|

تیپ خانووومانه اما با ابهت "مریم معصومی" واسه سایه سرش؛ پولدار باش هرچه خواهی کن!

maryam masoumi shayanews

مریم معصومی از بازیگرای توانمند سینما و تلویزیونه. این سلبریتی خوش چهره عاشق استایلای چشم گیره و تو این زمینه تبلیغات زیادی انجام میده.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- مریم معصومی از بازیگرای جذاب و خوش استایله که تو حوزه های مختلف مثل سینما، تلویزیون و حتی تئاتر مشغول به کاره. این خانوم سلبریتی با بازی تو سریال سه دونگ سه دونگ به محبوبیت رسید، اما تو این مدت به جای سینما داره تو فضای مجازی کلی میترکونه و پیج پر سر و صدایی راه انداخته.

خانم معصومی معمولا عاشق میکاپ های خاص و چشم گیره و زیاد هم از این جور تبلیغات تو پیج اینستاگرامش میذاره. از اونجایی که چهره تو دل برو و خوش فرمی هم داره، میکاپای مختلف خیلی رو چهرش میشینه و طرفدارای بیشتری برای خودش جمع میکنه. مریم خانوم اخیرا هم پستی منتشر کرده که نشون میده دستی بر آتش تبلیغات داره و از میکاپ آرتیستش تا برند شال رو تبلیغ میکنه.

maryammasoumi__1652279414

مریم معصومی در کپشن پستش نوشت:

"پیش بیا! پیش بیا! پیشتر

تا که بگویم غم دل بیشتر

دوست ترت دارم از هر چه دوست

ای تو به من از خود من خویش تر"

پولدار باش، هر چه خواهی کن!

مریم معصومی از اون دسته سلبریتی هاییه که عاشق حیوونای خونگیه و هر چند وقت یه بار از سگ بامزش پستایی رو به اشتراک میذاره. اما از اونجایی که مریم خانوم کلاسش خیلی بالاس، واسه سگش شناسنامه گرفته و فامیل معصومی رو برای اون انتخاب کرده.

maryammasoumi__1646813133_1

استایل عجیب غریب خانم بازیگر تو روز تولدش!

مریم معصومی بازیگر محبوب و خیلی شیک و پیکه، ولی بعضی وقتا فراتر از انتظارا رفتار میکنه و استایلایی رو انتخاب کرده که زبون آدم رو بند میاره. مثلا تو روز تولدش برخلاف اغلب بازیگرا که دنبال میکاپ و لباسای تجملاتین، مریم خانوم با ظاهر حیرت انگیزش فضای مجازی رو ترکوند.

maryammasoumi__1647279861_1

maryammasoumi__1647199606_1

عشق خانوم بازیگر به حاشیه سازی!

تو فضای سینما و تلویزیون بعضی از بازیگرا مثل خانوم معصومی عشق اینن که خیلی خاص به نظر بیان و بعضی وقتا حتی تو این کار زیاده روی هم میکنن. مثل پستایی که مریم معصومی تو پیجش منتشر کرده و از میکاپ هایی رونمایی میکنه که واقعا هیچ کس تا حالا سراغشون نرفته. به گفته بعضی از فالووراش، مریم خانوم خیلی مغرور و خودشیفته تشریف داره و کلا دنبال حاشیه سازیه.

maryammasoumi__1651426756_1

maryammasoumi__1635615900_1

وقتی مریم خانوم حسابی دمبل زده!

جالبه بدونین مریم معصومی فقط تو کار مد و تبلیغات نیست و به تناسب اندامش هم خیلی اهمیت میده. اینقدری که حتی تو پیج اینستا ویدیویی از باشگاه رفتنش گذاشت و فالووراش رو دعوت به سلامتی و ورزش کرده.

استایل گنگ و تبلیغات راه و بی راه خانوم معصومی!

به گزارش شایانیوز: مریم خانوم بازیگر پول دار و شیک پوشیه و با یکم گشت و گذار تو پیجش میشه فهمید که علاوه بر میکاپ عاشق استایل های یونیک و جذب کننده است و مدام هم تلاش در تبلیغ سبکای خاصش داره. مثل پست تبلیغاتی که برای تبریک سال نو گذاشت و حتی اونجا هم از تبلیغ استایل خاصش نگذشت.

maryammasoumi__1647782230_1

عشقی که باعث انصراف از دانشگاه شد!

مریم معصومی از بازیگرانی محبوبیه که با عشق این کار رو شروع کرده و یه شبه به شهرت نرسیده. مریم خانوم لیسانس علوم سیاسی داره و وقتی برای ارشد تو دانشگاه قبول میشه، تصمیم میگیره این رشته رو رها کنه و به بازیگری رو میاره و مثل خیلی از بازیگرای کار درست، این حرفه رو از استاد سمندریان یاد گرفته.

maryammasoumi__1648996714_1

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها