|

مرجانه گلچین حسابی حق آجیشو تو ژذابیت خورد؛ خانوم ریلِ گوشوارش تا ثریااا رفته!

marjane golchin shayanews

مرجانه گلچین بازیگر محبوب سینما که با تیپ و میکاپاش غوغایی به پا کرده تو اینستا، جدیدا با سبک خاصش مانتو پر زرق و برقش رو به رخ میکشه بدجور!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- مرجانه گلچین بازیگر حرفه ای و فوق العاده محبوب ایرانیه که این روزا داره حسابی اینستا رو با عکساش آب و جارو میکنه. مرجانه گلچین اولین بار با نقش آفرینی بی نظیر خودش در سریال آینه تونست نظر بسیاری از اهالی سینما رو به سمت خودش جلب کنه. از اونجایی که مرجانه گلچین به ظاهرش بسیار اهمیت میده و هم باب میل جوون پسندا تیپ میزنه و هم مطابق نظر بازیگرای قدیمی، کلی طرفدار جورواجور تو فضای مجازی داره که واقعا در این زمینه میشه گفت کسی به گرد پاش نمیرسه.

مرجانه خانوم چند وقت پیش در راستای تبلیغات خفن و اعیونیش ویدیویی منتشر کرد که او رو در حال تبلیغ مانتوهای لوکس و لاکچری نشون میداد که زرق و برق مانتوش بدجوری کورمون میکنه و ثابت کرد که خانوم بازیگر رسما سن واسش یه عدده و اصلا به این موضوع اهمیت نمیده و دوست داره هر جوری که دلش میخواد بگرده و همه رو بذاره تو کف از این همه تیپ و استایل ژذاب که ایشونو مثل دخترای هجده ساله میکنه!

مرجانه گلچین حسابی حق آجیشو تو ژذابیت خورده!

مرجانه گلچین از اون دسته بازیگراییه که برای اینکه خیلی خفن به نظر بیاد و تو این مدت که بازیگری نمیکنه همچنان طرفدارای پر و پا قرص خودش رو داشته باشه، حسابی به جینگول بازی روی آورده و داره با ادا اصولای باورنکردنیش حق خیلیا رو میخوره.

شاید تصور کنین این حجم اعتماد به سقف تو کل خانواده گلچین ارثی باشه، ولی اینطور نیست و خانوم خانوما تو کاریزما و جذابیت از خواهرش یه سر و گردن بالاتره. به تازگی این بازیگر عکسی به همراه خواهرش منتشر کرده بود که مشخص بود تمام سعیش رو داره میکنه تا یکم مثل این خانوم بازیگر تو دل برو به نظر بیاد، ولی هیچکس نمیتونه به گرد پای مرجانه خانوم برسه!

sa

r

میکاپای مرجانه گلچین واسه ساخت یه ساختمون هم زیاده والا!!!

حالا چرا اینقدر داریم از جوون بودن این بازیگر تعریف میکنیم، بخاطر اینکه ایشون با ادا اصولای عجیب غریبش بدجوری زده تو جاده خاکی و علاوه بر اینکه خیلی با تیپاش سعی داره همه اینستا رو به سمت خودش بکشونه، با میکاپای خفن و پر و پیمونش داره هم از خیلی از سلبریتیا که دارن خودشون رو به در و دیوار میزنن تا بلکه یکم به چشم بیان، زده جلو.

این بازیگر خوش چهره با وجود اینکه هیچ حرکت خاصی روی فیسش نزده، ولی کافیه یه عکس پرملات از میکاپای رنگ و وارنگی که انجام داده بذاره تا کل طرفداراش بیان و با کامنتاشون پیجش رو به رگبار ببندن! حتی به مناسبت های مختلف ارتش طرفدارای مرجانه خانوم یه طوری ایشونو غافلگیر میکنن که انگاری آنجلینا جولی تشریف دارن و ما خبر نداشتیم!

v

j

ژستای ابداعی و گنگ بالای مرجانه گلچین خوراک هالیووده!

مرجانه گلچین این روزا به طور قطع تبدیل شده به یه پایه اینستا و داره سوتون اونو با فازای خفنی که داره محکم میکنه. این بازیگر همونجوری که موقع بازیگریش یه سبک ویژه و خاص داشت، فوتو انداختنش هم حسابی گنگ داره و سبکش خاصِ خودشه.

واسه اثبات این قضیه هم کافیه یه سَری به پیج میلیونی این بازیگر بزنین تا ببینین چطوری این بازیگر با نیم قرن سن با هر گونه تیپی ژست میگیره در حد اعلا اونم یه طوریکه همه میمونن تو کفش که از کجا یه خانومی با این سن میتونه چنین فیگورایی بگیره! فرقی هم نداره مرجانه گلچین کجا باشه و چی تنش باشه، همیشه یه ژست جالب و جذاب برای اینکه خاص بودنش رو به رخ بقیه بکشه، تو چَنته داره!

gb

t

ds

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها