|

پلن چِندش تتلو واسه مردنش به دست آتیلا؛ سحر با فیس خط خطیش هی نور بالا میزنه!

سحر قریشی که یک ماهی می شود به رابطه اش با امیر تتلو پایان داده حالا انگار دوباره دلتنگ امیر شده اما آیا این دو نفر دوباره با هم می شوند؟

لینک کوتاه کپی شد
5

امیر تتلو و سحر قریشی همچنان جزو جذاب ترین و پرخبرترین سلبریتی ها در فضای مجازی هستند و این داستان انگار حالا حالا هم ادامه خواهد داشت و هیچ کدام از این دو نفر قصد ندارند اندکی هم که شده از حاشیه دور باشند.

به گزارش «شایانیوز» امیر تتلو که گفته می خواهد به زودی خودش را بکشد و به زندگی اش پایان دهد این روزها سخت درگیر کار است و به قول خودش از وقتی تصمیم رفتن گرفته کلی کاره که باید انجام ده از اون طرف سحر اما تو دبی انگار حسابی دلتنگ کسی یا جایی شده؟

نقشه عجیب تتلو برای فروخت بلیط های کنسرتش؛ مرگ یا شعبده؟

ایده های تبلیغاتی کنسرت امیر تتلو برای هر اجرا متفاوت است. از فحاشی های رکیک به طرفدارانش بگیر تا مطرح کردن «برگزاری مراسم خواستگاری رسمی از سحر قریشی روی استیج».

اینها همه و همه ترفندهایی ست برای فروش بلیت کنسرت و بعد از لغو کنسرت شهریورماه تتلو در ترکیه، حالا این خواننده بعد از رونمایی تاریخ جدید کنسرتش در مهرماه، قرار است در انتهای کنسرتش خودکشُی کند!

ترفند جدید تبلیغاتی تتلو، باز هم فضای مجازی را بهم ریخته و شب گذشته هم تهیه کننده کنسرتش با اعلام جدی بودن تصمیم امیر برای پایان و «بیایید که در سالن او را از تصمیم اش پشیمان کنیم»، اوضاع را پیچیده تر کرده است.

اما چه کسی قرار است امیر تتلو را بکشد؟

امیر تتلو مدعی شده روز کنسرت به دست فردی به نام آتیلا کشته خواهد شد؛ بررسی های کاربران اینستاگرام اما نشان می دهد این فرد یک شعبده باز قهار است.

بررسی سوابق آتیلا مجیک نشان می دهد که احتمالا هواداران در کنسرت امیر تتلو شاهد شعبده بازی های عجیبی باشند.

عکس بررسی صفحه آتیلا مجیک شعبده باز ایرانی و کسی که امیر تتلو مدعی شده در کنسرت او را می کشد که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

f0725

البته امیر تتلو برای نوع مردنش هم از کاربران پیجش نظرسنجی کرده که اون ها دوست دارن امیر تتلو بعد کنسرت چجوری بمیره؟

کدام روش مرگ رو دوست دارید برای امیر تتلو در کنسرت آخر ؟ !!

52

دلتنگی امان سحر قریشی را در امارات برید!

سحر قریشی که حدود دو هفته است از ترکیه راهی، امارات شده است. اکنون از حال و روز بد و دلتنگی اش در دبی رونمایی کرده است.

در این ویدیو که سحر قریشی از نمای ساحلی شهر دبی ثبت و ضبط کرده است، او از یک آهنگ غم انگیز مرحوم مرتضی پاشایی استفاده کرده است.

با انتشار این ویدیو حالا بخشی از دنبال کنندگان سحر قریشی به تفسیر این تصویر پرداخته اند.

گروهی معتقدند که او دلتنگ حضور در استانبول و امیر تتلو است. اما بخشی دیگر هم گفته اند که او احتمالا برای ایران دلتنگ شده است.

در این میان برخی هم بر این عقیده بوده اند که او ممکن است در این لحظه فقط غمگین باشد و دلتنگ کسی نباشد، پس نمی توان با یک ویدیو او را قضاوت کرد.

چراغ سبز سحر قریشی به امیر تتلو برای آشتی کنان؛ حاج خانوم دلتنگ شد!

امیر تتلو و سحر قریشی ادعا کرده بود که از همدیگر جدا شده اند اما سحر قریشی پس از گذشت چند روز از این ماجرا د قیمت بیو اینستاگرامش قسمتی از شعر افعی امیر تتلو را نوشت."من شبیه معجزه ام شبیه صبر"
 

100

سحر قریشی در ایران ممنوع الکار است؟

سحر قریشی بعد از جدایی از تتلو با انتشار مجموعه استوری در اینستاگرام به حواشی پیرامون پایان رابطه اش با امیر تتلو پاسخ داد.

بازیگر زن سابق سینما گفته است، کشف حجاب نکرده و مشکلی هم برای بازگشت به ایران ندارد.

f0649

عاشقانه عجیب مادر امیر تتلو برای تتلیتی‌ ها

مادر امیر تتلو که این روزها نگران خودکشی پسرش است و از به اصطلاح نوه های تتلیتی می‌خواهد او را منصرف کنند حرف های عجیبی زد.

او در پستی عجیب نوشت:

عشق رو انتخاب کردم وعشق رو در شماها دیدم برای وجودتون سپاسگزارم. عشق یعنی تتلیتی ها من چه خوشبختم که از امیرم هزاران هزار امیر دختر و پسر و مرد و زن پدیدار شده.

یک امیر با تریلیون سلول از من بوجود اومد و تریلیون تتلیتی از امیرم ساخته شد برای وجودتون شکر تتلیتی های طبیعت بی آزار و فرزندان طبیعت یا آماده یا در حال ساخت انساند‌وست و طبیعت دوست پستی پر از صلح دوستی آشتی عشق عشق عشق برای شما دوست دارم هر کسی که امیرم را دوست دارد.

مبارکه مبارکه این عشق مبارکه میفهمید شاید این پستو بخونید براتون قابل فهم و درک نباشه ولی امیدوارم باشه و عشقو حس کنید دوستتون دارم عوضیای سمج!

unknown_181381748_325611925562672_542475302690042322_n

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی