|

عکس خوش استایل و باوقار "دنیز دختر علی دایی" تو اینستا؛ نِگا استیل گَنگو!

deniz daei shayanews

دنیز دختر علی دایی به تازگی تصویری از خود منتشر کرد که همچون پدرش خقن و خوش استایل است و باعث جذب نگاه فالوور ها شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دنیز دایی دردونه اونورآبی علی دایی شهریار ایران است که نه تنها در فوتبال بلکه در انسانیت و خفن بودن هم به اوج رسیده است و هواداران بسیااار زیادی دارد به گونه ای که حتی استقلالی ها هم داییِ پرسپولیسی را دوست دارند. اما علی دایی دو دختر از دو همسر اول و دومش دارد که خیلی ها شاید هنوز هم این موضوعات رو ندونن اما علی آقا دایی دختری به نام دنیز دارد که فرزند اولش است و از همان بچگی بزرگ شده لندن است.

نورا دایی نیز دختر دوم علی دایی می باشد که با وجود سن کمش خیلی ها او را میشناسند. اما دنیز خانوم در اینستاگرام تا چند ماه پیش تنها 5 هزار دنبال کننده داشت اما حالا بیش از 156 هزار فالوور دارد و ظاهرا خیلی ها دیگر او را می شناسند. وی تصاویر زیبای زیادی از خود منتشر می کند که خب البته با همان تیپ و استایلی اروپایی طور است اما انقدری علی دایی ابهت و خوبی دارد که کاربران همیشه در صحنه اینجا دیگه کامنت بدی نزارن و همه نظرات دنیز خانوم مثبته! چند روز پیش بود که علی دایی رو به عنوان یکی از مدعوین قرعه کشی جام جهانی در تلویزیون نشون دادن و همون شد که تو اینستاگرام هی وایرال شه و آهنگ نگا استیل گنگو روش بزارن.

حالا دنیز دایی نیز تصاویری خوشگل و خوش استایل از خود منتشر کرده که کاربران در نظرات همچون پدرش چنین نوشتند که در نوع خود جالب بود.

Untitled

چجوری بودن دنیز لو رفت؟!

به گزارش شایانیوز: علی دایی سال ها پیش یا خانمی به نام مریم ازدواج می کند که حاصل این وصلت دختر به نام دنیز دایی است اما طولی نمی کشد که به طلاق منجر می شود و دنیز در لندن بزرگ میشود. بعد از این طلاق علی دایی برای بار دوم در سال 1383 با همسر فعلی اش ازدواج می کند و دختری به نام نورا دایی فرزند دوم او میشود که تا مدتی پیش هم خیلی ها فکر میکردند علی دایی همین یک دختر را دارد تا اینکه علی دایی در برنامه نود به اسم دخترش قسم خورد به جان نورا نمی بخشم . اما مایلی کهن در جواب گفت بهتر است بگوید به جان دنیز نمی بخشم . بر این اساس ماجرای همسر سابق علی دایی بر سر زبانها افتاد.

deniz_daei_1609514194

وقتی دنیز فالووراشو عصبانی میکنه!

همانطور که گفتیم دنیز دایی نمیتونه به خوبی حتی فارسی رو بنویسه و حسابی از فرهنگ ایران دور شده مدتی پیش با انتشار تصویری از خود نوشت: چرا کپشن فارسی نوشتن از انگیسی نوشتن انقدر سختتره؟ 

deniz_daei_1628791391

این حرف دنیز ظاهرا بسیاری از کاربران را خشمگین کرده است زیرا او آنقدر زندگی ای مرفه در لندن داشته که دیگر دارد اصالت ایرانی اش را فراموش می کند. البته ناگفته نماند دنیز خود نیز دختری تلاشگر و موفق است.

دنیز دختر جذاب علی دایی تحصیلات دوره دبیرستان را به پایان رساند و نکته جالب اینکه دختر اول علی دایی جزو دو درصد دانش آموز برتر انگلیس شد.

deniz_daei_2638605577288357861_1467628781

ایران اومدن دنیز خانوم همانا و فَوران فالوور همانا!

دنیز خانوم قبل از عید بود که دیگه روزای آخر سال بعد از مدتهااا به ایران اومده بود و تصویری همراه با پدرش علی دایی هنگام بازی بیلیارد منتشر کرد. همین شد که تصویر دنیز در اینستاگرام حسابی وایرال شد و حدود صد هزار نفر به فالووراش اضافه شد!

این در حالی بود که دنیز اصلا قصد جذب فالوور را شاید نداتش و تنها عکسی همراه با پدرش منتشر کرد اما این موضوع باعث چنین چیزی شد. وی دختری بی حاشیه و نچرال و ناز است که در اینستا زندگی خود را دارد نه برای بلاگری و معروفیت.

علی+دایی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها