|

سیر تحول عجیب صبا راد وقتی دوباره رفته اروپا؛ اون آب باریکه رَم ول کرد و توری پوش شد!

saba rad shayanews

صبا راد از مجریای سابق صدا سیما می باشد که در حال حاضر بلاگر اینستایی و خارج رفته است و زمین تا اسمون با اونچه که به یاد داریم فرق کرده!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- تو دهه نود خیلی از چهره های مشهور چه در سینما و تلویزیون، چه مجری های خانوم و حتی سلبریتی های آقا از ایران رفتند و تغییرات بزرگی در سبک زندگیشون دادند. در قشر بازیگران خب این امر عادی تر شده اما میان خانومای مجری هم تو چند سال اخیر این مهاجرت کردنه و کشف حجاب های بسیار نامتعارف زیاد شد اما یکی از اونها صبا راد بود که کشف حجاب کرد و کلا یه جور دیگه شد اما به اون درجه از برهنگی نرسید که نتونه برگرده ایران و یه آب باریکه نگه داشت تا در رفت و امد باشه. صبا راد حتی مدتی رفت ترکیه و دوباره برگشت ایران زندگی کرد اما ظاهرا باز هم آب و هوای کشور خارجه به مذاق صبا راد و آقای شوهر خواننده بیشتر خوش آمد و باز پریدن رفتن!

خب خیلیا صبا راد رو مشناسن اما شاید اصلا برخی از مخاطبین هم ته ذهنشون اومده باشه که این چهره کی بود کجا بود مجریه کدوم برنامه بود!! خب یادتون میاد یه زمانی برنامه "یه خانه بر می گردیم" محبوب دل مامانامون بود و همیشه صدای این برنامه و البته خانوم مجریش به گوشمون میخورد؟ خب صبا راد همون خانوم خوش صدایی هستش که در این برنامه اجرا داشت و اصلا با همین برنامه هم مشهور شد. از حق نگذریم به خانه بر میگردیم هم با صدای صبا راد شناخته شد و دهه هفتادیا به خوبی یادشونه!

حالا صبا خانوم راد رو در ورژنی جدید مشاهده می کنید که ابتدا باهاش آشنا شیم و بعد بریم به ادامه مطلب و حواشی خانوم خانوما.

sabarad.official_2918885892269757603_1108653063

سیر تحول عجیب صبا راد تو همین چند ساله! خانوم از آفتاب پرست زدن جلو!

خب شاید بگین این چه متنی بود که صبا راد نوشته! خانوم مجری از اونجایی که یه عمر صداشون در رادیو و تلویزیون شنیده شده و خلاصه زیاد صحبت کرد خب نمیتونستن به کلی شغل و علاقشون رو کنار بذارن در نتیجه بعد از کناره گیری از رادیو و صدا سیما تصمیم گرفت تا در اینستاگرام از هنرش رونمایی کنه.

صبا راد ابتدا پیج خود را با آشپزی و پخت غذاهای خوشمزه و رنگی شروع کرد و طرز تهیه میذاشت و میخواست پیجش رو بر اساس آموزش بالا ببره اما با کمی تا قسمتی تحقیق و دید زدن فهمید نه این روند تو جذب فالوور خیلییی کند پیش میره و خانوم خانوما باید از خودشونم استفاده کنن!

sabarad.official_1636559637

در نتیجه اومد و ریز ریز عکس و ویدیوهایی از خود و یا به همراه همسرش مانی رهنما منتشر کرد. این راه اونقدری پیش رفت که صبا راد شد یه بلاگر تمام عیار و عکس و استوریاشم با استایل هایی نامتعارف شد!

حالا صبا راد هم دیده میشه که خب این نیز از علایق وی بود فقط با این تفاوت که اونجا دوربین تلویزیون بود و اینجا دوربین اینستاگرامه و هررر چه دل تنگش بخواد میتونه به اشتراک بذاره. 

دومین خواسته خانوم خانوما این بود که به پول برسه که خب میدونین این روزا چه کاری پر پول تر از بلاگریه؟ و در اخر اینکه در صدا سیما صبا راد با مقنعه و مانتو اتو کشیده بود و حالا خانوم مجریِ بلاگر با شلوار بسیار جذب و مانتوی کاملا باز و یا اصلا با پیراهن شلوار و بدون روسری و ... میاد جلو دوربین و آزادانه ژست هایی نه چندان جالب میگیره!

Untitled

صبا راد: تو به خانه برمیگردیم شهرام شب پره بزارین! چشششم ...

و اما جوگیر شدن صبا راد در مقابل با صدا و سیما. خانم مجری سابق برنامه به خانه برمی گردیم شبکه پنج پیشنهاد کرد از یکی ترانه‌های شهرام شب پره برای این برنامه استفاده شود!

ازدواجات صبا راد با چهره های مشهور!!

صبا خانوم راد در سال 1392 وقتی که 32 سال داشت با مرتضی علی آبادی ازدواج کرد که البته این زندگی تنها سه سال دوام داشت و به طلاق ختم شد! مرتضی علی آبادی علاوه بر مجری گری ، مدتی هم مدیر مجموعه ورزشی تنیس استقلال نیز بود و حالا تجربه بازیگری نیز دارد.

اما خانوم مجری در سال 1396 برای بار دوم ازدواج کرد که اینبار با مانی رهنما خواننده معروف بود. البته که قبل از علنی شدن ازدواج این زوج عکس های مشترکی که داشتند منتشر شده بود!

مانی رهنما از ازدواج اول خود یک پسر بنام پارسا متولد 1380 دارد ، مهریه ازدواج او با خانوم راد یک آهنگ عاشقانه مورد تایید می باشد.

بیوگرافی از صبا راد

صبا راد متولد 30 آبان 1359 در تهران ، مجری سابق تلویزیون است. فارغ التحصیل فوق لیسانس رشته روانشناسی بالینی می باشد که در 18 سالگی در فیزیوتراپی کشف استعداد شد و کار خود را با رادیو آغاز کرد.

بیوگرافی مانی رهنما

مانی رهنما متولد 26 تیر 1350 در تهران، خواننده است.

با یک پیانو به سمت موسیقی جذب شد و زیر نظر استاد بابک بیات آموزش دید و لقب مهندس صدا را از او گرفت، دو بار ازدواج کرده و تنها یک فرزند دارد.

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها