|

خالکوبی عجیب و سن بالای "بهاره رهنما" تو این عکس؛ فاجعه هم نشینی با دوستای خاص!

bahareh rahnama shayanews

بهاره رهنما که به دلیل تبلیغات و ثروتی که بدست آورده ناسزا شنید و خود را زیر تیغ جراحی زیبایی برد، با یک عکس بی فیلتر سن بالایش تابلو شد.

لینک کوتاه کپی شد

بهاره رهنما بازیگری که دیگر بازیگر سینما و تلویزیون نیست و مدت هاست او را تنها در اینستاگرام و صفحات مجازی و خبر های جنجالی می بینیم و ظاهرا فرسنگ ها از حرفه ای که داشت دور شده و البته به همان میزان هم پولدار تر از پیش است چرا که خانم بازیگر راه جدیدی را انتخاب کرد و در آن تا مرز منفور شدن رفت اما به جاش مایه دار شد!

به گزارش«شایانیوز» از بهاره رهنما فیلم و سریال های بسیاری به یاد داریم که بیشتر هم در غالب طنز بود و اگر در سریالی حضور داشت قطعا اون مجموعه مخاطبشو جذی میکرد چون بهاره رهنما توش ایفای نقش داشته اما حالا نه تنها خیلی ها او را دوست ندارند و بلکه با هر قدم این بازیگر دریایی از افاظ ناجور را به سمتش روانه می کنند. قطعا هر آدمی تا جایی تحمل شنیدن ناسزا را دارد!

اما خب در این راه هم نه تنها بهاره رهنما پا گس نکشید بلکه بیش از پیش هم ادامه داد و حتی خود را هر بار زیر تیغ جراحی های زیرپوستی برد تا بتواند ظاهری جنجالی و باب میلش را بسازد. بهاره رهنما قبلا هم از نظر کاربران بدتیپ بود اما دقیقا بعد از غیب شدن امیرخسرو عباسی که همسر دومش بود، استایل بهاره نیز بسیاررر پلنگ طور و به دور از شخصیت او شد. بهاره رهنما به تازگی تصویری از خود به مناسبت روز جهانی زن منتشر کرد که نشان داد خانم بازیگر علاوه بر تتو های روی دست و صورتش، روی پا هم خالکوبی دارد! البته اینبار پوشش خانم بازیگر مناسب تر از قبل بود اما باز هم از اونجایی که بهاره رهنما نمی گذارد تیپی بدون نکته داشته باشد اینبار هم انگشتر های زیاد و تتو روی پا و از همه مهمتر چهره غمگینش که بدون فیلتر بود و سن واقعی اش را نشان داد مورد بحث کاربران در نظرات قرار گرفت.

ناگفته نماند در این پست کاربران صحبت های زیادی هم درباره طلاق این بازیگر از همسر دومش هم کردند و اینطور که قضایا نشان میدهد و شنیده ها به گوش میرسد ظاهرا بهاره رهنما از شوهر دوم هم طلاق گرفته!

b.rahnama_1646734739

بهاره رهنما در گفته هایش همیشه خود را حامی زنان می داند و حتی هشتگی با نام زنان مستقل شاد نیز دارد و اگر برای روز جهانی زن چیزی نمیگفت جای شک داشت. وی با انتشار تصویری که مشاهده کردید نوشت:

جهانِ ما، بدون زنان بی معنی خواهد بود. به افتخار زنانی که هرگز از تلاش و کوشش دست نکشیدند. همه زنان عزیز و مهربانی که بدون آنها، دنیا ارزش زیستن ندارد.

8 مارس، روز جهانی زن را به همه ی قهرمان های بی بدیل داستان زندگی تبریک می‌گوییم

b.rahnama_2789615429713366397_30916040

سِت چند ده میلیونی خانم بازیگر

بهاره رهنما در اینستاگرام که نزدیک به 5 میلیون دنبال کننده دارد بسیار اکتیو است و فعالیت بسیار زیادی دارد و خب قطعا این تغییرات و زندگ لاکچری رو باید به نمایش بزاره تا همگان به خصوص همکاران در سینما ببینند. وی به تازگی تصویری از گوشی آیفونش که چند ده میلیون قیمت دارد منتشر کرد تا قابش را معرفی کند! قیقا بهاره رهنما قید بازیگری و دوستان هنرمند را زد و با همین تبلیغات به همون آیفون که کوچیکترین دارایی خانم بازیگر است رسید.

اما چرا گفتیم قید دوستان هنرمند؟ چون بهاره رهنما تنها هنرمندی است که هیچ هنرمندی برایش کانت نمی گذارد و در هیچ یک از مراسمات سینمایی اخیر هم شرکت نداشته است!

ac-image-GC1644944828gP

اما دوستای جدید و فاجعه خانم رهنما چه کسانی هستند؟!

بهاره رهنما این روزها به واسطه شغل جدیدش یعنی بلاگری و تبلیغات با خانم و آقای بسیاری آشنا شد که خب بیشتر این خانم ها سالن های آرایشی و ناخت و رنگ مو و لیفت و اکسسوری  و اینبار تتو کار هستند! البته که تمام این مشاغل در نوبه خود فعالیت خوب و زحمتکشی دارند و لازمه خانم ها هستند اما این که یک بازیگر دختلتی بیش از حد در همممه موضوعات داشته باشد و سر تا پای خود را هم از این رو به اون رو کند چندان جالب نیست.

بهاره رهنما چند وقتی را هم مارکوپلو شده بود و دائما بدون اینکه به خانه برگردد به شهر هعای مختلف برای تبلیغات میرفت. وی چند روزی را هم در شمال و لاهیجان گذراند و تصاویری از خود منتشر کرد که مثل همیشه درخور یک خانم 48 ساله نبود.

b.rahnama_2772637121792618993_30916040

در کنار این عکس و ویدیو تصویر دیگری از خانوم رهنما که خالکوبی جدیدش هم در آن مشخص بود مورد توجه قرار گرفت. کاربران با اشاره به عکس گفتند که خانوم احتمالاً تتو جدیدشون رو تو شیراز و پیش شیما خانوم جاوید کوبوندن!

baahaar_rahnema_2772595389407175539_12396532711

اما شیما خانوم کیه؟

شیما جاوید دوست صمیمی بهاره تو شیراز است که گویا در این شهر سالن آرایش و زیبایی دارن و در ضمن مدرس آرایشگری هم هستند. اینها به کنار اگر به پیج اینستاگرام ایشان سری بزنید با موضوعی عجیب تر مواجه می شوید خانوم آرایشگر در پیج اینستاگرام خودش را بنیان گذار دانشکده تتو معرفی کرده است! البته اینکه آیا اصلا چنین دانشکده ای وجود دارد هم خودش جای بحث دارد.

5

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها