|

تغییر چهره زیرپوستی "الهام خانمِ" از خودراضی؛ ولی عجب پلنگیم کرد خودشو!

elham hamidi shayanews

الهام حمیدی بازیگر خوش چهره اما نه چندان محبوبی می باشد که ادعا دارد نچرال است اما خیلی ریز چهره خود را تغییر داده و امروزی کرده است.

لینک کوتاه کپی شد
6

الهام حمیدی بازیگر معروف سینما و تلویزیون می باشد که به تازگی هم برای دومین بار مادر شده و حالا صاحب دو فرزند دختر و پسر است. وی از هنرمندان دوست داشتنی در گذشته بود اما حالا با قیافه هایی که میزاره و تیپ و آرایش های ناجورش از چشم کاربرا افتاده و دیگر چندان محبوب نیست.

به گزارش«شایانیوز» الهام حمیدی درست برعکس نقش هایی که بازی می کند و آرام و معصوم است در واقعیت بسیار قرتی و از خودراضی تشریف دارند. این بازیگر برا معرفی مزون های مانتو تبلیغ ها زیادی می کند و هر مانتویی که انتخاب می کند گران قیمت و جواهر دوزی شده هستند. 

اما از مواردی از نظر کاربران خالی بندی است نچرال بودن چهره الهام حمیدی می باشد که به گفته خود هیچ عمل زیایی انجام نداده اما با توجه به تصویری که در ادامه مشاهده می کنید آنقدر ها هم که خود خانم بازیگر م گوید نچرال و طبیعی نیست و یه کارایی در جهت داف شدنش زیر پوستی انجام داده. ناگفته نماند الهام خانم بسیااار هم اهل آرایش ها زیاد و غلیظ هستند!

الهام حمیدی

الهام حمیدی خوشتیپ یا بدتیپ؟!

الهام حمیدی تو بد تیپی هم معروفه و معمولا استایل هایی متفاوت از نوع بچگانه و یا اَجق وجق رو می پسنده. البته این حس متفاوت بودن تو همه ی هنرمندا به خصوص خانم ها خیلی زیاده و ظاهرا هر شخصی که نصفه فیلم هم بازی کره باشه جو گرفته میشه و میخواد خاص بپوشه!

اما الهام حمیدی بازیگر با سابقه ای هستش که دیگه خودشو بالاتر از مردم میدونه و بر ای عقیدس که سلبریتی ها باید زندگی مرفهی رو داشته باشند! البته این تنها نظر عجیب این خانم نیست و به اینم اعتقاد داره که خوشتیپ تر از خودش ندیده!

در ادامه تعدادی از استایل ها خوشتیپ خانم بازیگر را مشاهده می کنید.

الهام حمیدی.

الهام حمیدی

الهام حمیدی

الهام حمیدی قبل از شیوع ویروس کرونا هم در کنسرت ایوان بند به همراه همسر جوان و پولدارش شرکت کرده بود که این ویدیو در شبکه های مجازی بسیار وایرال شد.

او در این کنسرت با خواننده همخوانی می کند و در آخر هم پامیشه و برای مردم بوس میفرسته!

الهام حمیدی؛ زندگی ما بازیگران باید لوکس و مرفه باشد!

الهام حمیدی درباره ی شان مالی هنرمندان صحبت هایی جنجالی داشته است که هم مقداری واقعیت است و هم مقداری توقع بی جا و خودبزرگ بینی می باشد. الهام حمیدی می گوید: نمی‌دانم چرا بعضی‌ها دوست ندارند بازیگرها در آرامش باشند. 

در همه جای دنیا ستاره‌ها زندگی مرفه و راحتی دارند. از بالیوود و هالیوود که بگذریم در همین ترکیه نیز همه ستاره‌ها زندگی مجلل و لوکسی دارند.  

الهام حمیدی

اصلا قشر بازیگر قشر خاصی است که باید این‌گونه باشد چون مدام زیر ذره‌بین هستند. وقتی یک مراسم هست، بازیگرها بیشتر مورد توجه هستند و به همین خاطر باید ظاهر آراسته و مرتبی داشته باشند.

در ایران درصد قابل توجهی از بازیگران حتی خانه شخصی ندارند و مستاجر هستند؛ مگر آنکه از خانواده‌ای مرفه آمده باشند یا در کنار بازیگری حرفه‌ای پولساز داشته باشند وگرنه از پول بازیگری، این هزینه‌ها تامین نمی‌شوند.

الهام حمیدی

بازیگرها عموما مجبورند با سیلی صورت خود را سرخ نگه دارند. همه می‌خواهند بدانند تو چه لباسی می‌پوشی، کجا زندگی می‌کنی یا چه ماشینی سوار می‌شوی. برعکس ستاره‌های کاخ‌نشین آن سوی آب‌ها، ما در حسرت یک خانه‌ایم که مال خودمان باشد.

خود من به‌شخصه هیچ پشتوانه مالی ندارم و اگر خدایی ناکرده پایم بشکند و دو ماه در خانه باشم، هیچ‌کس در خانه مرا نمی‌زند که آیا پول اجاره خانه‌ات را داری یا اصلا نان داری که بخوری؟ اما وقتی یک سفر خارجی می‌روی همه درباره آن صحبت می‌کنند.

الهام حمیدی

ناگفته نمان مدتی پیش هم ویدیویی از خانم بازیگر منتشر داده شد که پشت ماشین پورشه خود نشسته اند و رانندگی می کنند! (معنی با سیلی صورت خود را سرخ نگه داشتن را هم فهمیدیم)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    من قبلا چهره خانم حمیدی رو خیلی دوست داشتم...نمی‌دونم چرا با خودشون این کارو کردن...الان اصلا اون زیبایی طبیعی قبل رو ندارن...حیف،🙁

  • سوگند ارسالی در

    بااین همه عمل تازه فک هم میکنی ستاره شدی، قیافه اصلیتوحساب کن

  • عرش ارسالی در

    چه محجوب جذاب و زیبایی..

  • دوست ارسالی در

    سلام برخانوم حمیدی موفق وشاد باشید

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها