|

جَو سازی و حرکت عجیب تتلو تو لایو با سحر قریشی؛ خانوم صورتشم زد ترکوند!

amir tataloo shayanews

تتلو که تو اردیبهشت ماه کنسرتی خفن تو راه داره به دلیل استقبال کم هوادارا عصبانی شد و طبق معمول بددهنی و تهدید هایی واسه هوادارا داشت.

لینک کوتاه کپی شد
34

امیر تتلو که این روزا داره با حاج خانومش یعنی خانم سحر قریشی حسابی هم بازدید میگیره و هم عشق میکنه هر بار با فازی جدید برای تتلیتی ها مینویسه! این خواننده رپ در یوتیوب صفحه ای با بیش از 526 هزار سابسکرایب حرفاشو لایو و عکس و فیلم هایی که میخواد رو با هوادارا درمیون میزاره که خب گاهی هم بینشون توهین هایی وجود داره که نشون میده تتل خان هیپوقت بد دهنی رو کنار نمیزاره و همه این تغییر رفتار ها از روی اَدا و تنها برای مدتی حاشیه سازیه!

به گزارش«شایانیوز» امیر تتلو یه کنسرت تو مهر ماه داشت که حسابی ترکوند و هوادارا از سر و کول سالن بالا رفتند و حتی خیلی ها هم پشت در موندن به همین دلیل کنسرتی دیگر در ترکیه برای اردیبهشت ماه در حال تدارک و تمرین بود که با حضور خانومش سحر خانوم هم قرار بود برگزار شه چرا که تتلو قبلا هم گفته بود دوست دارم تو عروسیم هوادارام باشن و این شد که در ماه آینده احتمالا دوباره شاهد استقبال تتلیتی ها هستیم اما تتل خان از اونجایی که ترفندشه که قبل از کنسرت جَو بده دوباره مثل دفعه پیش زد زیر همچی و هوادارا رو بی لیاقت خطاب کرد و تهدید واسه برگزار نکردن کنسرت!!!

tatalooyeh_2808316172548061985_39999431886

تتلو بعد کلی دخترِ شاخ و ناجور واسه سحر خانوم غیرتی شد!

اما از این ها که بگذریم تتلو دیگه تا این سن دختری نمونده که ندیده باشه و بیشمار دختر در آغوشش بودن که با استایل و چهره هایی نامتعارف عکسشون منتشر میشده اما ظاهرا آقای رپر برای زن گرفتنش اون هم وقتی خانومش یه بازیگر معروف و سرشناس باشه تغییر نظر داده و یجورای غیرتیه!

قطعا تا حالا یا تو اینستاگرام و یا گوگل و ...کم و بیش صحبت های تتلو رو درباره حجاب داشتن سحر قریشی دیدین و شنیدین که ازش خواسته تا با حجاب باشه، البته که ان حجاب فقط واسه تتلیتی هاست و اگه خانوم خانوما به گفته خود تتلو بیرون از خونه بی حجاب باشن مشکلی نداره و فقط هوادارا هستن که نباید ببینن! که خب ازونجایی هم که ترکیه خونه دوم ایرانی هاست و خیلی زیاد در اونجا سکونت دارن یا مسافر هستن سلطان و خانوم بازیگر جرئت ندارن پاشونو بیرون از خونه بزارن!!! (بازم به گفته خود تتلو و سحر)

اما این تنها غیرتی بازی تتلو نیست و سلطان رو خانومش حساس تر از این حرفاست به طوری که در قسمتی از گفته هاش این نکته رو هم اشاره داشت که همکارای خانم بازیگر یعنی آقایون بازیگر و کارگردان و عوامل و...دیگه حق ندارن با سحر قریشی شوخی های ناه جا داشته باشن واز حد و حدود بگذرن وگرنه با آقا شوهر طرفن!

حرکت ناباورانه تتلو رو سحر

یوتیوب تتلو همانطور که گفتیم به بیش از نیم میلیون دنبال کننده رسیده و حالا تتلو در این چند وقت اخیر بیشتر از قبل لایو میزاره چرا که حاج خانوم دار شده و سحر قریشی خودش چهره ای پرحاشیه و جذابه برای کاربر، به همین خاطر برای جشن 500 هزارتایی شدنش فشفشه روشن کرد و خب بازتو ان بخش از ویدیو هم در ادامه مشاهده می کنید که غیرتی بازی تتلو گل میکنه و میخواد حجاب سحر رو بهتر کنه!

وقتی سحر رفته تو قلمرو سلطان و باااید همه جاشو تتو کنه!

میدونید که سحر قریشی دستاش رو همانند تتلو تتو کرد و رنگی شد. انگاری تو قلمرو سلطان باشی باااید همرنگش بشی نه اینکه تتلو همرنگت بشه! سورپرایز تتلو و سحر خانم انگاری تمامی نداره بلافاصله بعد از این لایو پرحاشیه سحر عکسی منتشر کرد که طرح اولیه تتویش بود و اعلام کرد که حالا علاوه بر دست هایش قصد دارد روی صورتش هم تتو بزنه! البته سحر خانوم گفت که صورت فعلی اش را هم بسیار دوست داره اما با این تصمیم می خواهد زیبا تر و جذاب تر شود!

(ناگفته نمونه همونطور که میدونید تتلو خودش به خودش میگه سلطان!)

unnamed+(1)

سحر قریشی در توضیح طرح تتوی صورتش در صفحه شخصی خود نوشت:

اینم طرحِ اولین تتوى صورتم همین الان طراحیش تموم شد ولى خیلی تصمیم سختیه چون من واقعا صورتمو دوست دارم ولى خب اینجورى به نظرم منحصر به فرد تره و شاید بتونم بیشتر دوست داشته باشمش! امیدوارم هرچه زودتر این تتو رو بزنم که با این تغییر بتونم پر قدرت تر و پُر حرارت تر در راه اهدافم قدم بردارم. حالا نظر شما چیه بزنم ؟!؟ البته نظر شما هرچى باشه من تصمیمو گرفتمو به زودی میزنمش

واکنش تند تتلو نسبت به هوادارا به ایده تتو سحر خانوم

امیر تتلو هم در صفحه شخصی خود با تعریف وتمجید از طرح صورت سحر نوشت:

خودشون که صورت خودشونه دوست دارن و میخوان بزنن! من که شوهرشم مشکلی ندارم بعد شما که نه سر پیازین و ته پیاز جرأت دیدنشم حتی ندارید؟!؟ حاج خانم تتوی صورتشونو میزنن!! پس خودتونو خراب نکنید جای نکن نکن و نزن نزن یکم خجالت بکشین و انرژی خوب بهشون بدین !! اینم طرح اولیه شونه که به تتوی نهایی بیشتر شبیه هستش!! به نظرم بسیار زیبا و متفاوته و همچین دختری نه تو ایران بلکه تو کل جهان من ندیدم !!

unnamed

البته که این تنها طرح تتو سحر هستش و هنوز تتوش نکرده اما اینجوری که معلومه سحر قریشی در راهی که قدم برداشته واقعا مخواد جلو بره و در آینده ای نه چندان دور صورتش هم رنگی بشه! جدا از این ها سحر قریشی برای به قول خودش اهدافش و سلطانش حاظر به تحمل درد تتو هم شده اون هم رو صورت!

تتلو

tatalooyeh_2808088492620629336_39999431886

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی