|

عکس زیرخاکی "مهناز افشار" اون زمونا که کلیپس مثل کله قند میزدن؛ بکش بیرون ازین تیپا!

mahnaz afshar shayanews

مهناز افشار تو ایران حسابی هم خودش میرسید و خوشگلاسیون داشت اما از وقتی که رفته با هر ظاهر شِرتی شَپکی که دستش میاد عکساش رو منتشر میکنه!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- مهناز افشار اوایل مهاجرتش به هنرمندی منفور تبدیل شده بود که با حضور در برنامه گات تلنت هزار جور تهمت و توهین شنید اما طولی نکشید که خانوم بازیگر با اینستاگرام تونست دل مخاطب رو به دست بیاره جوری که حالا مهناز افشار بیشترین تعداد فالوور بین هنرمندان ایرانی رو داره. مهناز افشار بعد از رفتنش حالا به جز داوری تو گات تلنت، فعالیت خاص و جذابی ازش دیده نشد و با توجه به در صفحه اینستاش روزمرگی های زیادی میذاره ظاهرا شاغلم نیست و اینکه از کجا میاره و میگذرونه اون هم انقدر خوب، خدا داند!

مهناز افشار حالا بیش از 16 میلیون دنبال کننده داره که خیلیاشون دوست دارش هستند و مثل پیج خانوم بهاره رهنما نیست که یکی درمیون ناسزا باشه! وی تصاویر بسیاااااار زیادی از خود منتشر میکنه و اصلا به جا و مکان و تیپ و چهره هم کاری نداره و انگاری تنها هدفش تولید محتواست و به هر قیمتی شده هر روز پستی منتشر میکنه، حالا دیگه استوری ها به کنار! 

از خوبیای مهناز خانوم افشار اینه که چندان اهل چیتان پیتان های خاص و تجملات برای عکساش نیست و هر چی دستش بیاد رو منتشر میکنه. در ادامه نمونه ای جدید از آن را مشاهده میکنید که کاملا خام و نچراله.

mahnaz

mahnazzz

مهناز افشار عکس زیرخاکیشو رو کرد!

مهناز افشار سالهاست که در سینما بازی کرده و گهگاهی چون دلش برای این فضا تنگ میشه عکس هایی منتشر میکنه. مثلا مدتی پیش از دوران مانتوهای اِپل دارش گذاشت که جالب بود و استایلی درست مثل فیلم نهنگ عنبر داشت! حالا هم تصویری از دو دهه پیش پست کرد که به قول خودش زیرخاکی بود و همراه با بهرام رادان و حام بهداد این عکس را ثبت کرده اند. البته که هر سه هنرمند اون زمان با این تیپاشون احساس خوشتیپی داشتند اما حالا با نظرات بانمک و شوخیه کاربران همراه شد.

mahnaaaz

مهناز افشار یه میانسال جذاب و خوش رنگ و لعاب

اما مهناز خانوم افشار در آلمان به دلیل دلتنگی و این گونه مسائل با اینستاگرامش با مردم در ارتباطه و خب شاید بشه گفت این تنها راه و سیم ارتباطی او با هم زبوناشه. به همین جهت مهناز افشار تصاویر بسیاااار زیادی از خود در صفحه اش منتشر میکنه و خیلی وقتها به هیمن شکل حرف دلش رو میزنه.

اما خانوم خانوما به تازگی تصویری به اشتراک گذاشت که به گفته خود کاملا یهویی و بی فیگور و بی آرایش و فیلتر... بوده و تلنگری برای سن و سالش نیز داشت. در ادامه این تصویر را مشاهده می کنید. کلا مهناز افشار عکسای اینجوری زیاد میذاره که البته این مدلش بعد از رفتنش شکل گرفت و زمانی که تو ایران بود اتفاقا جزو خانومای مغرور و چیتان پیتانی بود.

مهناز افشار یه سینگل مامیِ پایه!

مهناز افشار از سال 98 وارد زندگی مجردی همراه با دخترش شد و حسابی هم تو این مدت از زندگی مرفه اش داره لذت میبره. البته روزعای اولی که به آلمان مهاجرت کرد ابراز دلتنگی های ریزی میومد ولی حالا دیگه خیلی با کشور تر و تازه اش آپدیت شد و مثل اینکه حال و هوای خارج حسابی بهش ساخته. 

این اواخر هم تولد دختر خوشگلش رو با یه جشن ساده و عکس هایی که توش عشق مادر به فرزند موج میزد، جشن گرفت. البته مهناز افشار با همسر سابقش هنوز هم در ارتباط هست و حتی یه بار عکسی از همسرش تو اینستا منتشر شد که طرفدارانش فکر کردند اونا دوباه به هم برگشتن، اما خیلی سریع مهناز خانم این پست رو پاک کرد.

afshar

مهناز افشار از کجا میاره میخوره؟!

از این ها که بگذریم مهناز افشار هیچگاه از پیج و شخصیتش برای تبلیغات و کسب درآمد استفاده نکرده در صورتی که به راحتی می توانست دور از خانواده و کشور حداقل پول خوبی را به جیب بزند.

خیلی از سلبریتی ها در ایران حتی با کمتر از 1 میلیون فالوور مثل صبا راد راه به راه معرفی های مختلف دارند و از این طریق پول هایی هنگفت دریافت می کنند. امثال خانم بهاره رهنما هم که دیگه کاربرا رو کلافه کرده و از هر چیز بیخودی تبلیغ و معرفی می گذارد و در اخر هم خود را زحمت کشیده می داند و مردم عادی بدون ثروت را بی دست و پا!

afsharrr

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها