|

عروس خانوم میخوای عروسیت مثل سیندرلا بشه؟ به این نکات طلایی و ریز خوووب دقت کن

جشن عروسی برای هر دختری قشنگترین شب زندگیشه و برای هر چه بهتر شدنش باید یکسری نکات رو رعایت کنه که در این مطلب تمام و کمال گفتیم.

لینک کوتاه کپی شد
6

شایانیوز- شب عروسی برای هر دختری بهترین شبیه که میتونه وجود داشته باشه و شاید حتی زیباترین چهره و ظاهر رو هم تو شب عروسیش تجربه کنه چرا که واقعا لباس عروس یه چیز دیگست که آدم یکبار میپوشتش و مثل لباس مجلسی و تیپای روزانه نیست که هر روز یا هر ماه بشه پوشیدش. اما برای هر جه زیبا تر شدن در این شب رویایی بهتره که یکسری نکات رو توجه داشته باشید و یِلخی مراسم و لباس خود را انتخاب نکنید.

البته که دیگه الان شغلی وجود داره که از چند ماه قبل اگه باهاشون هماهنگ شید همچیو برای عروسی هندل میکنه. یعنی چی؟ یعنی اینجوریه که از لباس تا رقص و مدل مو و هر کاری که شب عروسی باید برای بهتر شدن جشنتون انجام بدید رو بهتون میگه. برای چنین شب مهمی که همه به خاطر شما میان و مرکز توجهات هستید هزار و یک کار ریز و درشت دارید پس بهتره که از ماه ها قبل برنامه ریزی کنید. البته که این هارو نگفتیم که استرس و نگرانی بهتون بدیم و این تنها تلنگری بود تا اگر به زودی قراره عروس داماد شوید دست به کار بشین و همه چیز رو ردیف کنید.

اما در این بین یکسری نکات هم وجود داره به غیر از مسائل اصلی که شاید خیلی ها بهش دقتی نداشته باشن و تازه وسط جشن متوجهش بشن. در ادامه مطلب میخوایم درباره این آیتم ها صحبت کنیم.

Untitled

عروس خانوم کفش راحتی یادت نررره!

قطعا کفش عروس هم با بقیه کفش ها باید تفاوت داشته باشه و به قول معروف عروس وارانه باشه. برخی از خانوما میگن بابا لباس که بلنده پس چه فرقی داره کفش چی باشه! نه اصلا این تصور رو نداشته باشید چرا که مطمئن باشید جایی لباس شما ممکنه به بالا تر بره حالا یا موقع عکاسی یا رقص و... و اینکه یه دمپایی یا کفش نه چندان جالب یا کتونی به خصوص رنگی پاتون باشه واقعا کلاس ظاهر شمارو میاره پایین. 

اما از طرفی هم شما عروس هستید و از کله صبح برای میکاپ و عکس و فیلم رفتین، قطعا برای اصل مطلب یعنی عروسی خسته میشید و خب از اونجایی که باید برقصید و رو پا باشید مراقب پاهاتون باشین و حتما یک کفش راحتی سفید و شکیل هم برای زمان خستگی تهیه کنید.

257319966_937673493830036_9019167399578258680_n

عروس خانوم قشنگترین شب زندگیته پس خوشحال باش!

همونطور که گفتیم در جشن عروسی همه نگاه ها به سمت شماست و اصلا همه مهمان ها به بهانه شما اومدن تا شبی شاد و خاطره انگیز داشته باشند، پس حتی اگه با وقوع اتفاقات پیش بینی نشده مواجه شدید هرگز خاطره انگیز ترین روز عمراتون رو خراب نکنید و سعی داشته باشید تا خوشحال باشید و نهایت استفاده رو از جشن خودتون ببرید.

تا جای ممکن به انی فکر کنید که شما تنها یکبار زندگی میکنید و قشنگترین جشن زندگیتان در حال برگزاریه پس اول سعی کنید تا به خودتون خوش بگذره و بعد به مهمان ها چرا که قطعا اگه مهمان ها هم عروسی ناراحت یا اخمو ببینند کامشون تلخ میشه و انرژی بدی سمتشون روانه خواهد شد.

Untitled

عروس خانوم اگه هم قد دامادی، کفش و موهاتو کوتاه انتخاب کن!

خب خیلی از خانوما و اقایون هستند که یا هم قدن و یا اختلاف کمی بینشون هست و در چنین شرایطی آقا داماد که نمیتونه کفش پاشنه دار بپوشه پس شما عروس خانوم سعی داشته باشید تا کفش با پاشنه کوتاه انتخاب کنید و مدل موی شینیون شما نیز پایین باشه تا تعادل زیبایی بینشون ایجاد شه.

Untitled

عروس خانوم واسه لباست فقط به خودت نگاه نکن، دامادم دریاب!

لباس عروس مدل خاص تری به نسبت لباس داماد داره و خب باید دقت بیشتری هم در انتخابش وجود داشته باشه تا همه چیز آراسته و زیبا باشه و نه صرفا اینکه شما لباس عروس پوشیده باشید! ابتدا به اندام خود نگاهی بی اندازید و با سلیقه و فرم خود لباس رو تهیه کنید و بعد هم حتما به اندام داماد دقت داشته باشید چرا که اگه ایشون لاغر باشند، لباس خیلی پفدار برای عروس مناسب نیست و در آخر ظاهری نامتناسب خواهید داشت.

Untitled

عروس خانوم اگه میخوای باربی شی رژیمو نزار دقیقه نَود!

خب قطعا خیلی از خانوما دوست دارند تا در این شب به این مهمی اندامی زیبا و باربی داشته باشند. البته که اندام خوب تو سلیقه هر کسی یه جوره! مثلا یه خانومی دوست داره تا حسابی لاغر باشه و خانومی دیگر علاقه داره تا تو پُر باشه! به هر صورت اگر قصد رژیم گرفتن و کاهش وزن دارید به هیچ وجه نزاریدش دقیقه نود چرا که زمان کم باعث میشه تا هم ضعیف بشید و هم ریزش مو شدید پیدا کنید.

Untitled

عروس خانوم تو روز عروسی گرسنه نمونییی، آقاتونم همینطور!

در روز عروسی به هیچ وجه گرسنه نمونید و حتما در برنامه های خود وعده صبحانه و ناهار رو داشته باشید چرا که مطمئن باشید تا شب نمیتونید سرحال و پر انرژی بمونید و خب قطعا دیدن یه عروس داماده کم انرژی یا کم حال هم اعصاب خودتون رو خورد میکنه و هم به مهمونا حس بدی میده! ناگفته نمونه فشار زیادی هم بهتون میاد که ممکنه در نهایت اتفاقی خوبی نیوفته!

Untitled

عروس خانوم اصلااا روز قبل عروسیت آفتاب نگیری!

خیلی از خانوما هستندبه خصوص در تابستون علاقه دارند تا پوستی برنز داتشه باشن و خب میرن سولار تا به خواسته خود برسند اما اگه عروس هستید و دوست دارید تا در عکس و فیلم و جشن خود برنز باشید بهتره که از قبلش اقدام کنید و نذارید برای روز قبل عروسی!

Untitled

عروس خانوم اگه لباست مدل ماهیه پارچشو ساتن انتخاب نکنی!

لباس عروس نیز همانند لباس مجلسی میتونه صد مدل داشته باشه و واجب نیست که حتما پف دار یا مدلی که عموم انتخاب می کنند باشه. اصلا خیلی از عروس خانوما هستند که پفدار دوست ندارند و علاقمندن تا لباسشون جذب باشه و در این صورت اگه لباس عروستون مدل ماهیه از پگارچه ساتن استفاده نکنید چرا که مناسب این کار و طرح نیست.

Untitled

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​​​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها