|

وقتی "ترلان پروانه" خوب بلده چجوری آدم میخکوب عکسش کنه؛ شونصد مدل تیپو از کجا بلَتی!

tarlan parvanee shayanews

ترلان پروانه از بازیگرای جذابیه که خوووب بلده چجوری تیپ بزنه و خفن باشه و در همین راستا هم تصاویری جدید منتشر کرد که هنری ولی دلبر بودن.

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- ترلان پروانه از بازیگرای خوشگل این روزای سینماست که حسابی داره میتازونه و گرد و خاک عجیبی تو کارش به پا کرده. ترلان پروانه رو تا همین چند سال پیش یه دختر کوچولوی بازیگر میشناختیم که بین بچها با موهای فرش و سرزبونیش بیشتر از همه بولد بود. ترلان پروانه انگاری از همون بچگی هم این توانایی رو داشت و حتی به گفته برخی تو سن کمش این استعداد بیشترم بود. البته که شاید هم ترلان خانوم وقتی بزرگ شد کمی تا قسمتی غرور گرفتتش و به همین دلیل به نسبت بچگی خشک تر به نظر میاد اما به هر حال خانوم خانوما حالا از هنرمندان اسم و رسم دار در این عرصه می باشد که کارنامه کاری خوبی دارد.

ترلان پروانه تو همین چند ماهه دو فیلمی که در آن ایفای نقش کرده بود رفت واسه اکران و خیلیا هم خوششون اومد. اما طبق معمول یکسری خفففن که همیشه عادت به مسخره کردن دیگران دارن به این بازیگر گیر دادن و پر کار بودنش رو روی حساب مواردی دیگر گذاشتن!

اما ترلان پروانه هوادارای خاص و زیاد خودش رو هم داره و در حال حاضر پیجش با بیش از 2 میلیون و 300 هزار دنبال کننده فعالیت داره. این بازیگر جوان که خب اقتضای سنشم هست ذوق داشته باشه، خیلی با سلیقه عکسای اینستاییش رو انتخاب میکنه و در صفحش میچینه. در ادامه جدیدترین پست های وی رو مشاهده می کنید که خیلیم دخترونه و زیبان.

Untitled

Untitled

Untitled

ترلان پروانه از سلاطین ترند پوشی هستنددد که کسی به گرد پاشونم نیرسه!

این روزا تو سینما و تلویزیون خانومای بازیگر یه جور هستن و وقتی به اکران میان و میبینیمشون یه جور دیگه! وقتی میگیم یه جور دیگه یعنی خیلی یه جور دیگه هاااا. مثلا با آرایش هایی تند و تیز میان که حسابی برن تو چشم و یا مثلا تیپ و استایل هایی رو انتخاب میکنن که عمرا تا قبل از شهرتشون اونارو میپوشیدن! اما خب انگاری تو چشم بودن و حس خاص پوشی بعد از شهرت خیلی تو این خانوما غلبه میکنه در حدی که حاضرن انگشت نما بشن ولی متفاااوت باشن!

ترلان پروانه اما اصلا اهل عجیب غریب پوشی نیست. البته که فکر نکیند خانوم خانوما عقب میمونه و از تو چشم بودن خودداری میکنه، خیر! اما فرق ترلان پروانه و اون خانوما اینه که این بازیگر جوان واقعاخوش استایله و میدونه چجوری چیو با چی ترکیب کنه تا در نهایت یه تیپ خوشگل و آراسته داشته باشه و البته خاص!

ترلان پروانه برخلاف خیلی از بازیگران خانوم که حالا یا بزرگتر از سنشون لباس میپوشن و یا خیلی تینیجر تر از سن و سالشون دیده میشن، نیست! بلکه درست و دقیق متناسب با سن و سالش لباس خود را انتخاب میکنه که خب شاید یکی از نقاط مثبت و قوت ترلان پروانه تو تیپاش همین باشه. در ادامه نمونه هایی از آن را مشاهده می کنید.

Untitled

Untitled

Untitled

ترلان پروانه با پارتی بازی مونده یا استعداد؟!

گفته بودیم ترلان پروانه از بچگی تو سینما و تلویزیون بوده. خب این بازیگر جوان نه تنها در فیلم و سریال، بلکه برای تبلیغات تلویزیونی هم حضور داشت و خب از اونجایی که برای تبلیغات از بچهای خوشگل استفاده میسشه، ترلان پروانه نیز بسیار بانمک و ناز بود.

خیلی ها بر این باورند که ترلان پروانه استعدادی در این عرصه نداره و با پارتی بازی داره ادامه میده. اما بهتره که بدونیم ترلان پروانه با اینکه سن و سال بالایی نداره اما سابقه کاری اش از خیلی از هنرمندان سن دار هم ممکنه بیشتر باشه و در این فضا بزرگ شده! اگه بازیگری همچون سارا و نیکا فرقانی باشی و تنها برای یک سریال بازی کرده باشی، اونهم به دلیل اینکه چندین فصل شد و ادامه پیدا کرد، میشه گفت اون دختر جوان استعداد خاصی نداره چرا که دیالوک و حرکات خاصی هم نداشته! اما ترلان پروانه چنین نبوده و نیست. ویدیویی از کودکی ترلان در تبلیغ شامپوگلرنگ مشاهده می کنید.

Untitled

بیوگرافی ترلان پروانه

ترلان پروانه 18 تیر 1377 در شیراز متولد شد، او یکی از بازیگران جوان سینما و تلویزیون میباشد که از دوران کودکی وارد این حرفه شده است. 

فارغ التحصیل لیسانس رشته گرافیک، یک برادر بزرگتر از خود بنام عرفان دارد، مادرش پریسا فروغی خانه دار که علاقه زیادی به بازیگری داشت و پدرش مهندس است. وی ازدواج نکرده و مجرد است.

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها