|

جلف بازی "صبا راد" مجری ساده ای که حالا با حوله سلفی میذاره کُپ بیست و سی؛ جلل الخالق!

saba rad shayanews

صبا راد که از مجریای قدیم و مشهور تلویزیون بود حالا تصاویری در رخت خواب و بعد از حمام از خودش منتشر میکنه کف بُررر!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خیلی از چهره های مشهور حالا چه فوتبالیست چه مجری و چه بازیگر از ایران رفتند و برخیشون خب برای همیشه دست به این حرکت زدند و قصد برگشت ندارن و برخیشون هم همانند خانوم صبا راد در رفت و آمد هستند به همین دلیل هنوز به طور کامل بیخیال همه چیز نشدن! صبا راد حالا کیه؟ اگه از بچهای دهه هفتاد باشین قطعا صدای خانوم مجریه برنامه "به خانه بر می گردیم" رو هنوز به یاد دارید که یه تن صدای جذاب و صاف داشت و بیشترم مامانا عاشق اون قسمت از آشپزیه برنامه بودن. صبا راد اما حالا تبدیل به بلاگری اعظم در اینستاگرام شده و زمین تا آسمون با اونچه که من و شما یادمونه فرررق داره!

حالا چرا و چجوری؟ اینجوری که صبا خانوم راد رو حالا در اینستاگران با ظاهری بسیااار متفاوت و جینگول مستون می بینیم جوری که گاهی اوقات کمی تا قسمتی برگامون میریزه! از طرفی هم صبا راد دقیقا همانند بلاگر ها گزارش روزانه زندگیشو غذاشو بیرون رفتنشو ... همرو میده! و بعد هم اینکه از این طریق حالا تعداد فالوور بسیار بالایی داره و تبلیغات وحشتناک زیادی میذاره که خب هم من و هم شما میدونیم بابت این معرفی ها چه مبالغ سنگینی رد و بدل میشه!

همونطور که گفتیم گزارش روزانه میدن مثلا در ادامه نمونه ای از آن را مشاهده می کنید که صبا خانوم ظاهرا حال خوشی ندارن و در رخت خواب برای همراهان عزیز استوری تهیه کردن و خیلیا این حرکت وی رو جلف بازی دیدن!!

صبا راد اینجا اونجا همه جا حَتاااا تو با حوله حموم و ...

حالا شاید بگین اینکه چیزی نیست پس بهتره در ادامه تصاویری از خانوم بازیگر رو با حوله حمام مشاهده کنید تا میزان عجیب بودن و اصرار برای جلب توجه رو در ایشون ببینید! آخه با حوله؟ واقعا که ....

البته که این اولین باری نیست که صبا راد همچین حرکتایی میزنه و تو این چند ماهه یه جور رفتار کرده نشون داده میخواد اروپایی استوری بذاره اما خب دست و پاش فعلا بستس!!

ما هیچ، شما بگین با انتشار چنین تصاویری قصد و نیت جز جلب توجهی زشت چی میتونه باشه!

Untitled

حالا همه این کارا برای چیه؟ پول؟

اما همه این مواردی که گفتیم برای چیست؟ برای درآمد بالا و خوبیه که اینستاگرام و فضای مجازی این راه رو برای خانم هایی مثل بهاره رهنما و صبا راد ایجاد کرده تا پول پارو کنند اونم به راحتی!

صبا راد در پیج اینستاگرامی اش 856 هزار دنبال کننده دارد و به نسبت تعداد فالوور ها و میزان بازدهی آن نرخ ها را تعیین کرده که قطعا اگر پیجش میلیونی شود این اعداد و ارقام نجومی تر هم می شوند. صبا راد در روز تبلیغات بسیار زیادی دارد و پیج های مختلفی را معرفی می کند مهم هم نیست چه چیز باشد همه چیز در این پیج معرفی خواهد شد!!!

ویدیویی از صبا راد که میاد و جزء به جزء کاراش رو گزارش میده و با ژستی نه چندان جالب در آینه فالوور رو مجذوب خود میکنه! واقعا استوری 15 ثانیه ای رو چندین میلیون میگیرن برای اینکه روزانه کار و تفریح خودشون رو گزارش بدن؟! 

صبا راد بیخود نبوده قسمت آشپزی رو خوووب بلد بوده! هنر داره خفن

از این ها که بگذریم صبا علاوه بر هنر مجری گری و اجرا یک هنر دیگر هم دارد. خانم مجری سابق دستپخت بسیار خوبی دارد و اصلا ابتدا هم پیجشو با آموزش های آشپزی شروع کرد اما بعد که دید پول تو بیرون ریختن اندام بیشتره تغییر فاز داد. البته هنوز هم هرازگاهی صبا خانم برای فالوورهایش آموزش آشپزی دارد که گویا استقبال خوبی هم از آن ها می شود.

sabarad.official_2738020617180000176_1108653063

وقتی صبا راد تو برنامه زنده اونم ماه رمضون سوتی میده در حد سانسور!

صبا راد اون موقع ها که هنوز مجری بود و تابع قوانین صدا و سیما، خب برخی موارد رو باید رعایت میکرد. اما سوتی هایی که خانوم خانوما داشت و خیلیم ناجور بود یکی از قسمت های این برنامه بود که ماه رمضانه و صبا راد که ظاهرا روزه نبوده حواسش نیست غذارو تست میکنه!

البته که اگه دقت کنید بنده خدا خانوم آشپز هم کلی متعجب میشه که چجوری صبا راد داره میخوره و انگاری میخواد بگه نخورررر!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها