|

نسخه دکتر تتلو واسه تتلیتی ها؛ سلطان واسه زنِ نازش چه زندگی لوکسی ساخت!

amir tataloo shayanews

امیر تتلو که دیگه همه جا جار زده از مادر و پدرش بیزاره اینبار حرف های زد که همخوانی زیادی با حرف های دکتر هلاکویی داشت.

لینک کوتاه کپی شد
23

امیر تتلو چه خوشتان بیاید و چه خوشتان نیاید به یکی از معروف ترین و شاید هم پر طرفدار ترین خواننده ها تبدیل شده به گونه ای که کنسرت مهر ماهش همچون بمب ترکید و حتی خیلی ها پشت درهای سالن له شدند و اخر هم به داخل نرسیدند!

به گزارش«شایانیوز» تتلو نه تنها سنین مختلف دختر و پسر عاشق و شیفته اش هستند بلکه خیلی از سلبریتی ها هم با وجود ممنوعه بودن این چهره، هوادارش هستند و حتی دابسمش با اهنگ هایش میگیرند و منتشر می کنند مثل خانم سحر قریشی یا بهنوش بختیاری و ...! 

حالا از این ها که بگذریم تتلو دو خواهر به نام های نسیم و نغمه نیز دارد و تا به حال چند باری هم از مادر و پدرش گفته. مامان خانم حتی در کنسرت تتلو حضور داشت و پسرش به او فحاشی میکرد! اما خب از اونجایی که سلطان خیلی عجیبه ظاهرا خانواده ای عجیب هم داره. امیر تتلو طبق گفته های خود زندگی و خانواده خوبی نداشته و تو سختی زیادی بزرگ شده و حالا هم هیچ دل خوشی از مادر و پدرش نداره که هیچ به راحتی ازشونم بد میگه.

وی مدت ها پیش در رابطه با پدر معتاد و مادرش که ناجور بوده حرف هایی زد که ظاهرا شباهت زیادی به صحبت های دکتر هلاکویی داشته و یکی از فن پیج های سلطان هم این دو را کنار هم گذاشت و مقایسه کرد. در ادامه ویدیویی از سخنان سلطان رو مشاهده می کنید. (خودش به خودش میگه سلطان)

حالا یک عده طرفدار تتلو سلطانشان را دکتر و خفن میدونن و قبل از این هم حرف هاشو روی سرشون میزاشتن چه برسه حالا!

البته این بار اولی نبود که تتلو از مادر و پدرش بدگویی می کند. او حتی زمانی که در ایران هم بود و مجاز، در یکی از برنامه های رضا رشیدپور حضور پیدا کرده بود و وقتی که قسمت های زیادی از زندگیشو توضیح داد موارد زیادی هم به مامان باباش گفت!

اما از این ها که بگذریم در ادامه ویدیویی از بهنوش بختیاری را مشاهده می کنید که حسابی در حال دلبری برای سلطان جان هستند!

58

وقتی سلطان همرو بین زمین و هوا نگه میداره؛ میخوام زن بگیرم!

حالا اگر بخواهیم از موضوع جدیدی که تتلو به راه انداخته بگیم باید به زن گرفتن سلطان اشاره کنیم. تتلو چند وقتی میشه که یه چیزای ریزی از زن گرفتنش و پیوستن به جرگه متاهلین میگه اما هنوز عکس واضحی از او در مجازی نزاشته تا پخش نشه!

وی به تازگی هم آهنگی منتشر کرد به نام انتظار که البته خود این آهنگ هم جای بحث و صحبت دارد اما آنچه که بیش از خود اهنگ مورد توجه قرار گرفت استوری بود که یکی از پیج های طرفداری امیر خان تتلو که به نظر به سلطان هم بسیار نزدیک است منتشر کرد. این پیج با انتشار استوری نوشت: این اولین آهنگ تتلو بعد از دوران زناشویی است و البته مخاطب این آهگ هم همسر تتلو است.

tataloosportorginnal_2756345810696599818_34663591249

زن گرفتن تتلو خالی بندی بود؟!

اما امیر تتلو همانطور که گفتیم تا به حال تصویر واضحی از همسرش که حاج خانم هم خطابش میکنه منتشر نکرده و طبق گفته یکی از پیج های طرفداری پدر عروس خانم از افراد ثروتمند ایرانی می باشد که به درخواستشون فعلا چیزی ازش پخش نشده.

حالا اینکه اصلا این اخبار درسته یا خود تتلو از طریق زدن پیج های فیک و خبر های فیک تر قصد بر سر زبان ها افتادن رو داره و یا میخواد فالوور بگیره مشخص نیست. البته که باز یکی از تتلیتی ها گفته بود تتلو پیجش رو در اینستاگرام فعلا بسته تا بتونه تیک آبی بگیره. البته که این موضوع فکر نمی کنم ربطی به تیک آبی داشته باشه!

خونه و زندگی لاکچری تتلو در ترکیه

امیر تتلو در ترکیه زندگی خوبی دارد و او به همراه تعدادی از دوستان نزدیکش در یک عمارت بزرگ در حاشیه شهر استانبول زندگی می کنند. این عمارت حیاط بزرگی دارد که تتلو و دوستانش برای ورزش و تفریح از آن استفاده می کنند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها