|

اولین عکس از قریشی بعد کات که بدنو تتو پلمپ زد؛ از تتلو جدا شد چه فجیییع شده!

sahar ghoreyshi shayanews

سحر قریشی که از تتلو چند روزیه جدا شده حالا بعد از کات تصویری از خود منتشر کرد که کلی نکته داشت و نشون داد سحر خانوم به روال خودش برگشته!

لینک کوتاه کپی شد
5

شایانیوز- خب قبل از عید که تتلو گفت میخواد زن بگیره اول همه به شوخی گرفتن اما بعدش که از خانوم خانوماش رونمایی کرد قشنگ تا یه مدت همه تو بُهت و تعجب بودن که چرااا تتلو و سحر قریشی؟ همه میگفتن آخه بابا چرا سحر قریشی باید خودشو تو همچین چاهی بندازه چرا که تتلو ازش هررر کاری برمیاد اما سحر چی؟ که خب بعد دیدیم بعلللله، همه چی راسته و واقعا خانوم بازیگر رفته چفت تتل خان.

تتلو و سحر به گفته خودشون شدن زوج و خب اوایلش تتلو حسابی مودب و غیرتیییی و خانواده دوست شده بود اما به مرور اون روشو نشون داد و مشخص شد که عشق هم نمیتونه یه آدم رو عوض کنه که البته مطمئن نیستیم رابطه این دو چهره عشق بوده باشه! حالا از این ها که بگذریم تتلو یه چند باری اومد و سحرو زد ترکوند و همه چی بارش کرد. سحر قریشی هم در این مدت سکوووت مطلق بود جوری که از دیوار صدا درمیومد از سحر خانوم نوچ!

حالا چند روزی میشه که دختری جدید به نام مسیحا تو دست و بال تتل خان دیده میشه و مشخصه وارد رابطه شدن و سحر قریشی هم پَررر! این بازیگر زن چند روزی میشه که رفته امارات و حالا تازه اونجا صداش دراومده و کمی تا قسمتی با فالووراش حرف میزنه و تازه شده همون سحر شیطون قبل! اما خانوم خانوما به تازگی تصویری از خود منتشر کردند که میشه گفت اولین عکس بعد از جدایی از تتلو هستش. در ادامه این تصویر رو مشاهده می کنید تا ادامه داستان.

Untitled

حالا با اینهمه برو بیا سحر قریشی و تتلو چی گیرشون اومد؟!

تتلو پیج اینستاگرام نداره اما مثل بننننز ازش فیلم و عکس در میاد که خودش تو یوتیوبش میذاره و یا در پیج اطرافیانش دیده میشه. تو این چند روزه ام که حسابی ترکونده و با دخی جدیده کلی عکس و فیلم گذاشته. اما دلیل اینکه چندان با سحر قریشی ازین کارا نمیکرد خب مشخصه که چون خانوم خانوما چهره ای مشهور هستن و احتمالا هم میخوان برگردن ایران، خب نمیخواسته چندان وارد این موضوعات تتلویی بشه اما از طرفی هم قرار مدار داشتن که چند ماهی کاربران رو سر کار بذارن و در نتیجه فالوور و دلاره که به جیب بزنن!

ناگفته نمونه سحر قریشی در این چند ماهی که پیش تتلو بود هیچ گونه تبلیغ و یا حرف خاصی ازش دیده نشد که بگیم پولارو زد به جیب. اما تتلو مثل همیشه و حتی بیشتررر، سر و صدا کرد و مشخصه که درآمد خوبی در این مدت داشت که قطعا سحر خانومم برای رضای خدا و عشق نرفته و ایشونم به نون و نوایی رسیدن!

ft

سحر قریشی از تتلو کاربن انداخته پاک بشو هم نیست!

اما تو تصویر اولی همونطور که دیدین خانوم خانوما تو تتو زدن خیلی پیش رفتن و حتی گردن هم کامل تتو داره و به صورت رسیده!

به همین دلیل خیلی از کاربران هنوز دو به شک هستن که سحر قریشی از طرفی میگه برمیگردم ایران و از طرفی دیگر اینهمه تتو زده و تمام دستاش و حتی چهرش رنگی شده!! همه اینها به کنار که سحر قریشی رسما اعلام کرد در حال حاضر سینگل هستش و قصد داره تا راهی جدید رو بره اما ازونورم تتلو میاد میگه سحر رفته استراحت و برمیگرده و سحر هم پستای تو خونه تتلو رو از پیجش پاک نکرده!! واقعا وات دِ فاز!

yfryu

فابِ جدید تتلو اول تَتو بوده بعد دختر شده!

اما تتلو ویدیویی جدیدا منتشر کرده از دختری دیگر در کنارش که البته بهتره بگیم ایشون 90 درصد تتو هستن با یکمی دختر!! در ادامه مشاهده می کنید که دختر مورد نظر چقدر فجیعانه و حتی تو چشم تر از تتلو ظاهرش رو ساخته و حالا شده مورد پسنده تتل خان!!

واقعا تا این حد و مرز دیوانگی و ساخت ظاهری ناجور و عجیب برای حتی خارجی ترین خارجیام قفله اما انگاری با تتلو هم نشین بشی بی برو بگرد شباهت زیادی بهش پیدا میکنی، حتی بدتر!

تیکه کمر شکن سحر قریشی به تتلو!

سحر قریشی البته هنوز انگار به یاد تتلو هست و استوری آخر خانوم بازیگر یه جورایی تیکه انداختن به تتلو بود. سحر عکسی منتشر کرد که یک انار و چند شاخه ریحون روی لب تابش هست و نوشت ثبت لحظه ای از عشق به همسر و عشق به کار! احتمالاً سحر با انار و ریحون و اینکه تتلو گیاه خوار هستش خواسته به امیر تبکه بندازه و منظور از عشق به کار هم لب تاب معروف خانم بازیگر است که تو خیلی از عکس ها دیدیم باهاش مشغول کار کردن است.

rrrr

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها