|

مهریه عجیب "خانم مجری" که از سکه 12 میلیونی خفن تره؛ رازِ زندگی لوکس تو برج خدادتومنی!

saba rad shayanews

صبا راد و همسرش مانی رهنما این روزها حسابی چسبیدن به اینستاگرام تا صفحه شون رو پر رونق کنند و بتوانند پول تبلیغ بگیرند!

لینک کوتاه کپی شد

صبا راد و آقاشون مانی رهنما این روزها حسابی زندگی شاد و مرفهی دارند همه این ها به برکت اینستاگرام و فالوورهای که صبا خانوم رو دنبال می کنند. 

به گزارش «شایانیوز» صبا و مانی حدود چهار سال پیش و زمانی که در برنامه دورهمی مهران مدیری حاضر شدند اسمشون بر سر زبان ها افتاد که بخش زیادی از جذابیت اون برنامه هم به خاطر بحث و شوخی سر مهریه صبا خانوم بود و جایی که مهران مدیری خطاب به مانی گفت مهریه زنت رو همین الان می تونی تو این برنامه بدی!

اما مگه مهریه صبا چه بود؟ صبا راد که پیشتر یک ازدواج ناموفق داشت و طلاق گرفته بود در اردیبهشت سال 96 با مانی رهنما ازدواج کرد. ماجرای ازدواج این دو هم گویا از کنسرت شروع شد و صبا راد که آن زمان مجری تلویزیون بود در کنسرت مانی دکلمه ای خواند و پس از پایان کنسرت با انتشار متنی در اینستاگرامش کلی از کنسرت تعریف کرد و مانی رهنما در پاسخ به او از عشق و دلبستگی گفت و به قول صبا خانوم تمااام! برگردیم به مهریه، در برنامه دورهمی اعلام شد که مهریه صبا راد که مانی خان ملزم به پرداخت اونه یک ترانه عاشقانه است! البته گویا این ترانه باید به تائید صبا برسه و هر آهنگ و ترانه قبول نیست!

جنگولک بازی های صبا و آقاشون تو اینستاگرام!

گفتیم که بخش زیادی از درآمد صبا راد و مانی از اینستاگرام است و این زوج با استوری ها و پست هایی که می گذارند سعی می کنند که پیجشون رو برای دنبال کننده هاشون جذاب کنند و این لا به لا روزی چند استوری تبلیغ هم می گذارند و خیلی راحت پول درمیارن و روزی چند ده میلیون کاسبند!

پیشتر البته فقط صبا بود که جنگولک بازی در می آورد و مانی فقط مشوق بود و هر از گاهی همسرش را همراهی می کرد اما به تازگی آقای شوهر هم برای ینکه از قافله عقب نمونه و در اینستاگرام برای خودش فالوور جمع کنه استوری و موضوعات بی ربط می زاره که مخصوص بلاگراست نه موزیسین ها! مثلاً در تازه ترین اقدام مانی از فالوورهایش خواسته تا عکس از سفره هفت یسن شون بگیرن و بفرستن برای او. و مانی هم قرار است به بهترین اونها جایزه بده. کارهایی که پیشتر از صبا خانوم به کرات دیده بودیم و حالا انگار مانی هم دلش خواسته!

صبا راد با پول اینستا چه خونه زندگی بهم زده!

همان طور که گفتیم صبا از پول اینستاگرام حسابی وضع ش خوب شده و دیگر نیازی به درآمد صداوسیما ندارد. صبا به مانند همه بلاگرها اهل خودنمایی و فخرفروشی است. او هر از گاهی عکس و ویدیو از خونه و زندگی خفن و لاکچری اش استوری می کند. البته صبا یه ترفند خاص هم دارد. او هیچ وقت مستقیم به سزاغ اصل داستان نمی رود. مثلا خانوم راد به فالوورهایش می گوید می خواهم لب تاپ بخرم و به من پیشنهاد بدهید بعد یهو کاشف به عمل می آید این ها همه مقدمه چینی است و صبا خانوم از یک فروشگاه کامپیوتر و لب تاپ پول گرفته تا برایشان تبلیغ کند. یا همین مورد آخر صبا به بهانه نشان دادن گلدون هاش خونه زندگی خفن و لاکچری ش رو کرد تو چشم همه!

استفاده ابزاری صبا راد از آموزش آشپزی

صبا راد آن طور که به نظر می رسد آشپر خیلی قابلی است و اصلاً او فعالیتش در اینستاگرام را هم به همین بهانه و برای آموزش آشپزی شروع کرد.

البته که آموزش چیزیست که برای خیلی از خانمها خوشایند نیز هست و استفاده می کنند اما اینکه از این طریق قصد خودنمایی و فخرفروشی داشته باشی مسئله ای جداست که چندان قشنگ نیست مخصوصا تو این شرایط ناجور اقتصادی که خیلی ها با دیدنش ممکنه دل شکسته بشن!

1.official_2819948387816134750_1108653063

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها