به تازگی در سریال آنتن ایفای نقشی متفاوت کرده اما زمین تا کهکشان با اونچه که در واقعیت هست فرق داره.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- مرجانه گلچین از بازیگرای جذاب و باحال تلویزیونه که این روزا در سریال شبکه خانگی "آنتن" دیده میشه و نقشی طنز اما واقعیت داره. مرجانه گلچین سالهاست که در این عرصه داره فعالیت میکنه و اسم و رسم خاص خودش رو داره اما تو این چند سال اخیر مرجانه گلچین از صدتا دختر دهه هفتادی و هشتادی شیطون تر شده و تصاویری عجیب از خودش در اینستاگرام منتشر میکنه.

مرجانه گلچین خیلی وقت بود که در سینما و تلویزیون دیده نمیشد که البته بیشترم در صدا و سیما بازی میکرد اما مدتی کم کار و کم رنگ شد که خب با توجه به اعتراض خانوم بازیگر نسبت به سحر قریشی که همه نقشارو یه تنه گرفته بود، ظاهرا مرجانه گلچین پیشنهادی کاریش به شدت کم شده بود تا اینکه حالا در سریال آنتن دیده میشه.

مرجانه گلچین از اون مدل خانومای خیلی چیتان پیتانیه که در آنتن کاملا برخلاف وقعیتش داره بازی میکنه. در ادامه مرجانه خانوم رو در دو حالت مشاهده می کنید که مقایسه ای جالبه!

unknown_294064122_432947662076055_3777803075451222232_n

سیس و فِیس مرجانه گلچین به سبک آمریکا و اروپا!

مرجانه گلچین با وجود اینکه سن کمی نداره اما طرفداران و فن پیج های خیلی زیادی داره که پیگیرانه دنبالش می کنند و براش پیج زدن و فعالیت دارن. 

مرجانه گلچین روحیه ای قرتی و شاد دارد که علاوه بر مواردی که گفته شد خیلی هم علاقه مند به اینه که تصاویر خود را با فتوشاپ به ظواهری خارجی طور و یا خیلی خوشگلتر تبدیل کنه. هواداران هم که از این موضوع اطلاع پیدا کردن بیشتر این کار رو براش انجام میدن! در ادامه نمونه هایی از این مورد رو هم مشاهده می کنید.

Untitled (3)

هم نشینی مرجانه گلچین با فِرند های پُر افااادش!

خیلی از هنرمندان خانم هستند که تو فضای مجازی 180 درجه با چیزی که شما در فیلم و سریال دیده اید فرق دارند و یهو تو اینستاگرام با تیپ و رفتار هایی سورپرایزتون میکنن. البته که مجازی به نوعی چشم و هم چشمی تبدیل شده و ظاهرا اگر اون مدلی نباشی از قافله عقب موندی!

خانم مرجانه گلچین هم یکی از همین خانم هاست که بسیار تحت تاثیر جَو اینستا قرار گرفت و فرق زیادی با نقش هاش داره. البته که نباید انتظار داشت یک بازیگر همونطور که در نقش هست در واقعیت و زندگی شخصی هم باشه اما خب اینهمه عشوه و افاده های شبیه به هم، نشون میده که خانم های بازیگر با هم رقابت سخت دارند!!!

royal_crown021_1593014681_1

مرجانه گلچین حتی پدیکور پاهاشم نشون میده!

خب این روزا که میدونیم حسابی ترند شده هر کی تو اینستاگرام سری در سرا در میاره شروع میکنه به پول دراوردن. مرجانه گلچین نیزر به مانند خیلی از این چهره ها معرفی های بسیاری میذاره و متناسب با تبلیغش هم افاده داره.

مثلا در راستای همون تبلیغات باید بگیم که خانم خانما مدتی پیش هم دو استوری گذاشت که در حال پدیکور می باشد و با پاهایی برهنه خیلی هم اصرار دارد که پیج و سالن نانا بیوتی حالتونو خوب میکنه!

خب چیزی که واضحه اینه که افراد معروف با یه تیر دو نشان میزنن و هم از سالن و یا مزون و...استفادشونو میکنن و هم پول خوبی در مقابل میگیرند. البته که قابل یادآوریه به خود رسیدن در خانم ها و مادران ایرانی که شاید خودشونو فراموش کرده باشن خیلی هم خوبه اما چیزی که برای سلبریتی ها مهمه پول و درامده که از این راه راحت میتونن بهش برسن.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها