|

"مهناز افشار" دیگه سیرت و صورتش شده کُپ اروپاییا؛ ویلاش چه استخر رویایی و لوکسی داره!

mahnaz afshar shayanews

مهناز افشار از اونجایی که دیگه ایران زنگی نمیکنه سی گرفتن رو هم کنار گذاتشه و حالا با استایلی راحت و بی غرور عکساش رو به اشتراک میذاره.

لینک کوتاه کپی شد
7

شایانیوز- مهناز افشار از هنرمندان بسیار محبوب و مشهوری می باشد که البته این محبوبیت بعد از مهاجرتش چند برابر شد و در ایران بیشتر مغرور بود! مهناز افشار بعد از رفتنش خب چون یه جورایی از ایران طَرد شده بود خیلی خیلی حس تنهایی داشت و هنوز هم داره اما اون موقع شروع به گذاشتن پست و استوری های غمناک و دپ طور کرد و رو آورد به درد دل با مردم! به همین جهت دیگر مهناز افشار برای کاربران شخصیتی دیگر پیدا کرد و حالا خیلی ها واقعا دوستدار وی هستند و در حال حاضر نیز بیش 16 میلیون دنبال کننده دارد.

مهناز خانوم افشار اما در این چند سالی که رفته چندان فعالیت خاص و درست حسابی ازش دیده نشده و همیشه یا در اینستاگرام اکتیوه و یا در مهمانی ها و رستوران و ورزش و... خلاصه موارد این چنین ساده! در صورتی که مهناز افشار واقعا استعداد خوبی در این عرصه داشت و حالا این توانایی در خونه خاک میخوره! اما در عوض خانوم خانوما بعد از رفتن تو اینستا و مجازی حسابی شکوفا شد و حالا به شدت عکس و فیلم از خود شمنتشر میکنه اما چجوری؟ مثلا اینجوری که هر چی دستش بیاد میذاره! در ادامه نمونه ای جدید از آن را مشاهده می کنید.

مهناز

البته که قرار نیست همیشه همه عکس ها با فیگور و لباس و جای خاصی باشه و یا غرق در میکاپ و خوشگلی منتشر بشه! اما خب وقتی یه کاری از حد و حدودش بگذره ممکنه برای کاربر خسته کننده شه!

مهناز افشار شخصیت هنری، بهاره رهنما شخصیت پولکی!

اما از خوبیای مهناز اینه که با وجود اینکه پیجی به این بزرگی و اعتباری بالا دارد اما هیچگاااه همانند خانوم هایی مثل بهاره رهنما نبوده که از پیجش جهت درآمد زایی استفاده کنه حت در حد کمش! بهره رهنما این روزها با استفاده از سرویس اینستاگرام تبلیغات بسیارررر زیادی میکنه و پول رو پول میذاره و خب مهناز افشار هم میتونه حداقل با برند های معتبر همکاری داشته باشه در مقابل پول قابل توجهی هم دریافت کنه اما تا به حال موردی ازش دیده نشده!!

مهناز افشار از ویلای لاکچریش آخر رونمایی کرد؟!

این روزا تو اینستا مدونید که هر چی بیشتر فخر فروشی کنید بیشتررر فالوور جذب خواهید کرد! جوری که انگاری هر چی شرایط اقتصادی بدتر میشه مخاطب دوست داره تا خوشگذرونی دیگری رو بیشتر ببینه!

مهناز افشار چندان اهل خودنمایی نیست اما گهگاهی از جایی که میره فیلم میذاره! در صورتی که خانوم خانوما در ایران که بود لوکس تر میچرخید و زندگی میکرد اما حالا اونور دنیا شبیه به اروپایی ها راحت و نچرال عکساش رو میذاره. نافته نمونه البته که گاهی هم از پیج دوستان خانوم بازیگر تصاویری از او منتشر میشه که نشون میده مهناز خانوم خیلی موئارد رو به کاربر نشون نمیده! مثل مثلا استایل نامتعارف و یا مهمانی و تفریحات. 

در ادامه اما ویدیویی کوتاه مشاهده می کنید که مهناز خیلی به اسخرش علاقه داره و باری دیگر هم در کنار این استخر عکس گرفته بود که با وجود اینکه خیلی تار و بد کیفیت بود اما انتشارش داد تا نشون بده! خیلی از کاربران میگن این ویلای خودشه ولی صداشو در نمیاره!

مهناز افشارو اینهمه اعتماد به نفس محاله!!

مهناز افشار چهره ای نچرال دارد و خب تو این دوره زمونه که همه شدن پروتزی و دماغ عملی، جاالب به نظر میاد و انگاری باید براش ذوق کرد! شاید بگین چه لوس اما اگه سری به پیج هنرمندان بزنید با چهره هایی پر آرایش و جراحی شده روبرو خواهید شد که خب جسارت مهناز افشار و البته اعتماد به نفسش ستودنیه.

مورد دیگر اینکه خیلی ها معتقدند مهناز افشار شباهت بسیار زیاید به گوگوش خواننده معروف دارد و اصلا ممکنه به همین دلیلم دستی به چهره اش نزده تا این شباهت باقی بمونه.

عکسای یواشکی که از یه جا دیگه درز میکنه!

مهناز افشار تا همین چند وقت پیش همیشه شالی کلاهی تلی چیزی رو سر داشت که به نشونه حجاب بود اما حالا دیگه کشف حجاب کامل کرده.

ناگفته نماند مهناز افشار تنها برای من و شما و صفحه شخصی اش تصاویر با تل و کلاه و... منتشر می کرد و عکس هایی از او به ندرت دیده شده که بدون هیچ حجابی است و این ها را نمی توانید در اینستاگرامش پیدا کنید!

persian_art_news_1637818448

اینم یه قبل و بعد باحال از مهناز افشار اینم یه قبل و بعد باحال از مهناز افشار

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ایرانی ارسالی در

    این پولهای بریز و بپاش رو از کجا اورده یعنی؟

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها