|

"فریبا نادری" چهره اصلی و بی فیلترشو رو کرد؛ شوهرم نمیگرفتم التماسش کردم

fariba naderi shayanews

فریبا نادری که علاقه زیادی به فیلتر های اینستایی و خلاصه خوشگل شدن داره بالاخره عکسی از خود بدون فیلتر منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد
1

فریبا نادری بازیگر معروف ایرانی که با بازی در سریال ستایش خیلی بیشتر از قبل شناخته و البته معروف شد. فریبا نادری خیلی وقت است که در قاب تلویزیون کمرنگ شده اما بجاش تا دلتون بخواد تو قاب گوشی و اینستاگرام فعاله البته با فیلتر های پلنگ و خوشگل کُن!

به گزارش«شایانیوز» فریبا نادری از چهره های نچرال سینما نیست اما خب ظاهرا فیلتر و ادیت های اینستایی اعتماد به نفس خیلی از خانم هارو کم کرده. این حرکت بین بازیگران ناجور تره چون مردم اون هارو از قبل دیده اند و چهره تغییر کردشون رو به خوبی متوجه میشن. به طور مثال فریبا نادری سلفی باز است و راه به راه تصاویر زیادی از خود با فیلتر های ریز و زیر پوستی عکساشو منتشر می کرد که در ادامه مشاهده می کنید اما اینبار خانم بازیگر با دوربین اصلی گوشیش عکس گرفت و برای روز مادر پستش کرد. فریبا نادری عمل زیبایی داشته و جابیت خاص خودش را هم دارد اما خب از اونجایی که فیلترا گول زننده و البته اعتیاد اور هستند این عکس او با نظرات جدیدی همراه بود و چهره خانم بازیگر را کمی مسخره کردند! 

فریبا نادری با فیلتر و بی فیلتر فریبا نادری با فیلتر و بی فیلتر عنوان

فریبا نادری و فیشیال بازی

حالا از این ها که بگذریم فریبا نادری راه به راه از خودش عکس منتشر می کنه به کنار، وی شوهری مایه دار داره که باعث شد بعد از ازدواج به زندگی مرفه و لوکسی برسه. خانم بازیگر به تازگی استوری هایی گذاشت و از صورت بدون ارایشش بعد از فیشیال رونایی کرد!

از اونجایی که فریبا نادری از سلاطین فیلز اینستایی هستش خیلی از کاربرا مسخرش میکردن که چرا از چهره خودت بدوت فیلتر و ارایش نمیزاره، خانوم بازیگر هم در یکی از لایو هاش نه تنها ارایش نداشت بلکه فیلتر صورتشم برداشت و خب خانومایی که از رو حسودی نظراتی دادند رو کاری نداریم اما خانوم هایی که از روی منطق قضاوت کردند چهره فریبا نادری رو با وجود سن و سالش و گریم هایی که انجام میده در بازیگری خیلی هم خوب دونستند و نظراتی مثبت دادند!

حالا فریبا نادری دوباره این حرکت رو زد که البته تنها برای نشون دادن پوستش نبود و با این کار تبلیغات جایی که رفته بود هم انجام داد.

البته شاید بشه بهشون حق داد چون این روزها حتی مردم عادی هم از طریق اینستاگرام و پیح سعی بر کسب درآمد دارن و پیجشون اکه پتانسیلش رو داشته باشه تبلیغات انجام میدن، چه برسه بع افراد معروف که خب صد قدم جلو تر هستند و نیازی به جذب فالوور و شهرت ندارن چون معروف اند!

فریبا نادری جزء افرادیه که در این مسیر گام های معقول و منطقی ای برمیداره و مثل کسانی چون بهاره رهنما و بهنوش بختیاری شورشُ درنیاورده و دائما در حال تبلیغ نیست. بلکه هر از گاهی برای بعضی برندها تبلیغ میکنه.

fariba_naderi___1639587224

فریبا نادری: از شوهرم خواستم بیاد منو بگیره!

فریبا نادری تا به حال دو بار ازدواج کرده و شوهر اولش آقای مسعود رسام بود که با وجود فاصله سنی 27 ساله علاقه مند شد و ازدواج کردند اما این وصلت با بیماری و فوت همسرش تموم شد. 

فریبا نادری چندین سال بعد با همسر دومش آقای مهرداد طباطبایی ازدواج کرد و حالا هم دختر به نام یارا نیز دارند. اما جدا از این ها فریبا نادری وقتی که مهمان برنامه دورهمی مهران مدیری بود صحبت هایی کرد که کمی بعید بود.

خانم بازیگر در این گفتگو صریح و واضح اما با لحنی طناز می گوید که اوایل همسرش بگیر نبوده و او برای این ازدواج پیش قدم شده است.

شغل دوم خانم نادری

خانم نادری در خرداد سال 96 به همراه همسرش یک رستوران بنام دلیجان تاسیس کردند. در مراسم افتتاحیه رستوران فریبا نادری بازیگرانی چون سمانه پاکدل، سام نوری، کمند امیر سلیمانی، مریم سلطانی، پرستو صالحی، لاله اسکندری، گلاره عباسی، مژده لواسانی، مریم کاویانی و پژمان بازغی حضور داشتند.

در ادامه تصویری از فریبا نادری قبل و بعد از عمل بینی اش را مشاهده می کنید.

91927601628153398

مهرداد-طباطبایی-همسر-فریبا-نادری

همسر فریبا نادری مردی ثروتمند است به گونه ای که فریبا نادری بعد از شرکت در برنامه شام ایرانی و رونمایی از خانه لوکسش کلی معروف تر شد. 

فریبا نادر یهم اینجور که از پست و اسنور هاش و در کل روزمرگی که منتشر می کنه مشخصه که دغدغه خاصی نداره اما به تازگی تصویری از خود انتشار داد که چهره ای ناراحت داشت و نوشت: کمی دلم گرفته از ادم هایی که دوستشان دارم!

fariba_naderi___2758166570159086881_266452035

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • فراموش شده ارسالی در

    با این کارات ، آخرش التماس میکنی ولی طلاقت میده.

  • ناشناس ارسالی در

    بی کک مک قشنگ تر هستی 😍

  • فاطمه ارسالی در

    چه بدون فیلتر خوشکله

  • ناشناس ارسالی در

    😁

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی