|

وقتی مقصودلو واسه سحر حسابی شاخ شده و زور میگه بهش؛ زنوشوهری تو پورشه!

امیر تتلو بعد از کنسرت پرماجرایی که داشت انگار کمی آروم شده و حال این روزها بیشتر تمرکزش روی سحر خانم و البته زندگی شخصی ش متمرکز شده

لینک کوتاه کپی شد
17

امیر تتلو و سحر قریشی مدتی است که با هم هستند و اگر تا به حالا هم با هم رسماً ازدواج نکرده باشند به احتمال زیاد در آینده نزدیک زن و شوهر رسمی می شوند. رابطه این دو چهره پرحاشیه تو همین مدت کوتاه فراز و نشیب زیادی داشت و این دو نفر چندین بار باهم قهر و آشتی کردند.

به گزارش «شایانیوز» تتلو بعد از کنسرتی که داشت کمی حساب کتابش بهم ریخت آقای خواننده تصور می کرد از قِبل این کنسرت پول خوبی به جیب می زند اما در واقعیت چنین اتفاقی رخ نداد و چیزی زیادی دست او و تیم پرتعدادش رو نگرفت.

امیر تتلو چند شب پیش تو صفحه شخصی خودش نوشت: تو چهار تا کنسرت دست مزد اول هفتادو پنج هزار دلار. دستمزد دوم صد هزار دلار! که آقای هاشمی باید بدن و دستمزد سوم دویست هزار دلار و دستمزد آخر چهارصد هزار دلار. که آقای صلاحپور باید بده و اینا میشه نزدیک هشتصد هزار دلار آقای صلاحپور و آقای هاشمی از ما خوردن و زدن پای خرج هامون. همه کنسرتا هم یه حرف تکراری؛ سود نداشتیم.

امیر تتلو در توضیح هزینه های اضافی که کرد و باعث شد سود چندانی عایدش نشود تو صفحه شخصی خود نوشت: مثلاً نوازنده ها میتونستن برای تمرین ها هزینه از ما نگیرن و تمرینارو یه جور تبلیغات ببینن برای خودشون. اما ما گفتیم پول بدیم که بچه ها به این باور برسن که آرتیستای گرونی هستن.

یا مثلا خیلی از تتو آرتیستا باید پول نمیگرفتن از ما!! ما کلی تبلیغات کردیم واسشون. امیدوارم هممه مون بتونیم تو کنسرت بعدی ضرر هامونو جبران کنیم.

امیر تتلو همچنان به لباس پوشیدنای سحر گیر میده!

امیر تتلو از همان روزهای اولی که سحر رفت پیشش اعلام کرد که روی حجاب سحر بسیار حساسه و اجازه نمی ده سحر خانوم هرجور که دلش می خواد لباس بپوشه این در حالیه که سحر تو ایران هم خیلی حجاب سفت و سختی نداشت. گویا اخیراً هم سخر خانم تو ترکیه برای خرید لباس رفته بود که امیر تتلو دوباره یک سری توصیه ها بهش کرد.

حاج خانم رفته بودن خرید و من علاوه بر اینکه لباسشون کاملا پوشیده و درست بود گفتم یه مانتو هم روش بپوشن باز. رفتن بیرون و گرمشون شد و از من پرسیدن که مانتوشونو در بیارن یا نه؟

و این جواب من بود بهشون: بذار یکم عرق کنی عزیزم...عرق کن بعد بیا مستقیم برو حموم تمام عرقو انرژی منفی مردم رو بشور بره...به چشم ورزش و عرق کردن بهش نگاه کن یکم هم قدمات رو سفت و سریع بردار که به ساق پات فشار بیار!

تتلو در ادامه توضیح داد بنده به غیر از اینکه همسر ایشون باشم سعی بر این دارم که ایشون همونطور که در سینما موفق بودن بتونن تو مسائل دیگه هم موفق باشن.

ایشون چندین معلم زبان و یوگا و موسیقی دارن و به زودی میتونن حتی به عنوان یکی از نوازنده های بند هم باشن. حتی ممکنه به عنوان خواننده یا بک وکالیست کنار من باشن!

برای اینکه بتونن تمام این یادگیری هارو تو زمان کم انجام بدن باید یه سری مسائل رو بیشتر از افراد عادی رعایت کنن!!

دور دور امیر تتلو و سحر خانم با ماشین لاکچری شون!

امیر تتلو قبل از کنسرت اعلام کرده بود که با بخشی از درآمد کنسرت قصد دارد یک ماشین خفن و لاکچری بخره کلیم نظرسنجی گذاشت که چی بخرم و چی نخرم که آخر رسید به یک خودروی پورشه. بعد از کنسرت اما مشکلات مالی برای تتلو پیش آمد و حتی اعلام کرد که احتمال داره بخواد این خودرو رو پس بده چون باید حدود 110 هزار دلار برای سند زدن پول بده! اما گویا مشکل بی پولی تتلو حل شده و تونست ماشین خفنش رو تحویل بگره و تو اولین روز هم سحر خانم رو کنار دستش نشوند و تو خیابون های اطراف ویلا یه چرخی زد و ویدیو هم گرفت و گذاشت تو کانال شخصی ش تا همه ببینن....

اون چیزی هم که تو این ویدیو جلب توجه می کرد موزیکی بود که تتلو و سحر خانم گوش می داد. احتمالاً همه انتظار داشتند تو ماشین تتلو یکی از آهنگ های خودش پخش بشه اما تتلو برای دور دور با سحر خانم آهنگ نینجا مجید ماندگاری رو پلی کرده بود! 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها