|

"زنِ قائدی" با پوششی متفاوت یهو سَر از حرم درآورد؛ دیده شدن به هر قیمت؟!

setareh masoumi shayanews

مهدی قائدی که به همراه همسرش به تازگی ایران آمده اند و در حال گشت و گذار هستند به یکباره با استوری هایی از مشهد و حرم همه رو متعجب کرد.

لینک کوتاه کپی شد
3

ستاره معصومی همسر جوان و معروف مهدی قائدی می باشد که البته با فاصله سنی 7 سال از همسرش بزرگ تر است و در خیلی موارد حتی فوتبالی همسرش نیز دخالت دارد و تصمیم گیرنده!

به گزارش«شایانیوز» این زوج چند ماهی می شود که از ایران به امارات رفته اند و در دبی زندگی می کنند. آن ها قبل از لژیونر شدن مهدی هم سفر های زیادی به دبی داشتند و حالا دیگه ستاره معصومی به آرزوی خود رسیده و هم کشف حجاب کامل کرد و هم زندگی لوکسی را تجربه می کند.

ستاره معصومی به لطف آقای شوهر و تصاویر ناجور خودش به بیش از 500 هزار فالوور در اینستاگرام رسید. وی در دبی فیلم و عکس های بسیاری با تیپ نامتعارف به اشتراک میگذارد اما چند روز پیش مهدی قائدی استوری هایی گذاشت و ایران رو تگ کرد. ستاره و مهدی برای مسافرت تفریحی به ایران آمده اند و حالا ستاره خانوم استوری هایی از مشهد منتشر کرد که در حرم حضور داشت. این ویدیو بسیار کاربران رو متعجب کرد اما ظاهرا ستاره معصومی حالا یا برای خودنمایی و یا اعتقادات واقعی آن ها را به اشتراک گذاشت!

ستاره معصومی با پوششی اندامی به یکباره محجبه شد!

اما دلیل تعجب چی بود! اینکه امثال خانم ستاره معصومی برای خودنمایی از هر چیزی استفاده می کنند. یک روز با لباسی ناجور و اندامی بسیار برجسته جلوی دوربین اینستاگرام هستند و روزی دیگر با ویدیوی حرم امام رضا!

همسر آقای فوتبالیست ظاهرا هیچ لباس حتی اندازه ای هم ندارند چه برسه به گشاد و تماما باید اندام رو تو چشم کاربران فرو کنند!

ظاهرا خیلی لازمه که برای جذب فالوور و البته حاشیه سازی و رو بورس بودن از جسم استفاده کرد. شاید هم خانم خانما هیچ هنر دیگه ای ندارند!

campec.ir_1643014832

mehdighayedi10_1640975254

تولد مهدی کجا و تولد ستاره کجا!

پنجم بهمن ماه تولد ستاره معصومی بود اما ظاهرا مهدی قائدی هدیه خاصی برای همسرش نگرفت چون قطعا اگر هدیه ای در کار بود ستاره معصومی با عکس و ویدیوهایش چشم آبی ها و بدخواهان رو درمیاورد!

این در صورتی است که مدتی پیش تولد مهدی قائدی بود و گردنبندی طلا به رنگ سفید به او کادو داد و کلی هم عکس و فیلم گذاشتند. در ادامه تنها چیزی که از مهدی قائدی برای تولد ستاره دیده شد را مشاهده می کنید و بعد هم تولد آقا مهدی رو!

ستاره معصومی در ایران و قبل از ازدواج با مهدی قائدی یک زندگی خیلی معمولی داشت و به گفته برخی ها دستیار دندانپزشک بود. ستاره بعد از اینکه با مهدی ازدواج کرد با توجه به قرارداد 700 میلیونی قائدی با استقلال خیلی فرصت عرض اندام نداشت و شاید فقط کمی سطح زندگی اش تغییر کرد اما بعد از اینکه قائدی راهی امارات شد به یکباره همه چیز تغییر کرد و قائدی برای سال اول حضور در شباب الاهلی حدود 500 هزار دلار (15 میلیارد) دستمزد می گیرد البته این رقم برای سال دو و سوم قرارداد قائدی یک میلیون دلار هم می رسد که رقم بسیار خوب و بالایی است.

mehdighayedi10_1587898456

حالا با این پول هایی که قائدی از شیوخ دبی می گیرد فرصت برای ستاره خانوم محیا شد تا زندگی لاکچری و مرفهی را شروع کند. او در یکی از بهترین برج های دبی ساکن شد و سعی کرد تا با لاکچری بازی و نشان دادن سطح رفاه بالای زندگی اش در دبی خودنمایی کند.  پیشرفت برای هر کسی که پیش بیاید اتفاقی عالیست اما اینکه دائم در حال فخر فروشی و تیکه به هوادارانی باشید که دوستداران شما بودند کمی بی انصافیست.

مامان دافِ ستاره معصومی

ستاره به تازگی هم ویدیویی کوتاه همراه با مادرش استوری کرد که هر دوی ان ها بی حجاب هستند و نکته جالب اینجاست که همانطور که ستاره از فیلتر های اینستایی زیاد استفاده می کند روی مامان جان هم فیلتر گذاشته بودن که قسمتی از آن پرید و چهره واقعی معلوم بود.

البته اینکه ستاره و یا مادرش چه شکلی هستند موضوع مهمی نیست چون هر کسی زیبایی خاص خودش را دارد اما اینکه چنین شاخ های مجازی تنها از فیلتر های جذاب و پلنگ کن زیاد استفاده می کنند نشان دهنده اعتماد به نفس پایینشان  می باشد!

ac-image-Yf1642960395Ki

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • سهیل ارسالی در

    سلام خانم معصومی کی باید بدونی اینجا کشور شده‌است تو هم تو شهری بزرگ شدی که شهددارا خیلی قبول دارن بابات کارش چه بود مادرت. خانوادت به آنها فکر کردی کارشان چه بود. خجالت کیلو چند است دختر مگه فقط مهدی فوتبالیست بود تو مثل بقیه زندگی کن. فهمیدی. زشته بخدا خیلی زشته این کارها گدا گر معتبر شود سر به بیابان خواهد زد. مثل تو. خیلی زشته 9سال از مهدی بزرگتری بعد این کارها برات خجالت آور نیست

    • ناشناس ارسالی در

      دمت گرم گدا چون معتبر شود از خدا بی‌خبر شود

  • ناشناس ارسالی در

    آدمهای تازه به دوران رسیده
    😏😏

  • عباس ارسالی در

    گدا زاده پول دار شود

  • کامران ارسالی در

    من نمیفهمم به شما چه ربطی داره دیگران چطور زندگی میکنند ، شما هستین که بخاطر دیده شدن اخبار منفی برای دیگران درست میکنین.

  • ابیدلان ارسالی در

    هرچی برمگرددبه ذات انسان اونی که داد گرفتنش کاری ندارد نان گندم شکم اهنی میخواهد

  • داودطنوریان ارسالی در

    شاید همسر مهدی قایدی اینگو نه زنده گی کردن را دوست ‌دارد

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها