|

تولید محتوای سانسور لازمِ "صبا راد" تو اینستا؛ گافی که زد خانوم بلاگرو ترکوند!

saba rad shayanews

صبا راد مجری سابق و بلاگر حال حاضر گهگاهی برای تولید محتوای پیجش عکس و فیلم هایی منتشر میکند که نیاز به سانسور دارد!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- صبا راد مجری سابق تلویزیون و بلاگر حال حاضر اینستاگرام می باشد که واقعا در هر حالتی که باشه حسابی سر و صدا داره! حالا میگین یعنی چی؟ خانوم خانوما زمانی که مجری برنامه به خانه بر میگردیم بودند به سرعت شهرت پیدا کردند و با صدا و لحنشون هم شناخته شدند.

بعد از اینکه از صدا و سیما خداحافظی کرد و در اینستاگرام صفحه خود را بالا آورد ابتدا فیلم و عکس هایی از آموزش آشپزی میزاشت ولی دید این جور موارد بدون اینکه خودش حضور داشته باشه بگیر نیست، پس از یه جایی به بعد خودش رو هم حسااابی آورد تو کار و بعد از اون خانوم مجری عکس و فیلم هایی نه چندان جالب از خود به همراه آقای شوهر منتشر کرد و خب از اونجایی که کاربران علاقه بسیار زیادی به دیدن روابط زوج ها و عکس های راحت و لاکچری بازی و این جور موارد دارند صبا خانومم کم نزاشت!

صبا راد در صفحه خود تبلیغ و معرفی های بسیااااااار زیادی دارد جوری که تو استوریاش باید تبلیغ ببینی و یه کوچولو هم چیزای دیگه! وی به تازگی استوری گذاشت که در حال صحبته و به دلیل یقه بازش با استیکر سانسور میکنه! خب مگه مجبوری اینو بپوشی!

خطری که صبا راد رو تهدید کرد!

البته که تلاش و بلاگری خانوم خانوما انگاری براشون مشکل سازم میشه و به تازگی وسط آشپزی و هنرنماییشون دستشون رو حسابی سوزوندن و خب از اونجایی که همه زندگی تو اینستاگرم باید دیده بشه این نیز به کاربران گزارش داده شد!

sabarad.official_2862627455932894992_1108653063

درآمد نجومی اما بی زحمت

اما همه این مواردی که گفتیم برای چیست؟ برای درآمد بالا و خوبیه که اینستاگرام و فضای مجازی این راه رو برای خانم هایی مثل بهاره رهنما و صبا راد ایجاد کرده تا پول پارو کنند اونم به راحتی!

صبا راد در پیج اینستاگرامی اش 856 هزار دنبال کننده دارد و به نسبت تعداد فالوور ها و میزان بازدهی آن نرخ ها را تعیین کرده که قطعا اگر پیجش میلیونی شود این اعداد و ارقام نجومی تر هم می شوند. صبا راد در روز تبلیغات بسیار زیادی دارد و پیج های مختلفی را معرفی می کند مهم هم نیست چه چیز باشد همه چیز در این پیج معرفی خواهد شد!!!

ویدیویی از صبا راد که میاد و جزء به جزء کاراش رو گزارش میده و با ژستی نه چندان جالب در آینه فالوور رو مجذوب خود میکنه! واقعا استوری 15 ثانیه ای رو چندین میلیون میگیرن برای اینکه روزانه کار و تفریح خودشون رو گزارش بدن؟! 

صبا راد: تو به خانه برمیگردیم شهرام شب پره بزارین!

و اما جوگیر شدن صبا راد در مقابل با صدا و سیما. خانم مجری سابق برنامه به خانه برمی گردیم شبکه پنج پیشنهاد کرد از یکی ترانه‌های شهرام شب پره برای این برنامه استفاده شود!

Untitled

یه بیوگرافی ریز و جالب از صبا راد

صبا راد متولد 30 آبان 1359 در تهران ، مجری سابق تلویزیون است. فارغ التحصیل فوق لیسانس رشته روانشناسی بالینی می باشد که در 18 سالگی در فیزیوتراپی کشف استعداد شد و کار خود را با رادیو آغاز کرد.

Untitled

ازدواجات صبا راد!!

صبا خانوم راد در سال 1392 وقتی که 32 سال داشت با مرتضی علی آبادی ازدواج کرد که البته این زندگی تنها سه سال دوام داشت و به طلاق ختم شد! مرتضی علی آبادی علاوه بر مجری گری ، مدتی هم مدیر مجموعه ورزشی تنیس استقلال نیز بود و حالا تجربه بازیگری نیز دارد.

اما خانوم مجری در سال 1396 برای بار دوم ازدواج کرد که اینبار با مانی رهنما خواننده معروف بود. البته که قبل از علنی شدن ازدواج این زوج عکس های مشترکی که داشتند منتشر شده بود!

مانی رهنما از ازدواج اول خود یک پسر بنام پارسا متولد 1380 دارد ، مهریه ازدواج او با خانوم راد یک آهنگ عاشقانه مورد تایید می باشد.

Untitled

حالا چرا فیزیوتراپی!

سال 1377 وقتی 18 ساله و دانش آموز مقطع پیش دانشگاهی بود در یک مرکز فیزیوتراپی کار می کرد که محل رفت و آمد چهرها و آدم های مشهوری بود.

در نهایت روزی به دعوت یکی از مراجعه کنندگان مرکز که از مسئولان وقت رادیو بود برای تست راهی رادیو شد و بعد از قبولی به استخدام صدا و سیما درآمد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها