|

"الهام حمیدی" تغییر شغل داد؛ از بازیگری به قر و قمیش جلو آینه!

Elham hamidi shayanews

الهام حمیدی بازیگر شناخه شده و نچرال ایرانی است که این روز ها تغییر شغل داه و به جای بازیگری، مدل لباس در مزون ها شده است.

لینک کوتاه کپی شد
4

الهام حمیدی بازیگر شناخته شده و خوش چهره ایرانی است که در اینستاگرام بیش از 3 میلیون دنبال کننده دارد در صورتی که فعالیت آن چنانی نمی کند و سال به سال یک پست یا استوری انتشار می دهد.

به گزارش«شایانیوز» الهام حمیدی علاقه زیادی به آرایش های غلیظ دارد و یا شاید هم خانم بازیگر اعتماد بنفس کافی برای انتشار چهره طبیعی اش را ندارد.وی حتی یک عکس بدون سرخ اب سفید اب زیاد در اینستاگرامش منتشر نکرده جوری که انگار همین الان می خواهد برود به عروسی!

الهام حمیدی جدیدا خیلی در مزون ها دیده می شود که در حال پرو لباس و قر و قمیش جلوی آینه است. البته او در پیج خودش اهل تبلیغات مثل خانم رهنما نیست اما پول خوبی را در قبال این پرو های لباس میگیرد چون از شهرتش در حال استفاده است. ناگفته نماند این بازیگر زن علاقه زیادی به استایل های خاص و پر زرق و برق دارد.

الهام حمیدی را اکثریت در فیلم و سریال ها دوست دارند چون همیشه نقش هایی آرام و ساده داشته اما در واقعیت ظاهرا خانم بازیگر بسیار کلاس میگذارد و اهل فخرفروشی است. 

این روز ها تبلیغات اینستایی حتی برای بلاگر های معمولی هم پول خوبی دارد چه برسد که بازیگر باشی و معروف! البته خیلی هنرمندان هم هستند که هنوز دست به چنین کاری نزده اند یا تنها با برندهای معتبر همکاری دارند.

الهام حمیدی

الهام حمیدی چند ماه بارداری اش بسیار کم کار شده بود اما حالا بعد از زایمانش دوبار به عرصه فعالیت و حواشی برگشته. وی یک بار در دوران جوانی ازدواج کرده اما به طلاق منجر شد و پس از 20 سال دوباره با مردی کوچک تر از خودش ازدواج کرد. 

الهام حمیدی

دروغی کوچک که بزرگ شد

وی پارسال اولین فرزندش را به دنیا آورد اما با فاصله کم خبر از به دنیا آوردن فرزند دومش را داد. از این ها که بگذریم خانم بازیگر با شوهر دومش زندگی لاکچری دارد اما در بعضی از مصاحبات گله مند بود و ادعا داشت که خانه شان اجاره ای است اما بعد ها مشخص شد ماشین خانم خانما پورش است و با توجه به اینکه معتقد بود هنرمندان باید زندگی مرفهی داشته باشند ، معلوم شد زیاده خواه است و خانه اجاره ای که ازش گفته بود هم دروغ است و با نرات تند کاربران همراه شد.

الهام حمیدی

بیوگرافی الهام حمیدی

الهام حمیدی در هشتم آذر ماه سال 1356 در تهران متولد شد. وی لیسانس حسابداری از دانشگاه آزاد را دارد. حمیدی خواهر بزرگتر دو برادرش نیز هست. خانم بازیگر آشپزی اش بسیار خوب است و سعی میکند هر کاری که انجام میدهد به نحو احسن باشد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها