|

مرجانه گلچین و لباسایی برق برقیش؛ خانوم با نیم قرن زندگی عین دخترای 20 ساله است!

marjane golchin shayanews

مرجانه گلچین بازیگر سینما و تلویزیون با اینکه سن و سالی ازش گذشته اما همچنان جذابه و با تیپ و استایل های متفاوتش کلی طرفدار داره

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- مرجانه گلچین بازیگر جذابی است و جزو اون دسته از آرتیست هایی که تقریباً همه دوستش دارن علی الخصوص کسانی که یکم سن و سالی ازشون گذشته! البته شاید یه نکته منفی تو کارنامه بازیگری خانم گلچین وجود داشته باشه و اون هم ایفای نقش یک کاراکتر تکراری است. کاراکتری که این روزها تو سریال آنت از خانوم بازیگر می بینیم.

این ایفای نقش تکراری به خاطر ضعف خانوم بازیگر نیست و اگر کمی به عقب یعنی اواخر دهه 60 یا دهه 70 برگردیم ایفای نقش هایی رو از مرجانه گلچین می بینیم که کلاً با اونچه که امروز از ایشون شاهد هستیم تفاوت فحشی دارد. خانوم گلچین که خانواده هنرمندی داره و برادرزادهٔ نادر گلچین خواننده موسیقی ایرانی، و دخترعموی نادیا دلدار گلچین بازیگر ایرانی است خودش هم درس سینما خوانده و لیسانس کارگردانی داره و حتی مدتی هم برای ادامه تحصیل راهی انگلیس شده بود.

مرجانه+گلچین

وقتی مرجانه گلچین تو زندگی شخصی شکست می خوره!

مرجانه گلچین خیلی زندگی شخصی موفقی نداشت و خانوم بازیگر سال ها پیش با کریم آتشی کارگردان سینما ازدواج کرد انتخابی که شاید خیلی درست نبود این ازدواج بعد از چند سال به خاطر محدودیت هایی که جناب آتشی برای مرجانه ایجاد کرده بود و به او اجازه کار و فعالیت هنری نمی داد بلاخره به طلاق و جدایی ختم شد. نکته جالب درباره مرجانه و آتشی این است که این دو سر صحنه فیلمبرداری سریال گریز با هم آشنا شدند و ازدواج کردند. به واقع مرجانه در سالهای 74 و 75 و بخصوص با بازی در فیلم های کریم آتشی ضعیفترین و یا شاید بدترین نمره را در کارنامه خود ثبت کرد.

مرجانه-گلچین

اما حسرت بزرگ مرجانه خانوم گلچین....

مرجانه متولد سال 1347 است و نزدیک به 54 سال سن دارد. خانوم بازیگر بعد از جدایی از کریم آتشی دیگر ازدواج نکرد و مجردی زندگی می کند او پیشتر در مصاحبه ای گفت از اینکه دیگر نمی تواند مادر شود احساس پشیمانی می کند و به همین دلیل کسی را ندارد که به او عشق دهد و هیچ انگیزه ای ندارد.

وقتی مرجانه ژست میاد عین عروسای دهه هفتادی!

از این ها که بگذریم مرجانه خانوم گلچین مثل قالی کرمون میمونه و هرچی سنش میره بالاتر جذابیتش هم بیشتر و بیشتر میشه خانوم خانوما تازگیا با یه تم طلایی و لباس ریش ریشی سوپر لاکچری با ناز و ادای عجیب چنان ژست گرفته که عروسای دهه هفتادی هم نمیتونن اینقدر شیک و خاص فیگور بگیرن. البته نباید از کار میکاپ آرتیست فوق العاده اش هم گذشت که با آرایشی بسیار جذاب از خانوم یه دهه نودیِ خوش آرایش و ژَذاب ساخته!

q

علاقه ویژه مرجانه گلچین به مانتوی برق برقی و جواهردوزی!

مرجانه گلچین کلا خانومی هستش که زیاد به خودش میرسه که البته دو وجه داره. هم به خیلی از خانوما و مادران ناخودآگاه یاد میده تا توجه بیشتری به خودشون داشته باشن و به خود رسیدن رو فراموش نکنن و هم از طرفی نظرات منفی وجود داره که خب بالاخره در این شرایط اقتصادی برخی از خوشگذرانی های راه و بی راه چهره های معروف باعث میشه تا مردم ناراحت بشن.

خانوم به تازگی تصویری منتشر کرده که مانتو جواهردوزی و شال جذابش حسابی مورد توجه کاربران قرار گرفت. البته یکسری انگشت شمار هم کامنت هایی با افکار مریضشون گذاشتن در صورتی که مورد نامتعارفی در استایل وی وجود نداره!

Untitled+(1)

1660642_990

مرجانه گلچین و فن بُووییی که کلی عاشقشه!

مرجانه خانوم کلی چند تا فن درست و حسابی داره که واسه خانوم حسابی سنگ تموم می زارن. خانوم گلچین هم گویا رابطه بسیار خوبی با فناش داره و هر از گاهی تو دورهمی اونا هم شرکت می کنه. البته این گرم گرفتن ممکنه برای مرجانه حاشیه ساز هم بشه!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها