|

سَر و سامون عجیب و گرووونی که "مهناز افشار" به تیپش داد؛ این کارا ازت بعید بودا

mahnaz afshar shayanews

مهناز افشار با وجود اینکه تا به حال تبلیغاتی در پیج بزرگش نداشته اما اینبار با معرفی ای بسیار لوکس و گرون فالووراشو حسابی سورپرایز کرد.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- مهناز افشار بازیگر سابق ایرانی و هنرمند مشهور حال حاضری می باشد که سالهاست در خارج از کشور حالا یا آلمان و یا در ترکیه زندگی می کند. مهناز افشار از وقتی که رفته ازش فعالیت خیلی خاص و خفنی دیده نشده و به همین دلیل گفتیم حالا تنها چهره ای مشهور است که هنر دارد اما از آن استفاده نمی کند و در خانه خاک میخورد! مهناز افشار اما همچنان محبوبیت خود را دارد و حتی بیش از پیش فالوورا دوستش دارن و حمایتش می کنند.

خانوم خانوما در حال حاضر بالاترین تعداد فالوور میان چهره های مشهور ایرانی رو داره و همانند پیج خانوم رهنما هم نیست که پر از کامنت های منفی باشه و هیچ هنرمندی بهش سر نزنه!! حالا این کلیات رو بزاریم کنار و برسیم سر جزئیات مهناز خانوم افشار، باید بگیم که ایشون تا به حال با وجود داشتن صفحه ای بزرگ و کلی اعتبار، اما تبلیغاتی ازش دیده نمیشد! تا اینکه به تازگی موردی تبلیغی و بسیار گرون از وی منتشر شد که نشون داد خانوم خانوما بدشونم نمیاد از این راه پول در بیارن اما خب باز به مانند خانوم رهنما هر چیزی رو قبول نمی کنند و ترجیح دادن تا اگه تبلیغی هم هست لوووکس باشه!

در ادامه تصویری از مهناز افشار مشاهده می کنید که ساعتی جذاب به دست دارد اما قیمت ساعت جذاب تره!  

m

mahnaz

ویلا و زندگی لاکچری مهناز افشار با این پولا!

اما مهناز خانوم اینطور که از عکساش نشون میده اوضاع و احوال بدی در آلمان نداره که هیچ تازه به گفته برخی از کاربران، با مهریه عجیب و سنگینش خیلی هم مرفه زندگی میکنه.

اما مهناز افشار از وقتی که رفته جز اینکه یکی از داوران برنامه گات تلنت بود هیچ مورد خاص دیگه ای ازش دیده نشد و انگاری خانوم خانوما خودش رو بازنشسته کرده اما اینکه از کجا این درآمد برای زندگی میاد خدا داند! در ادامه تصویری از مهناز افشار مشاهده می کنید که فالووراش گفتند خونه خودشه!

البته که وقتی همسر سابقت آقازاده باشه و خودت هم از سوپراستارهای سابق سینما بوده باشی با دستمزد هایی بالا و حالا هم چنین تبلیغ بگیری بعید نیست چنین زار و زندگی لوکسی!

sef

وقتی بهاره رهنما باید از مهناز افشار الگو برداری کنه!

مهناز افشار یه زن دهه پنجاهی است. وی در ایران که بود شخصیتی معتبر اما در عین حال مغرور داشت که با لباس و استایلی نمی دیدینش! اما حالا خانوم خانوما حسابی خاکی شده ظاهرشم تغییر داده. وی گاهی اوقات اروپایی طور میاد بیرون و گاهی به سبک ایرانی!

اما جالب اینجاست این بازیگر میانسال همچنان چهره بشاش و جوان خود را دارد که خب یکی از دلیلاشم آرایش نکردنه. یعنی اگر هم میکاپ داشته باشه طوریه که انگار چیزی وجود نداره! خوبه که برخی از خانومای بازیگرمون در ایران هم مانند بهاره رهنما از ایشون کمی تا قسمت الگو برداری کنند و به فِیس خود راضی باشند!

uuo

بیوگرافی جالب مهناز افشار

مهناز افشار متولد 21 خرداد 1356 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است. تحصیلکرده دیپلم تجربی و دوره 4 ساله رشته تدوین در یک موسسه غیرانتفاعی است که از 21 سالگی جلوی دوربین رفت و تا به حال فیلم و سریال های بسیاری را ایفای نقشی خفن کرده است.

دو برادر دارد که یکی جواهرساز و دیگری تولیدی سلفون دارد و تنها خواهرش هم آرایشگر می باشد ، پدرش سالهاست فوت کرده و مادرش خانه دار می باشد. دختر خواهرش لی لی خانوم هم بلاگر اینستایی هستند که 90 هزار فالوور دارند.

yh

از معماری تا سوپراستاری

پس از گرفتن دیپلم علاقه داشت معماری بخواند اما در رشته تربیت بدنی دانشگاه سراسری قبول شد اما بجای آن 4 سال تدوین را زیر نظر مجید فخرایی یاد گرفت.

شهرت بخاطر گوگوش تا سیمرغ

در کمتر از دو سال با فیلم سینمای «شور عشق» به کارگردانی نادر مقدس در سال 1379 شناخته شد اما بیشتر شهرت اش بخاطر شباهت چهره به گوگوش بود.

او در دهه 80 کم کم در کنار بهرام رادان به یک سوپر استار زن تبدیل شد و در سال 1389 با فیلم «سعادت آباد» برنده سیمرغ نقش مکمل زن شد.

iuouo

tdtd

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها