|

تصویر وحشتناک "ریحانه پارسا" در خارج؛ لایوی که "مستانه" گرفته شد!

reyhaneh parsa shayanews

ریحانه پارسا بازیگری مهاجرت کرده است که تا به امروز فعالیت درست حسابی از او ندیده ایم و فقط بلد است تصاویری گنگ و بی مفهوم از خود منتشر کند.

لینک کوتاه کپی شد
4

ریحانه پارسا بازیگر جوان ایرانی و شاخ اینستایی است که تا سال گذشته او را در تلویزیون خودمان با حجابی کامل می دیدیم اما در همین یک سال چنان گرد و خاکی در فضای مجازی و میان کسانی که کشف حجاب کردند به پا کرد که همه را متعجب ساخت.

به گزارش«شایانیوز» ریحانه پارسا مدتی می شود که دست از انتشار تصاویر برهنه اش برداشته اما به جایش عکس هایی می گذارد که از نظر خود هنری و متفاوت است اما از آنجایی که سابقه ای ناجور دارد کاربران این پست هایش را هم مورد تمسخر قرار می دهند.

این دختر جوان ظاهرا تعادل روحی خوبی ندارد. البته هر کار زشتی که انجام می دهد، گردن مادر پدر و فرزند طلاق بودنش می اندازد اما اینهمه فساد و منجلاب تنها برای سختی های کودکی نیست و او خودش نیز می خواهد در این راه ادامه دهد. وی به تازگی تصاویری عجیب از خود منتشر کرد که در ادامه مشاهده می کنید. ناگفته نماند ریحانه خانم در کپشن این تصاویر متن هایی هم مینویسد که ظاهرا فقط خودش میفهمد چه گفته نه کاربران!

parsadivaaa_1634316916

parsadivaaa_1634194494

ریحانه پارسا گاهی لایو هایی هم برای مخاطبانش می گذارد که البته در بیشتر آن ها در حالتی غیر عادی و مست به نظر می آید. ریحانه خانم ظاهرا با این سن کمش به همه راه های کثیف پا گذاشته و دیگر چیزی نمانده که امتحان نکرده باشد.

ریحانه پارسا جدیدا از رابطه عاشقی خودش با یک پسر دهه هفتادی که گویا کارگردان است رونمایی کرده و قرار است فعلا با او باشد. البته رابطه این دو به زمانی بر می گردد که ریحانه پارسا در کنار پویان مختاری مشغول کسب درآمد بود زیرا این پسر دهه هفتادی کارگردان موزیک ویدیوهای پویان مختاری بوده است (برخی از آنها)

parsadivaaa_1634077092

ربط ریحانه و تتلو به هم چیه؟

او چند مدتی پیش هم تصاویری از خود با چهره ای گریم شده و عجیب منتشر کرد و به طور ناگهانی پیج اینستاگرامش ناپدید شد البته این اولین بار نیست و یکبار دیگر هم به مت دوماه از اینستاگرام غیب شده بود و با اسم و چهره ای جدید وارد شد.

diva.prsa_1631806432_2

چندی پیش ریحانه پارسا در لایو خود صحبت هایی از تتلو کرد و بعد از آن تصویری هم از تتلو لو رفت که ظاهرا در کنارش ریحانه پارسا حضور داشته اما این اخبار هیچ گاه قطعی نشد. با توجه به سابقه ریحانه و تتلو بعید نیست که این دو با هم دیدار و حتی فعالیتی نداشته باشند.

از ویژگی های نشست و برخواست با سلطان این است که هرکس در اطراف او باشد به سمت زدن تتو می رود. ریحانه پارسا نیز مدتی می شود که تتو های زیادی بر روی بدن خود می زند و روز به روز به تعداد آن ها افزوده می شود.

 ظاهرا خانم پارسا از مهاجرت تنها کشف حجاب و لباسش را یاد گرفته و تا به امروز فعالیتی درست نداشته است.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • Alale ارسالی در

    خدا شفات بده😕

  • مژگان ارسالی در

    چقدر بی فرهنگی وچقدر لول فکری وشخصیتی پایین داری برات متاسفم

  • مریم•ستایش ارسالی در

    خاک بر سرکنن این کارا یعنی چه

  • علی ارسالی در

    زندگی که آخرش خسران و حسرت است‌

  • ناشناس ارسالی در

    همه مشکل داریم این خانم هم اینطور مشکلشو خواسته برطرف کنه انشااخدا به همه رحم کنه🤚✋

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها