|

وقتی رفیقای تتلو دورشو گرفتن و سحر حالش پاچیده؛ امیر چه جلو رپرای حله خیت شد!

amir tataloo shayanews

این روزها هر چه قدر امیر تتلو پرحاشیه و خبرساز است در عوض از سحر قریشی هیچ رد و نشونی نیست و خانوم انگار حسابی رفته تو لاک خودش!

لینک کوتاه کپی شد
3

امیر تتلو که این روزها دوباره با رفقا و دوستان قدیمی ش دور هم جمع شده اند و به قول خودشون قراره رپ فارسی رو بترکونن! اول رضا پیشرو رفت پیش تتلو و با هم یه آهنگ هم بیرون دادن حالا تهی و حصین هم رفتن استانبلول و دوباره بعد 15 سال این چهار نفر در کنار هم قرار گرفتند.

به گزارش «شایانیوز» حضور این چهر نفر که شاید بشه گفت پرطرفدارترین خواننده های موسیقی رپ هستند در کنار هم خالی از حاشیه نبود. البته شاید پر رنگ ترین این حواشی اونجایی بود که تتلو و پیشرو از مردم ایران و فارسی زبون ها گلگلی کردند که چرا ما رو حمایت نمی کنید. اون ها معتقدند که فقط به این دلیل که زبونشون فارسی هست سبب شده که عقب بیوفتن!

امیر تتلو جلوی رفقای قدیمی چه ضایع شد!

امیر تتلو به روال همیشگی دو دمای انتشار موزیک جدیدش تو کانال شخصی و البته پبج یوتیوب کلی جو داد و فضا سازی کرد که بیاین صفحه رو میلیونی کنید و حمایت کنیم تا کار جهانی بشه و خلاصه از این جور حرف ها اما این بار هم خیلی از آقای خواننده حمایت نشد و تتلو جلوی رفقای رپرش ضایع شد!

تتلو در واکنش به حمایت نشدن تو کانال تلگرامی خودش نوشت: همه چیز خراب شد، شما ارزش زحمت و شب بیداری ندارید. آبروم جلو رفیقام رفت! گفتم شما استراحت کنید من این آهنگو میلیونی میکنم تا خستگیتون دراد بقیه شو انجام بدین. اما سکه یه پول شدم تموم شد رفت. خجالت زده شدم جلوشون با این اعداد!

256

امیر تتلو: از زندگی سیر شدم، می خواهم اعدام شوم!

امیر تتلو با انتشار متنی اعتراضی که در اینستاگرام منتشر شده گفته است از زندگی خسته شده و می خواهد اعدام شود. اعتراض تتلو به صادر نشدن پاسپورت از سوی کنسولگری ایران در استانبول ترکیه است. خواننده ایرانی پیش تر برای دریافت گذرنامه اقدام کرده بود اما درخواست او ریجکت شد.

58

اما چرا پاسپورت تتلو تمدید نشد؟ گویا علت اینکه سفارت هنوز درخواست تتلو برای تمدید پاسپورت رو قبول نکرده به خاطر تتوهای زیادی باشد که امیر حسین مقصودلو روی صورتش زده و این امر باعث شده سفارت احراز هویت تتلو رو تائید نکنه.

برای پیگیری این ماجرا با سفارت ایران در استانبول تماس گرفتیم و خودمان را معرفی کردیم اما آن‌ها هویت ما را احراز نشده دانستند و گفتند تاییدیه یا تکذیبیه این خبر را اعلام نمی‌کنند، اما اگر می‌خواهیم پیگیر اخباری باشیم و صحت آن را بسنجیم، می‌توانیم به سایت سفارت مراجعه کنیم.

نگاهی به سایت سفارت انداختیم و هیچ خبری از ریجکت شدن تتلو نبود پس همین موضوع نشان می‌دهد که این ماجرا صحت نداشته یا اگر هم تتلو ریجکت شده به دلیل ناقص بودن مدارکش بوده است زیرا به هیچ وجه منطقی نیست وقتی خود ایران خواستار بازگشت این فرد به کشور شده خودش هم مجوز ورودش را صادر نکند.

و در نهایت به این نتیجه می‌رسیم که هدف تتلو همچنان مطرح شدن است و دوست دارد نامش دائما سر زبان‌ها باشد.

tataloo

تصویری از مراجعه امیر تتلو به سفارت

حال داغون سحر قریشی؛ ویلا تتلو سوهان روح خانوم بازیگر!

مشاهده عکس و فیلم هایی که سحر قریشی اخیرا در اینستاگرام منتشر کرده تصویری به دست می دهد که این بازیگر زن سابق سینمای ایران به مرز خودکشی در ویلای تتلو رسیده است.

سحر قریشی پس از آنکه با امیر تتلو خواننده ایرانی مقیم ترکیه وارد رابطه شد حواشی بسیاری را تجربه کرد و چندی است دچار افسردگی شده است. ابتلای بازیگر سابق سینمای ایران به افسردگی مزمن را اطرافیان او نیز تایید می کنند.

همچنین تصاویر «تکراری» که چندی است سحر قریشی از ویلای امیر تتلو به اشتراک می گذارد روی موضوع افسردگی شدید خانم بازیگر صحه می گذارد تا جایی که برخی معتقدند او به مرز خودکشی رسیده و شاید ویلای تتلو عامل مرگ وی شود.

f288

امیر تتلو و سحر قریشی از هم جدا شدند؟

از آخرین عکس دو نفریه که سحر قریشی و امیر تتلو در کنار هم انداختند حدود چند ماهی می گذرد و البته آخرین بار که تتلو و سحر حرفشون شد امیر تتلو اعلام کرد که دیگه نمی تونه سحر رو تحمل کنه و اگه اون نره خودش میزاره و میره! البته گویا این صحبت های تتلو خیلی جدی نبود و نه سحر خنوم جایی رفت و نه تتلو. اما به هر حال در یک هفته اخیر دوباره این شایعه تو فضای مجازی منتشر شده که امیر تتلو سحر از هم جدا شدند و سحر بلاتکلیف تو استانبول مونده تا مقدمات برگشتنش به ایران فراهم بشه.

اما بلاخره امیر تتلو با انتشار پستی تو صفحه شخصی به این شایعات پایان داد و نوشت: من و حاج خانوم از هم جدا نشدیم و نمیشیم. اگر قرار بود جدا شیم سر اون همه حرف و رفتارهای زشت من و پست و استوری که گذاشتم از هم جدا میشدیم. جنگ اول به از صلح آخر. نخیر همچین چیزی نیست. ایشون گنگش بالاس و صبرشون هم عالیه و فکر میکنم حالا حالا کنار هم باشیم و به کمک هم آدمای دورمون رو بشناسیم.

tataloo

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی