|

سلفی فالوور جذب کنِ "فریبا نادری" با دکتر پلنگش؛ مگه اروپاست دُکی اینجوری میچرخه!

fariba naderi shayanews

فریبا نادری که این روز ها در تلویزیون کمرنگ شده در عوض اینستاگرام خیلی دیده میشه و جذب فالوور میکنه اون هم با ترفند لب های غنچه!

لینک کوتاه کپی شد

فریبا نادری بازیگر خوش چهره اما عمل زیبایی کرده سینما و تلویزیون می باشد که البته بیشتر او را در سریال های تلویزیونی دیده ایم تا سینما و از همین طریق نیز به مخاطب معرفی شد و حالا معروف است.

به گزارش«شایانیوز» فریبا نادری بازیگرانی است که این روزها کار و باری در عرصه سینما ندارد و مثل خیلی ها سر خود را با اینستاگرام و قرتی بازی و تبلیغات گرم کرده. البته که این موارد براش پولساز هم هست و چون یه سلبریتی معروفه هزینه خوبی در قبال معرفی ها میگیره.

وی در صفحه شخصی اش عکس های زیادی از خود به اشتراک میزاره که یا سلفی هستند و یا در آینه آسانسور! فریبا نادری اغلب در عکس هایش یک ژست دارد و آن هم لبای غنچه شده است که خانم خانما دائما این حرکت رو انجام میده و اتفاقا با انتقادات کاربران هم مواجه شد اما اینکه چرا این کار رو میکنه مشخص نیست.

برخی از کاربران همیشه در صحنه بر این نظرند که فریبا نادری برای اینکه جذب فالوور کند و شاخ اینستایی شود این ترفند رو انتخاب کرده اما کمی از شخصیت خانم فریبا نادری به دور بود که ظاهرا سلبریتی های ایران دیگه زیاد چیزی براشون مهم نیست و خیلیاشون راه جدیدی رو انتخاب کردند و کسی هم کاری به کارشون نداره! 

حالا جدا از این ها همانطور که گفتیم فریبا نادری عمل زیبایی داشته و تبلیغات هم میکنه. وی به تازگی عکسی همراه با خانم دکتر خوشگلش استوری کرد. این دکتر جذاب تو کار تزریق ژل لب و بوتاکس هستند که خب معلوم شد خانم بازیگر یکی از این موارد رو انجام داده و با ژست جنجالیش این عکس رو گرفت. بازم لبای غنچه!!!

fariba_naderi___2764641344834098842_266452035

حالا از این ها که بگذریم فریبا نادری راه به راه از خودش عکس منتشر می کنه به کنار، وی شوهری مایه دار داره که باعث شد بعد از ازدواج به زندگی مرفه و لوکسی برسه. خانم بازیگر به تازگی استوری هایی گذاشت و از صورت بدون ارایشش بعد از فیشیال رونایی کرد!

خونه لاکچری فریبا نادری باعث شهرت خانم شد!

اوج شهرت فریبا نادری با سریال ستایش بود که نقشی منفور و حرص آور داشت و نظر و دید مردم را نسبت به این بازیگر بد کرده بود اما خب کلی هم معروفش کرد.

از سریال ستایش که بگذریم شام ایرانی هم در معروف شدن خانوم بازیگر نقش به سزایی داشت. حضور فریبا نادری در شام ایرانی و نمایش خانه فوق العاده لاکچری اش باعث شد تا مدت ها بر سر زبان ها باشه حتی کسانی هم که شام ایرانی رو نگاه نمی کردند قسمت های مربوط به حضور خانم نادری رو به خاطر دیدن خونه لاکچری و البته بسیار خوش دیزاینش دیدند و همه فهمیدند که فریبا خانم نادری بسیار مایه دار هستند. 

شغل دوم خانم خانما

خانم نادری در خرداد سال 96 به همراه همسرش یک رستوران بنام دلیجان تاسیس کردند. در مراسم افتتاحیه رستوران فریبا نادری بازیگرانی چون سمانه پاکدل، سام نوری، کمند امیر سلیمانی، مریم سلطانی، پرستو صالحی، لاله اسکندری، گلاره عباسی، مژده لواسانی، مریم کاویانی و پژمان بازغی حضور داشتند.

bazigarane_zan_style_1626842745

خصوصیات اخلاقی فریبا نادری

فریبا نادری به گفته خودش انسانی زودرنج، حساس، مهربان، آرام و احساساتی است که مطابق سلیقه خودش زندگی میکند و حاضر نیست نقشی که مطابق میلش نیست را به هیچ عنوان قبول کند حتی در خرید لباس نیز سختگیر است و مد برایش اهمیتی ندارد و ملاک اصلی او سلیقه شخصی است. خانم بازیگر به معاشرت علاقه زیادی دارد و اهل رفت و آمد است و یکی از مهم ترین دغدغه زندگی اش بچه های فقیر است که مجبورند کار کنند و شب را در خیابان سر کنند.

faribanaderi_elahe_1640458254

bazigaran_zaniran_1641652181_1

celebrityha_ir_1631194246

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    واقعا ک دیگه کشور مشکل دیگع ای نداره

  • ناشناس ارسالی در

    طفلیاااامجبورن به سن و سال شوهره اهمیت ندن،چون پول وااااقعابراشون مهمه،وبایدم باشه
    تابتونن بکوبند وازنوبسازن،😁😂😂

  • صابر ارسالی در

    سلام، مهم نیست که قشنگ نیستی، قشنگه که مهم نیستی. از فضای مجازی برو بچسب به زندگی. باور کن بهتره.

  • ناشناس ارسالی در

    این بدبختم رد داده بدجور کمبود داره

  • ناشناس ارسالی در

    خدا شفای این بازیگرای تازه به دوران رسیده رو بده گناه دارن بیچاره ها

  • ناشناس ارسالی در

    خاک تو سرشون با اومدن گوشی و اینترنت و فضای مجازی اینا هم خودشونو گم کردن و دارن عقده هاشونو خالی میکنن خیلی عقده و کمبود دارن

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی