|

کلاس درس تتلو واسه رسوندن سحر به ثریا؛ کاسبی صد میلیاردی و حقه بازی یادش میده

sahar ghoreyshi shayanews

کنسرت امیر تتلو با همه حواشی تموم شد و حالا در کنار سحر قریشی در حال برنامه ریزی برای زندگی شخصی و البته برنامه های کاریش در آینده است.

لینک کوتاه کپی شد
7

امیر تتلو کنسرت 12 اردیبهشتش را در ترکیه برگزار کرد و این کنسرت همان طور که پیش بینی میشد پر از حاشیه بود. حواشی که قطعاً از متن کنسرت و موزیک های که امیر تتلو می خواند پررنگ تر بود چرا که سحر قریشی بازیگر مشهور سینما و تلویزیون که چند ماهی می شود به استانبول مهاجرت کرده و گویا دیگر هم قصد بازگشت به ایران را ندارد به عنوان همسر امیر تتلو در این کنسرت معرفی شد.

به گزارش «شایانیوز» خیلی ها منتظر یه سورپرایز خفن در خصوص سحر قریشی تو کنسرت تتلو بودند مثلاً اینکه تتلو جلو همه زانو بزنه و رسماً از سحر خانوم خواستگاری کنه! اما تتلو گویا اصلاً اهل این جور جنگولگ بازی ها نیست و خیلی سنگین و رنگین کنسرتش رو برگزار کرد و فقط یک بار سحر رو که در کنار مادر تتلو در جایگاه vip نشسته بود به عنوان حاج خانوم آینده اش معرفی کرد که با ذوق سحر مواجه شد خانم بازیگر برای همسر آینده اش یک بوسه به نشانه تشکر فرستاد!

نارضایتی تتلو از اعضای بند موسیقیش!

امیر تتلو برای این کنسرت تمام نوازنده های خانمی رو که تو این چند سال با او همکاری می کردند رو به خاطر سحر خانم کنار گذاشت و کلاً رفت سراغ نوازنده های مرد و دیگه از هیچ خانمی تو بندش استفاده نکرد. حالا و بعد از اتمام کنسرت و چند روز استراحت تتلو در صفحه شخصی ش اعلام کرد که برای کنسرت و مراسم های آینده از هیچ کدوم از اعضای این بند استفاده نخواهد کرد و همه را کنار می گذارد.

تتلو در کانال یوتیوبش نوشت:

تو کنسرت بعدی هیچ کدوم از اعضای بند قبلی وجود نخواهند داشت با اینکه کارشون بد هم نبود!! ولی قشنگ معلوم بود که این تهش نبود!! هم به لحاظ تیپی و استایلی و بدنی و هم به لحاظ نو آوری و تایمینگ و تاچِ نرم مشکل داشتن و اگه مدیریت خودم نبود به مشکلای زیادی میخوردیم! من نوازنده های بهتر و شیک تر و با پرستیژ تر و البته مودب تر و حتی پرقدرت تر و با جذبه تر تو زندگیه زناشوییشون میخوام، بچه ها بدجوری خانم هاشون سوار بودن روشون!! یه آرتیست نباید به کسی سواری بده حتی به پدر و مادرش !! نوازنده ها از الان شروع کنن به تمرین کردن و تصویر سازی و آماده شدن و معرفی شدن و .....

unnamed

کلاس درس تتلو واسه سحر خانوم بعد کنسرت!

سحر قریشی انگار از بودن کنار تتلو حسابی راضیه و کلی داره کیف می کنه. بعد از اتمام کنسرت هم خانوم بازیگر عکسی از تتلو تو صفحه شخصی خودش منتشر کرد و نوشت حسابی بهت افتخار می کنم...این در حالی که چند روز قبل کنسرت انگار جر و بحث و جدل لفظی شدید بین سحر و امیر تتلو ایجاد شده بود و تتلو از اینکه سحر تو کارهاش به جای مشورت با اون با پدر و برادرش دائم در ارتباطه و از اون ها صلاح و مشورت می کنه حسابی شاکی بود که البته با عذرخواهی و کوتاه اومدن سحر خانم قضیه به خیر و خوشی تموم شد.

عکس+عروسی+تتلو+و+سحر+قریشی

به تازگی هم ویدیوی باحالی از کلاس درس امیر تتلو برای سحر خانم تو اینستاگرام منتشر شده که امیر داره درمورد رسیدن به ثریا برای خانومش توضیح میده و البته سحر خانم نمی تونه جلوی خنده هاش رو بگیره.

کنسرت تتلو 40 میلیارد ارز از کشور خارج کرد!

بهمن بابازاده، خبرنگار حوزه موسیقی در توئیتر خود درخصوص قیمت بلیت های کنسرت امیرتتلو نوشته است: قیمت بلیت ها از ۲۰۰ تا ۵۰۰ دلار. بیش از نیمی از سالن بلیت ۵۰۰ دلاری خریده اند.

سالن ۳۵۵۵ نفر ظرفیت دارد (سالن ICC) و با دلار ۲۸ هزار تومانی، بیش از ۴۰ میلیارد تومان (تنها برای خرید بلیت کنسرت) ارز از ایران خارج شده است! حالا به این موارد اضافه کنید هزینه های اقامت و رفت و برگشت و خورد و خوراک و البته خرید این افراد که احتملاً تا حدود 100 میلیارد خواهد رسید.

بابا+زاده

واکنش ها در فضای مجازی به کنسرت امیر تتلو

کنسرت امیر تتلو در فضای مجازی هم بازتاب زیادی داشت و ویدیوهایش خیلی زود تمام اینستاگرام را پر کرد. با هم نگاهی می کنیم به برخی از واکنش ها در فضای مجازی درباره کنسرت تتلو و حواشی اش

رضا نوشت: تتلو توی کنسرت جلو طرفداراش سجده کرده بعد که بلند شده ۲ نفر رو پرت کرده از کنسرت بیرون

کافه چی نوشت: بخدا بجای ۱۵ میلیون پول کنسرت تتلو به من دو میلیون بدن خودم دو سه سانس بهشون فحشای جذاب و شنیدنی میدم که تا حالا هیچ جا نشنیده باشن

فطرس نوشت: قیمت هر بلیط کنسرت امشب تتلو در ترکیه ۵۰۰ دلار است، ۴هزار نفر بلیط کنسرت را خریدند که میزان فروش بلیط میشه ۲ میلیون دلار! یعنی به پول ایران ۵۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان این پولها از کجا میاد و چرا بجای اینکه صرف فقرا بشه به حلقوم ترکیه و فرد فاسدی مثل تتلو ریخته می شه

سام نوشت: فیلم کنسرت های تتلو رو دیدم و فقط تاسف خوردم تاسف بابت اینکه عده ای ۵۰۰ دلار داده اند و فقط فحش شنیده اند و بیشتر تاسف خوردم بابت اینکه شبکه جم کنسرت این شخص را تبلیغ کرد.

اوکتان ۹۶ نوشت: کسایی که الان قربون صدقه تتلو و ادبشو مرامش میرن یادتون رفته تادیروز فحش …… میکشید به همه تون!؟ واقعا که متاسفم براتو

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها