|

عکسی نکته دار و پولساز از "نفیسه روشن"؛ کربلایی خانوم تو ویلای لاکچری فقط با کلاه!

nafiseh roshan shayanews

نفیسه روشن بازیگر جنجالی که به لطف حضور شوهر دوم بسیار کم حاشیه شده و با تصویری جدید و مانی عاشقانه اینستاگرام خود را بروز کرد.

لینک کوتاه کپی شد

نفیسه روشن از هنرمندان معروف و جنجالی سینما بود و هست که البته در چند وقت اخیر کمی بی سر و صدا شده و ظاهرا آقاشون که جدیدا هم وارد زندگی خانم بازیگر شدن تاثیر زیاد داشتند و خانم خانما دیگر کمتر به دنبال حاشیه سازیست!

به گزارش«شایانیوز» اما خب ازونجایی که خانم نفیسه روشن نمیتونن به راه بی حاشیه و ارام خود ادامه دهند قطعا با اولین سوژه خود را بر سر زبان ها خواهند انداخت.

نفیسه روشن چند روز پیش در کنسرت آرون افشار به همراه مادرش حضور داشت. ظاهرا خانم بازیگر با توجه به اینکه رفتار بسیار صمیمی با برادر آرون در این لایو داره مشخصه که ارتباطاتی با این خواننده پاپ نیز داشته حالا یا از نوع خانوادگی و یا ...! در ادامه این ویدیو را مشاهده می کنید.

همانطور که گفتیم نفیسه روشن برای بار دوم ازدواج کرده اما با اینکه چند ماهی از اربعین میگذره هنوز از حاجی جانش رونمایی نرکده است. حالا چرا میگیم اربعین چون در راه برگشت از کربلا در این روز استوری هایی منتشر کرد و گفت در را کربلا عاشق شده! ظاهرا هم این عشق درست بوده و خانم بازیگر حالا جملات عاشقانه زیادی را در اینستاگرام خود می نویسند. از جدید ترین مورداش میشه به اخرین پست نفیسه روشن اشازه کرد که با انتشار تصویری قدی از خود با تیپی زمستونه و بوت بلند و لاکچری، کپشنی از دوست داشتن نوشت.

nafisehroshan_1643138315

نکته زیر پوستی عکس چی بود!

البته که این پست و تصویر خانم بازیگر نکته ریزی هم داشت و از اونجایی که این روزها تبلیغات و معرفی پیج های مختلف توسط بازیگران خانم سر به فلک کشیده، نفیسه روشن نیز از قافله عقب نمانده و روی این تصویر پیج شال خود را تگ کرده!

با توجه به اینکه بازیگران زیاد ی هستند مثل نفیسه روشن که خیلی وقته ایفای نقش و کار در تلویزیون وسینما نداشته باید از جایی درامد داشته باشند و چه راهی راحت تر از اینستاگرام!

می بینید که خانم بهاره رهنما چجوری در عرض مدتی کوتاه به ثروت زیادی از طریق تبلیغات و حاشیه رسید. این روز ها در فضای مجازی خیلی از کاربران عادی هم سعی بر درامد زایی از طریق اینستاگرام رو دارند چه برسه به اینکه معروف باشی با فالوور بالا! اما خب چیزی که اذیت کنندست پیج های مثل خانم رهنما و صبا راد است که دیگر شور تبلیغ و خالی بندی رو درآوردن و کاربر رو کلافه!

nafisehroshan_1638382016

نفیسه روشن بی فیلتر و لاکچری

نفیسه روشن از جمله هنرمندانی می باشد که اهل آرایش های زیاد است اما همانند خیلی ها حداقل از فیلتر های پلنگ اینستا استفاده نمی کند و اعتماد به نفسش را دارد.

وی مدتی پیش به شمال رفت و خیلی هم طولانی موند و راه به راه تصاویری از خود و یا همراه با مادر مو بلوندش منتشر میکرد. اما خب نکته ای که وجود داشت این بود که خانم بازیگر عکس هایی از بازو و گل آقاشون رو کرد اما همچنان کامل معرفی نکرده! به قول یکی از کاربران: (انگاری شاخ غول شکوندن با شوهر کردن!)

و دیگر اینکه مشخصه که خانم خانما وضع مال خوبی هم دارند در از ویلاهایی لاکچری طور سلفی منتشر می کردند.

nafisehroshan_2747231535214354773_710128517

NAFISE-ROSHAN-VAGHTESOBH-2

در ادامه ویدیویی هم که نفیسه روشن در کنسرت آرون افشار لایو رفت و پست کرد را مشاهده می کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها