|

تیپ و ژست ناجور "الهام حمیدی" جلو همه؛ دو کیلو آرایشت سنگینی نمیکنه؟!

elham hamidi shayanews

الهام حمیدی بازیگر محبوب اما خودشیفته سینما و تلویزیون است که دیگر تیپ و استایل هایش از زیبایی که درآمده ه کنار رو به زشتی هم رفته است.

لینک کوتاه کپی شد
7

الهام حمیدی بازیگر معروف و محبوب ایرانی است که در کل خود را وارد حواشی و دردسر نمی کند اما طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است. وی اغلب نقش هایی مظلومانه و با حجاب را دارد ولی در واقعیت درست برعکس آن است.

به گزارش«شایانیوز» البته الهام خانم هم جدیدا کمی با تبلیغاتی که برای مزون انجام می دهد حاشیه دار شده اما چون تو پیجش خبری از معرفی نیست صدای فالوورا هنوز در نیومده! الهام حمیدی علاقه زیادی به مانتو های جواهر دوزی شده و سنگ دار دارد که قطعا هم گرون قیمتن.

تصویری از خانم بازیگر منتشر شده که در اکران «هشتگ خاله سوسکه» حضور داشته است. وی در این مراسم با مانتوی گلدوزی شده و ریش دار رفت که اصلا تیپش به مذاق کاربران خوش نیامد که هیچ  کاربری هم نوشته بود: ایشون با یه بساز بندازی قرار داد بسته که هر بار صورتشو بکوبه و از نو بسازه که انقد چهرشو تغییر میده!

الهام حمیدی

الهام حمیدی

الهام حمیدی

خودشیفتگی الهام خانم حمیدی!

الهام حمیدی تا اینجایی که حرف ها مصاحبه هایش به گوش خورده بازیگری از خودراضی است که با کلی ثروت همچنان ناله می کند و می گوید زندگی سختی دارد اما آن چه که در استوری هایش با ماشین پورش نشان می دهد چیز دیگری است!

این بازیگر زن علاقه زیادی به استایل های رنگی و خاص دارد که البته خاص بودنش زیاد جلوه زیبایی ندارد و هر تفاوتی هم جذاب نیست. وی به تازگی در صحبت هایش دیگر اعتماد به نفس را رد کرد و گفت: خوشتیپ تر از خودم ندیدم!

الهام حمیدی

الهام حمیدی

قر و قمیش برای درآمد اینستایی؟!

الهام حمیدی جدیدا خیلی در مزون ها دیده می شود که در حال پرو لباس و قر و قمیش جلوی آینه است. البته او در پیج خودش اهل تبلیغات مثل خانم رهنما نیست اما پول خوبی را در قبال این پرو های لباس میگیرد چون از شهرتش در حال استفاده است.

این روز ها تبلیغات اینستایی حتی برای بلاگر های معمولی هم پول خوبی دارد چه برسد که بازیگر باشی و معروف! البته خیلی هنرمندان هم هستند که هنوز دست به چنین کاری نزده اند یا تنها با برندهای معتبر همکاری دارند.

بیوگرافی الهام حمیدی

الهام حمیدی در هشتم آذر ماه سال 1356 در تهران متولد شد. وی لیسانس حسابداری از دانشگاه آزاد را دارد. حمیدی خواهر بزرگتر دو برادرش نیز هست. خانم بازیگر آشپزی اش بسیار خوب است و سعی میکند هر کاری که انجام میدهد به نحو احسن باشد.

الهام حمیدی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها