|

حرکت باورنکردنی دنیز دختر خوشگل "علی دایی" واسه ایران اومدنش؛ خیلی بعید بود!

deniz daei shayanews

دنیز دایی دختر اول علی دایی می باشد که در لندن زندگی می کند اما به تازگی با انتشار استوری هایی خبر از ایران امدنش داد که نکته ای عجیب داشت.

لینک کوتاه کپی شد
3

علی دایی شهریار ایران از فوتبالیست های بسیار محبوب ایرانی است. حتی شاید بتوان علی آقا دایی رو محبوب ترین فوتبالیست ایرانی هم دانست که حتی آبی ها هم دوست دار او هستند.

به گزارش«شایانیوز» علی دایی سال ها پیش یا خانمی به نام مریم ازدواج می کند که حاصل این وصلت دختر به نام دنیز دایی است اما طولی نمی کشد که به طلاق منجر می شود و دنیز در لندن بزرگ میشود. بعد از این طلاق علی دایی برای بار دوم در سال 1383 با همسر فعلی اش ازدواج می کند و دختری به نام نورا دایی فرزند دوم او میشود که تا مدتی پیش هم خیلی ها فکر میکردند علی دایی همین یک دختر را دارد تا اینکه علی دایی در برنامه نود به اسم دخترش قسم خورد به جان نورا نمی بخشم . اما مایلی کهن در جواب گفت بهتر است بگوید به جان دنیز نمی بخشم . بر این اساس ماجرای همسر سابق علی دایی بر سر زبانها افتاد.

از این ها که بگذریم دنیز دایی در اینستاگرام فعالیت بسیار زیادی داشت و خب چون تو لندن سکونت داشته با همان فرهنگ اروپایی نیز بزرگ شد و حتی فارسی نوشتن براش سخته! به همین دلیل تمامی تصاویری که از خود منتشر کرده بود با تاپ و دامن و خلاصه برهنه وار بود تا اینکه به تازگی دنیز خانم استوری های منتشر کرد که نشون میده داره میاد به ایران!

اما نکته ای که کابران رو متعجب کرد این بود که دنیز دایی در صفحه خود تمامی پست و استوری های هایلایتش رو یا پاک کرده و یا اینکه به صورت آرشیو و یا هیدن کرده که در ایران پیجش رو نبندن و ازش نگیرن!

ناگفته ناند دنیز دایی در اواخر تابستان پیجش حدودا 5 هزار دنبال کننده داشت و حتی خیلی ها خبر نداشتن او چه کسی است اما حالا بیش از 60 هزار فالوور دارد و کاملا شناخته شده است! در ادامه استوری های جدید دنیز را مشاهده می کنید.

حالا دلیل اینکه دنیز خانم چرا اینکار رو کرد مشخص نیست و اینکه اصلا کاملا پاک کره یا هاید کرده هم معلوم نیس. شاید هم دنیز دایی از اونجایی که متی پیش علی دایی درخواست گرفتن حضانت دنیز رو کرده بود، اومده که برای همیشه کنار پدرش یعنی علی دایی بمونه اما خب این ها همه حدس گمان هایی هستند که زده شده و هیچکدوم از طرف خود دنیز تایید نشده است!

hashiye_va_havashi_1629444473

وقتی دنیز فالووراشو عصبانی میکنه!

همانطور که گفتیم دنیز دایی نمیتونه به خوبی حتی فارسی رو بنویسه و حسابی از فرهنگ ایران دور شده مدتی پیش با انتشار تصویری از خود نوشت: چرا کپشن فارسی نوشتن از انگیسی نوشتن انقدر سختتره؟ 

deniz_daei_1628791391

این حرف دنیز ظاهرا بسیاری از کاربران را خشمگین کرده است زیرا او آنقدر زندگی ای مرفه در لندن داشته که دیگر دارد اصالت ایرانی اش را فراموش می کند. البته ناگفته نماند دنیز خود نیز دختری تلاشگر و موفق است.

دنیز دختر جذاب علی دایی تحصیلات دوره دبیرستان را به پایان رساند و نکته جالب اینکه دختر اول علی دایی جزو دو درصد دانش آموز برتر انگلیس شد.

deniz_daei_2638605577288357861_1467628781

یکی از دوستان ونزدیکان دنیز در واکنش به این موفقت دختر علی دایی نوشت:

جذاب من دنیز عزیزم خبر خوشحالی پایان تحصیلات دبیرستانت را شنیدم که در تمام انگلیس نفر برتر شدی بسیار تبریک میگم که با تلاش مستمر بدون سرمایه پدر در بهترین مدرسه انگلیس با موفقیت قبول شدی به شما و مامان نازنینت که بدور از هر حاشیه ای فقط و فقط به فکر موفقیت و شکوفایی ات بوده و هست تبریک میگم نازنینم از چشم بد دور باشی و در پناه حق به موفقیت‌های بیشتر در زندگیت برسی شاد باشی افتخار پدر و مادر و دوستدارانت تبریک تبریک تبریک

resized_223379_419

خوشحالی دنیز بعد از فارغ التحصیلی با نمره عالی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی