|

"مهناز افشار" دُم اسبی بست و جذابیتش شد کُپ اروپاییا؛ آواخونی میکنه عینهو آتشین!

mahnaz afshar shayanews|

مهناز افشار با توجه به اینکه از کشور و هم زبوناش دوره هنوز به شرایط عادت نکرده و ابراز دلتنگی میکنه اما اینبار با قاصدک حرف رو زد!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- تو دهه نود خیلی از خانومای بازیگرمون از ایران رفتند و مهاجرت کردند اما یکی گلشیفته فراهانی و دیگری مهناز افشار رو هنوز مردم به شدت دوست دارن و دنبال کنندشون هستند. مهناز افشار یه چند سالی میشه که رفته اما تازگیا به طور کامل کشف حجاب کرد و حالا دیگه رها شده و بدون بازگشت به ایران زندگی میکنه. مهناز خانوم افشار اما ظاهرا با پول و اموالی که جمع کرد و ثروتی که همسر آقازاده اش داشت تونست زندگی بسیار مرفه و بی نیازی رو در آلمان دست و پا کنه.

مهناز افشار از فعالین پررنگ اینستاگرامه به همین جهت برخی از کاربران معتقدن کسی که اینهمممه آنلاینه سرکارم میره؟ اصلا از کجا میاد و میخوره؟ تا به حال خود مهناز افشار هم چیزی در رابطه با شغلش نگفته جز همون یکباری که اوایل رفتنش داور مت گالا شد و تمام!

مهناز افشار در ایران شخصیتی مغرور و شیک پوش داشت اما حالا اونور آب خاکی تر از اونچه که فکر کنید شده، به خصوص با فالووراش خیلی وقتها درد دل میکنه و نرم و زیبا صحبت میکنه. برخی مثل خانوم روناک یونسی هستند که همچنان غرور خود را دارند اما مهناز افشار اینطور که از حرف ها و رفتارش مشخصه خیلی زیاد دلتنگ ایران و هم وطناشه و از طریق مجزی اون رو بیان میکنه. در ادامه ویدیویی کوتاه و اسلوموشن از خانوم بازیگر مشاهده می کنید که تازگی گذاشتن.

مهناز افشار در کپشن پست نوشت:

شاید که قاصدک صدای قلبهارو برسونه

برای هممون آرزو سلامتی و شادی کردم

مهناز افشار در ایران فیلم و سریال های بسیاری بازی کرد و با ایفای نقش در فیلم نهنگ عنبر نشون داد میتونه در پوست یک زن طنز و بانمک هم باشه و جذاب بازی کنه. یه روزایی بود در دهه هشتاد که مهناز افشار و محمدرضا گلزار سینمارو قرق کرده بودند و سوپراستار بودند.

اما از دیگر فیلم هایی که مهناز افشار در اون حضور داشته و از نقش های اصلی بود فیلم "سعادت آباد" می باشد. در ادامه سکانسی از آواز خوانی مهناز افشار با لیلا حاتمی رو مشاهده می کنید.

مهناز افشار عکس زیرخاکیشو رو کرد!

مهناز افشار حرفه و هنرش بازیگری است و سالهاست که در سینما بازی کرده و گهگاهی چون دلش برای این فضا تنگ میشه عکس هایی منتشر میکنه. مثلا مدتی پیش از دوران مانتوهای اِپل دارش گذاشت که جالب بود و استایلی درست مثل فیلم نهنگ عنبر داشت! حالا هم تصویری از دو دهه پیش پست کرد که به قول خودش زیرخاکی بود و همراه با بهرام رادان و حام بهداد این عکس را ثبت کرده اند. البته که هر سه هنرمند اون زمان با این تیپاشون احساس خوشتیپی داشتند اما حالا با نظرات بانمک و شوخیه کاربران همراه شد.

mahnaaaz

مانور مهناز افشار روی اعضا و جوارحش!

مهناز افشار در ایران که بود چندان عکس و فیلم از خود منتشر نمیکرد اما وقتی که رفت اونقدری راه به راه عکس گرفت و گذاشت که کاربرا مونده بودن چجوری ژست کم نمیره! البته که خانوم بازیگر اعتماد به نفس کافی رو داره و نیازی نمی بینه دو ساعت آرایش کنه و بره اتلیه و همیشه با همون سر و شکلی که داره یهود عکس میگیره!

اما موضوعی که خیلی عجیبه اینه که مهناز افشار تو این چند سال که اونور آبه به شدت علاقمند شده که پاهاش رو نشون بده و رو پاهاش مانور داشته باشه، اما چرا؟! خدا داند ....

jo

rg

ugu

مهناز افشار عملی نشد؟!

مهناز افشار سن و سال کمی نداره اما با این وجود هم پوست خوبی داره و هم اعتماد به نفس خوبی! چرا که در شرایطی که بسیاری از بازیگرای خانوم در سینما عمل های زیبایی و ژل و بوتاکس داشتن، مهناز افشار به چهره خود اکتفا کرده و تا به حال موردی ازش دیده نشده و یا حداقل کاری نبوده که خیلی تو چشم باشه!

مهناز افشار شباهت زیادی هم به گوکوش خواننده ایرانی دارد و شاید هم به همین دلیل نخواسته چهرش تغییری کنه. 

werfew

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها