|

دلیل خوشمزه رابطه تتلو و سحر افشا شد؛ مثل فیلم ترسناکا اسید پاشید رو ژذابمون!

افشاگری عجیب از پشت پرده ازدواج و رابطه امیر تتلو با سحر قریشی تو فضای مجازی بازتاب زیادی داشت و خیلی از کاربران رو به واکنش وا داشت.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- آرامه اعتمادی منتقد سینما با انتشار توئیتی از پشت پرده مالی کثیف یک رابطه پر سر و صدا در دنیای سلبریتی ها خبر داد. او با انتشار پستی در توئیتر خود نوشت: ازدواج امیر تتلو و سحر قریشی یک معامله دو ساله و چند صد میلیاردی با اسپانسری یک رمز ارز و بازدید یوتیوب است. آرامه در ادامه از نقش یک تهیه کننده سینما تو این ماجرا گفت و نوشت: یک تهیه کننده به نام سینما در این سناریو دخیل است که بیست میلیارد خالص سهم اوست. دبی بودن سحر قریشی هم گویا در راستای همین سناریو است و تتلو هم تو آهنگ جدیدش اشاره به این رمز ارز دارد.

023

شایعه اسیدپاشی تتلو روی صورت سحر قریشی از کجا آمد؟

انتشار عکسی با عنوان آنچه اسید پاشی امیر تتلو روی صورت سحر قریشی عنوان شده بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است.

سحر قریشی در تازه ترین تصویری که از خود به اشتراک گذاشته است تتوهایی روی صورتش دارد که به زعم برخی کاربران بر اثر اسیدپاشی تتلو به این شکل درآمده است.

بررسی ها نشان می دهد روی صورت سحر قریشی رد تاتوهای نیمه کاره است و تصاویر منتشره مبنی بر اسیدپاشی امیر تتلو روی صورت این بازیگر زن سابق سینمای ایران صحت ندارد.

f0672

اما یه سوال اساسی؛ سحر قریشی با این سر و وضع اجازه کار تو ایران رو داره؟

سحر قریشی بعد از اینکه از تتلو جدا شد با انتار استوری و باکس پرسش و پاسخ صحبت هایی رو مطرح کرد و گفت که اشتباه کرده که با امیر تتلو وارد رابطه شده و الان پشمونه. سحر در ادامه اعلام کرد که فکر نمی کنه محدودیتی برا حضور و فعالیت در ایران داشته باشه و به اصطلاح ممنوع الکار نیست اما خودش فعلاً علاقه ای برای حضور در سینما و ادامه فعالیت حرفه ای بازیگری نداره.

f0650

چراغ سبز سحر قریشی برای آشتی با امیر تتلو؛ سحر منتظر یک اشاره است؟

سحر قریشی که حدود دو هفته است از ترکیه راهی، امارات شده است. اکنون از حال و روز بد و دلتنگی اش در دبی رونمایی کرده است.

در این ویدیو که سحر قریشی از نمای ساحلی شهر دبی ثبت و ضبط کرده است، او از یک آهنگ غم انگیز مرحوم مرتضی پاشایی استفاده کرده است.

با انتشار این ویدیو حالا بخشی از دنبال کنندگان سحر قریشی به تفسیر این تصویر پرداخته اند.

گروهی معتقدند که او دلتنگ حضور در استانبول و امیر تتلو است. این گروه برای ادعای خود به اینستاگام سحر خانوم قریشی اشاره دارند که در  قسمت بیو اینستاگرامش قسمتی از شعر افعی امیر تتلو را نوشت."من شبیه معجزه ام شبیه صبر"

f0804

استقبال هودارا از مُردن امیر تتلو!

امیر تتلو بعد از اینکه گفت می خوام بمیرم و تو پایان کنسرت به زندگیم پایان بدم گویا توقع داشت که تتلیتی ها بیوفتن به التماس که تو رو خدا اینکار رو نکن و خودت رو به خاطر ما نکُش! اما گویا این طور نشده و خیلی ها از مرگ این خواننده رپ استقبال کردند.

تتلو در همین رابطه تو پیج شخصی خودش نوشت: گفتم میخوام بمیرم پنج هزار نفر لایک کردن !! بیست و دوهزار نفر رای دادن که به کدوم روش بمیر و هزاران نفر هم میخواستن فحش بدن که زودتر بمیر و کامنتارو بستیم که فعلا یه ماه بتونیم زنده بمونیم تا کنسرت لااقل درست بمیریم !! ببین این همه سال بودیم معطلِ کی !! واسه چی اینهمه دوییدیم ؟ چرا ؟ فکر کردیم زرنگیم.....

 
unnamed

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی