|

شغل جدید "مهناز افشار" تو آلمان کَل هرچی بازیگره خوابوند؛ فقط همین یه فقره کم بود!

mahnaz afshar shayanews

مهناز افشار از اونجایی که هرجایی که فکرشو کنید و مناسب باشه عکس گرفته اینبار رفت سراغ هلیکوپتر و با فیگور خلباس به این خواستش هم رسید!

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- مهناز افشار از بازیگرای مشهور و خوش نام ایرانی بود که چند سالیه بیخیال جایگاه و دب دبه کب کبه خود شده و در آلمان زندگی ای عادی همانند بقیه شهروندان داره. مهناز خانوم افشار البته که در هر کجای دنیا هم که باشن هم به طور مستقل مایه دار بودند و هستند و هم چون یه زمانی با آقازاده ازدواج کردند ثروتمند تر شدند. مهناز افشار اما با همه این تفاسیر شخصیت هنرمندانه خود را نگه داشت و روی دیگر از خود نشان نداد که هیچ، تازه از وقتیم که رفته اونور با مخاطب خیلی خودمونی تر و به دور از غرور صحبت میکنه.

مهناز افشار در حال حاضر بالاترین تعداد فالوور رو بین سلبریتی های ایرانی داره و با بیش از 16 میلیون دنبال کننده در صفحه اش فعالیت میکنه. البته که خانوم خانوما هم برای اونها کم نمیزاره و همچون بننننز عکس و استوری منتشر میکنه و سعی داره تا با مردم در تعامل و ارتباط باشه.

مهناز افشار به تازگی نیز تصاویری از خود انتشار داد که انگاری داخل هلیکوپتره و فقط همین یه فقره عکس رو کم داشته که اونم جور شد!

Untitled

mahnaz_afshar_2874785619096849701_241999282

از خوبیای عجیب مهناز افشار

مهناز افشار سن و سال کمی نداره اما با این وجود هم پوست خوبی داره و هم اعتماد به نفس خوبی! چرا که در شرایطی که بسیاری از بازیگرای خانوم در سینما عمل های زیبایی و ژل و بوتاکس داشتن، مهناز افشار به چهره خود اکتفا کرده و تا به حال موردی ازش دیده نشده و یا حداقل کاری نبوده که خیلی تو چشم باشه!

مهناز افشار شباهت زیادی هم گوکوش خواننده ایرانی دارد و شاید هم به همین دلیل نخواسته چهرش تغییری کنه. 

Untitled

مهناز افشار کم کم کلاسِ تیپش آب رفت!!

مهناز افشار وقتی تو ایران بود همیشه سعی داشت تا استایل هایی شیک و شکیل داشته باشه اما از وقتی که رفته کم کم اروپایی طور میپوشه. البته که اروپایی طور همیشه به این معنا نیست که طرف نیمه برهنه شده و ناجور میپوشه، گاهی هم مثل مهناز خانوم افشار هستند که ساده و بی آلایش و به دور از تجملات اما در عین حال زیبا تیپ میزنن.

مهناز افشار نیز چنین راهی رو در پیش گرفت که البته بعضی وقتا هم رو به بدتیپی میره و با سلیقه ایرانی یکی نیست اما خب میپوشه دیگه!

Untitled

مهناز افشار یه سینگل مامیِ باحال!

مهناز افشار از سال 98 وارد زندگی مجردی همراه با دخترش شد و حسابی هم تو این مدت از زندگی مرفه اش داره لذت میبره. البته روزعای اولی که به آلمان مهاجرت کرد ابراز دلتنگی های ریزی میومد ولی حالا دیگه خیلی با کشور تر و تازه اش آپدیت شد و مثل اینکه حال و هوای خارج حسابی بهش ساخته. 

این اواخر هم تولد دختر خوشگلش رو با یه جشن ساده و عکس هایی که توش عشق مادر به فرزند موج میزد، جشن گرفت. البته مهناز افشار با همسر سابقش هنوز هم در ارتباط هست و حتی یه بار عکسی از همسرش تو اینستا منتشر شد که طرفدارانش فکر کردند اونا دوباه به هم برگشتن، اما خیلی سریع مهناز خانم این پست رو پاک کرد.

file

مهناز افشار بعد اینهمه شهرت هنوزم دنبال دیده شدننننه؟!

اما مهناز افشار گاهی عکس گذاشتنش از حد و حدودش میگذره! جوری که انگاری خانوم بازیگر فقط میخواد یه عکسی گذاشته باشه و کاری به زیبایی و درست حسابی بودنش نداره!

مثلا چند روز پیش مهناز افشار تصاویری از خود کنار استخر منتشر کرد که از نظر کاربران میخواتسه مثل سبک امیر تتلو عکس بگیره اما حالا جدا از اینها عکس او اینقدری تار و بد کیفیت و البته گُنگ بود که زیبایی خاصی که نداشت هیچ، یه زشتی خاصی هم داشت!

Untitled (1)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها