|

پوشش لو رفته و نامتعارف از "جوانه دلشاد" در تئاتر؛ راحتی بیش از حد در پشت صحنه!

javaneh delshad shayanews

جوانه دلشاد بازیگر شناخته شده ایرانی می باشد که بیشتر در تئاتر فعالیت دارد، در کنسرت رضا بهرام با پوششی نامتعارف حضور پیدا کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جوانه دلشاد بازیگر سینما و تئاتر می باشد که اولین بار برای تست سریال قلب یخی از رشت به تهران آمد و برای این سریال تست داد اما بعد ها توسط دستیار مهران مدیری برای بازی در ویلای من انتخاب شد تا اولین تجربه خود را برای جلوی دوربین رفتن کسب کند.

به گزارش«شایانیوز» بعد از این سریال دومین تجربه اش در شوخی کردم و سپس درحاشیه بود که باز هم کاری از مهران مدیری بودند. این بازیگر خوش چهره در همان سال 92 به تهران مهاجرت کرد البته که اول با مخالفت پدرش روبروش اما آقای جوان با اعتماد به مهران مدیری در نهایت قبول کرد.

اما جوانه دلشاد حالا برای خود جایگاهی دارد و تا به حال در چند تئاتر حضور داشته و از اونجایی که بازیگران به خصوص خانم ها راهی به این عرصه پیدا کنند دیگر در فاز خودشیفتگی آن ها را خواهید دید جوانه دلشاد نیز در همین مسیر سِیر می کند. وی در اینستاگرام 120 هزار دنبال کننده دارد و اغلب هم تصاویر خودش را منتشر می کند.

جوانه دلشاد به تازگی در کنسرت را بهرام خواننده پاپ حضور داشت که تیپ و استایل خانم بازیگر زیر ذره بین کاربران رفت. او با جوراب شلواری مشکی و نازک و شومیزی کوتاه همراه با دامنی کوتاه حضور داشت و خب از اونجایی که شما تا بازیگر بشی باااید مد خاص و مثلا آرتیستی لباس بپوشی این بازیگر جوان هم در همین راستا تیپ خود را انتخاب کرده تا از قافله عقب نماند!!!

ناگفته نماند بسیاری از کاربران بر این نظراند که جوانه دلشاد شباهت بسیار زیادی به مونیکا بلوچی دارد و در هر پست از خانم دلشاد این مورد را کامنت کرده کرده اند.

honarmandan.6915_1643213695

جالب ناجور در تئاتر و سینما

این روزها حجاب و پوشش درست در میان خانم های سلبریتی بسیار کم شده به گونه ای که مثلا خانم لیندا کیانی بدون مانتو و تنها با یک پافر که تا کمرشان بود و جلو باز در اکران عمومی حاضر می شوند و جلوی دوربین عکاسان می روند! انگاری کسی هم کاری به کار این هنرمندان عزیز ندارد!

در تئاتر نیز پوشش ها خیلی خیلی بد تر نیز هست. جوانه دلشاد هم که در تئاتر فعالیت زیادی دارد و ظاهرا خیلی هم علاقه مند به دامن کوتاه و جوراب نازک است، با همین پوشش بازی داشت!

Untitled

بیوگرافی جوانه دلشاد

جوانه دلشاد متولد 20 شهریور 1369 در رشت، بازیگر است. فارغ التحصیل شیمی کاربری است و در حال حاضر دانشجوی رشته کارگردانی در مقطع کارشناسی می باشد و یک برادرش فوت شده است.

جوانه دلشاد خیلی زیاد مطالعه میکند و ورزش هم بدمینتون بازی میکند و بازی های تیم پرسپولیس را دنیال می‌کند. خانم دلشاد برای شروع فعالیت بازیگری بـه تنهایی از رشت بـه تهران مهاجرت کرده اسـت و از جمله بازیگران ایرانی اسـت کـه با تکیه بر توانایی هاش خودش بـه این حد موفقیت در عرضه بازیگری رسیده اسـت.

جوانه دلشاد و مادرش جوانه دلشاد و مادرش

شاید شما هم جوانه دلشاد را نشناسید و یا تنها به چهره و یا اسمش او را کمی بشناسید اما این بازیگر جوان تجربه همکاری با هنرمندان خوبی را داشته است.

همکاری درکنار بازیگرانی نظیر کمند امیرسلیمانی، مهران مدیری، نادر سلیمانی و نیما فلاح بر تجربیات او افزود. دراین سالها جوانه دلشاد با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته اسـت اما جالب اسـت بدانید کـه در بین بازیگران لیلا ایرانی با 4 مرتبه، سیامک انصاری با 3 مرتبه و شبنم فرشادجو با 3 مرتبه بیشترین همکاری رابا جوانه دلشاد داشته‌اند.

javanehdelshad__1641750886

یکی از کاربران و دوست داران جوانه دلشاد برای ویدیویی که مشاهده کردید نوشته بود: چقدر این فامیلی بهتون میاد، دلشاد!

جوانه دلشاد ازدواج نکرده و مجرد است و احتمالا هم مجرد خواهد ماند خانم های بازیگر جوان وقتی پا به این عرصه می گذارند هم توقعشان بالا میرود و هم با ازدواج محدود خواهند شد!

javanehdelshad__1639160045

جوانه دلشاد و پدرش جوانه دلشاد و پدرش

javanehdelshad__1612817835

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها