|

شکرگزاری "الهام حمیدی" با یه تیپ جیغ؛ خانوم فهمیدیم آیفون و ساعت لوکس داری!

elham hamidi shayanews

الهام حمیدی بازیگر معروف و جذاب ایرانی است که برای تولدش از انگشتر و ساعت گرفته تا گوشی آیفونش را به رخ همه کشید.

لینک کوتاه کپی شد
1

الهام حمیدی بازیگر معروف و خوشگل ایرانی است که به گفته خود نچرال هم می باشد اما اگر تصاویر قبل و بعد او را ببیند تغییرات زیر پوستی او را متوجه می شوید که البته پیشرفت علم برای همینه که عیب و نقص ها رفع بشه نه اینکه مثل بعضی خانم ها مثل هره فکورصبور کلا از تغییر چهره بدی!

به گزارش«شایانیوز» الهام حمیدی در دهه پنجم زندگی خود می باشد. او یک آذر ماهی است و به تازگی هم 44 ساله شده است، اما همچنان زیبایی خود را دارد البته اگر با دو کیلو آرایش خرابش نکنه! آخه خانم بازیگر عاشق میکاپ های غلیظه که هر چیزی جا و مکانه داره نه مثل خانم خانما که در هر شرایط این حرکت را انجام می دهد.

الهام حمیدی

از این ها که بگذریم الهام حمیدی در اینستاگرام بیش از 3 میلیون دنبال کننده دارد اما فعالیتش به نسبت کم است. وی به تازگی با انتشار پست و استوری تولدش را خبر داد. اما نکته ای که در این عکس توجه کاربران را به خود جلب کرد ساعت و انگشتر گرون خانم بازیگر است که با گوشی آیفونش هم لاکچری بازی اش تکمیل شده!

ناگفه نماند در کپشن هم متنی برای شکر گزاری از خدا بابت داشته هایش نوشت!

الهام حمیدی

وقتی بازیگری نمیکنن درآمد از کجاست؟!

الهام حمیدی عموما خود را خوشتیپ ترین می داند و خیلی هم اهل زدن استایل های ناجور و خاص است به همین دلیل مورد انتقاد کاربران نیز قرار می گیرد. 

این هنرمند نیز همان گونه که بیشتر خانم های بازیگر در کار تبلیغات اینستاگرامی فعالیت دارند و پول هنگفتی هم دریافت می کنند، او نیز به تازگی برای تبلیغ یک مزون رفته و با مانتویی گران قیمت جلوی آینه ناز و عشوه میریزد.

ازدواج دوم خانم بازیگر با مرد پولدار و ماشین میلیاردی

الهام حمیدی برای اولین بار در سال 76 در سن 20 سالگی ازدواج کرد اما این وصلت دوام زیادی نداشت و منجر به طلاق شد. او بعد از بیست سال مجرد ماندن در سال 1397 برای بار دوم ازدواج کرد.

اما مدتی پیش الهام خانم پشت فرمان در حال رانندگی ویدیویی منتشر کرد که در اینستاگرام بسیار جنجال شد. کاربران این حرکت او را فخرفروشی دانستند. 

یکی از بحث های داغ فضای مجازی مدل ماشین این بازیگر زن بود. برخی از اخبار مدل ماشین این خانم بازیگر را مازراتی دانستند اما یکی از کارشناسن خودرو  مدل ماشین این خانم را پورشه دانست.قیمت نجومی این ماشین بسیاری از کاربران را متعجب کرد.

این خودرو قیمتی در حدود 70 میلیارد ریال دارد که همین نکته از فخر فروشی این خانم بازیگر همه مخاطبان را دلخور کرد.

الهام حمیدی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • بیگانه ارسالی در

    لعنت خدا بر کسانی که می‌خواهند با داشتن پول خود فخر فروشی کنند اما نمیدانند چه دلهای میسوزه میشناسم پدر و مادران زیادی را که مادر در خانه های مردم تمیز کاری میکند و پدری که یه گارگر ساده بیش نیست و وقتی بچش میخواهد به مدرسه برود یک لباس گرم نداره تن بچش بکنه واقعا متاسفم برای داشتن چنین هموطنهای َکاش از کشورهای دیگر یاد میگرفتیم که چقدر همه ی کارهایشان روی نظم است

  • حمید ارسالی در

    بازیگرای خانم بدون حاشیه وباوقار فقط خانم هدیه تهرانی ونیکی کریمی....خودشونو درگیر مسائل پیش پا افتاده وسطحی نمیکنن که شخصیتشون خدشه دار بشه

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها