|

دنیز دختر اول علی دایی حسابی همه چی رو لو داد؛ با کپشنی عجیب کنار یه خانوم شیک و پیک!

deniz daei shayanews

دنیز دایی دختر علی دایی پس از مصاحبه اخیرش که حسابی جنجالی شد تصاویری همراه با مادرش انتشار داد که در نوع خود جالب بود.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- دنیز دایی دختر اول و تقریبا 18 ساله علی دایی می باشد که البته از داشتن پدر بالای سرش محرومه چرا که همراه با مادرش در لندن زندگی می کنه و علی دایی با همسر و فرزند دومش در ایران سکونت دارند.

البته که ارتباط پدر دختری قطع نشده و دنیز دایی مدتی پیش هم به ایران و برای دیدار پدرش اومد و عکس هایی هم منتشر شد اما به تازگی ویدیویی از مصاحبه با علی دایی پخش شد که شاید بشه گفت برا اولین بار برای علی دایی جنجالات عجیبی پیش آمد. علی دایی در رابطه با ازدواج و دخترانش گفت: 

همسرم در زندگی مشاوره های خوبی داده و همیشه کنارم بود و این برایم خیلی مهم است. اکثر کارهایم با مشورت او انجام می شود و بعد از ازدواج جایگاه اجتماعی ام خیلی بهتر شده است.

علی+دایی

من در زندگی ام فقط یک بار ازدواج کردم و این مسئله که دو بار ازدواج کردم به هیچ عنوان درست نیست. ما سال ۸۳ ازدواج کردیم و دو دختر دارم؛ این دو تا دختر همه چیز من هستند. دختر بزرگم دنیز ۱۶ ساله است و در انگلیس درس می خواند. نورا هم ۱۱ سال دارد و کنار من است.

و اما حرکت جنجالی دنیز خانوم برای پدر

اما درست بعد از این اتفاقات و این گفته ها دنیز دایی اومد و تو پیجش از مادرش نوشت و تصاویری از او نیز منتشر کرد که خیلی از کاربران گفتن این پست و استوری ها پاسخی غیر مستقیم به پدرش بوده!

Untitled

و کامنت مادر دنیز برا این پست

Untitled

دنیز دایی سال گذشته همین موقع ها بود که پیجش تنها 5 هزار دنبال کننده داشت اما چند ماه پیش با اومدنش به ایران به یکباره فالوورهای همیشه در صحنه صفحه او را نیز ترکوندن و حسابی فالو شد تا جایی که حالا 224 هزار دنبال کننده دارد. او چندان عکس و فیلم از مادرش منتشر نمیکرد تا اینکه علی دایی آن مصاحبه را کرد!

ناگفته نماند بسیاری از کاربران برای این پست دنیز و همچنین در پیج مادر دنیز علی دایی را تگ کردند و کامنت هایی گذاشتند. 

Untitled

وقتی دنیز فالووراشو عصبانی میکنه!

همانطور که گفتیم دنیز دایی نمیتونه به خوبی حتی فارسی رو بنویسه و حسابی از فرهنگ ایران دور شده مدتی پیش با انتشار تصویری از خود نوشت: چرا کپشن فارسی نوشتن از انگیسی نوشتن انقدر سختتره؟ 

deniz_daei_1628791391

این حرف دنیز ظاهرا بسیاری از کاربران را خشمگین کرده است زیرا او آنقدر زندگی ای مرفه در لندن داشته که دیگر دارد اصالت ایرانی اش را فراموش می کند. البته ناگفته نماند دنیز خود نیز دختری تلاشگر و موفق است.

دنیز دختر جذاب علی دایی تحصیلات دوره دبیرستان را به پایان رساند و نکته جالب اینکه دختر اول علی دایی جزو دو درصد دانش آموز برتر انگلیس شد.

deniz_daei_2638605577288357861_1467628781

دنیز دایی نچرال و اروپایی

دنیز دایی دختری با چهره نچرال و زیبا می باشد که به نظر کاربران به پدرش رفته و شبیه به علی دایی است. وی که سالهاست در اروپا بزرگ شده با همان فرهنگ نیز لباس خود را میپوشد و خب طبیعتا هم همانند اروپایی ها کم آرایش می کند و بیشتر تمرکز خود را بر روی هنرش یعنی رقص و درسش است.

در ادامه تصویری که مهسا مادر دنیز تازگیا همراه با دخترش منتشر کرد را مشاهده می کنید.

ac-image-Xw1655056773fh

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها