|

فاز حال خراب کن ترلان پروانه با سِون بند؛ خانوم هر چی ژل داشته خرج صورتش کرده

tarlan parvane shayanews

ترلان پروانه از بازیگران محبوب و خوش چهره سینماست که تو اینستا طرفدارای بسیاری داره. او اخیرا استوری در رابطه با فیلم گربه سیاه منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- ترلان پروانه از بازیگران محبوب و جوان سینما و تلویویزیونه که مدت های طولانیست در این عرصه مشغول فعالیته. ترلان خانوم از اولین باری که تو سریال "ثریا" به عنوان یه بازیگر خوش چهره و حرفه ای، توانایی هاش رو به رخ کشید تابحال در فیلمای بسیاری نقش آفرینی کرده و تو اینستا هم حسابی فعالیت میکنه و نزدیک به 2.1 میلیون فالوور واسه خودش دست و پا کرده.

ترلان پروانه به تازگی تو فیلم گربه سیاه با یکی از محبوب ترین های سینما به اسم "بهرام رادان" همبازی شد که خیلیا منتظر اکران این فیلم بودن و بالاخره بعد از نزدیک به چهار سال این فیلم اکران شد و با استقبال بی نظیری از طرف مردم روبه رو شد.

ترلان خانوم هم یه استوری در همین زمینه گذاشته که با ادا اصولاش و پخش آهنگی از سون بند تو ماشین لوکسش که هزار بار تا حالا اون رو تو چشم هواداراش کرده، میگه دلش واسه نقشی که تو این فیلم داشته میسوزه. البته به گفته کاربرا ترلان پروانه اینقد دوربینش رو بد گرفته که بیشتر توجه آدم به پروتز لب خانوم جلب میشه تا حال رهای گربه سیاه!

دیگه استوریای ترلان خانوم فقط پروتز شده!

ترلان پروانه از بچگی تو فیلم و سریالای مختلف بازی میکرد و از همون موقع دل خیلیا رو بخاطر زیباییش برده بود. اما نکته جالب درباره این بازیگر اینه که به این زیبایی خدادادیش بسنده نکرده و حسابی زده تو کار تزریقات جورواجور. خانوم خانوما البته این کار رو به تنهایی انجام نمیده و چه همراهی بهتر از مادر!

ترلان پروانه با انتشار عکسای یهویی از خودش و مادرش تابحال بارها ثابت کرده که تو تزریقات و رفتن زیر تیغ واسه بزرگ کردن لب و گونه تنها نیست و مادرش هم یه کپی درست حسابی از اون برداشته. با وجود اینکه این مدل تزریقات و تغییرات الان خیلی واسه سلبریتیا مد شده، ولی از دید خیلیا واسه یه خانوم به این سن که کم مونده این حجم تزریقش که از استوریا بیرون بزنه، بسیار زیاده!

tarlan_parvanee_2851657269640017422_1317736181

tarlan-parvaneh33-vaghtesobh

استایلای هالیوودی طورِ خانوم خانوما!

به گزارش شایانیوز: ترلان خانوم نمونه واقعیِ یه دهه هفتادی خوش استایله که خیلیم عاشق عکاسی و رفتن به طبیعته. این خانوم بازیگر اینقد عاشق ژست و استایلای مختلفه که هیچ وقت به یه عکس راضی نمیشه و اگه یکم تو پیجش بگردین متوجه شباهت ظاهری و ژستای جینگول خانوم میشین.

ترلان پروانه معلوم نیست این ژستای تا این حد متنوع رو از کجا میاره؛ البته ناگفته نمونه خانوم خییییلی هم رها و هالیوودی لباس میپوشه و کلا دلش هم مث سنش حسابی جوونه!

tarlan_parvanee_1646586525

tarlan_parvanee_1651670631

tarlan_parvanee_1645887711

این استایل خوب از کجا میاد!

ترلان پروانه در کنار بازیگری علاقه زیادی به ورزش داره و بعضی ورزشا مثل بسکتبال رو به صورت حرفه ای دنبال میکنه. از دید این خانوم بازیگر باید در کنار هر شغلی به داشتن یه استایل خوب و متناسب هم فکر کرد و سلامتی هم در اولویت زندگی هر سلبریتی باید باشه.

به همین دلیل هم ترلان خانوم خیلی به تغذیه اش اهمیت میده و گوشت به میزان کمی مصرف میکنه و در رژیم غذاییش حتما سبزیجات زیاد باید وجود داشته باشه. از دید خیلی از طرفداراش رمز این استایل خوب خانوم خانوما همین رژیم سالم غذاییه.

اسب-ترلان-پروانه

tarlan_parvanee_1634044662

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها