|

"ریحانه پارسا" بعد از ملعون خواندن پدر و مادرش؛ درمانگر جنسی شد!

reyhaneh parsa shayanews

ریحانه پارسا با تبلیغات عجیب جنسی از طریق اینستاگرام سعی می کند درآمد بدست آورد.

لینک کوتاه کپی شد
5

ریحانه پارسا چهره پرحاشیه اینستاگرامی که این روزها با مردان زیادی رابطه دارد و در اینستاگرام و یوتیوب نیز صفحات زیادی دارد و در تلاش است تا از با بالا بردن فالوورهایش بتواند تبلیغات بگیرد و از طریق گذران زندگی کند.

به گزارش «شایانیوز» ریحانه پارسا در جدیدترین مورد به سمت تبلیغات درمان اختلالات و بیماری های جنسی رفته و تبلیغات عجیب و غریبی را استوری می کند.

reyhane parsa

ریحانه پارسا وقیح تر از همیشه!

ریحانه به نظر می رسد در ترکیه دیگر هیچ حُجب و حیایی ندارد و نه تنها اسیر روابط نامشروع زیادی شده بلکه به تازگی الفاظ بسیار زشت و ناپسندی به پدر و مادر خود نسبت داد.

ریحانه پارسا در توئیت خود که آن را استوری هم کرد نوشت:​

می توانم آسوده سرم را روی بالشت بذارمو بخوابم

حالا که بی شرافتی پدرم و ......مادرم را به باد سپردم

حالا که یقینم بر این است که خدا موهبتی بیش از لیاقتشان به این دو پست فطرت داده بود

این نفرت را به خودشان پُس و هزاران فحش هفت جدَ این دوملعون می کنم

بمیرید، من هنوز زنده ام...

ریحانه+پارسا

البته این نخستین بار نیست که به پدر و مادرش توهین می کند و پیش تر هم ریحانه پارسا در لایو اینستاگرامی حرف های رکیکی می زند و دیگر از هیچ چیز و هیچ کس ابایی ندارد.

لایو توهین آمیز ریحانه پارسا به پدر و مادرش

واکنش پدر ریحانه پارسا به بی حرمتی های دخترش

اقدامات ریحانه پارسا باعث سرافکندگی خانواده او هم شده و حالا خود ریحانه پارسا اعتراف کرده که پدرش از او اعلام برائت کرده و گفته "بابام منو بلاک کرده از همه جا و گفته دیگه دختر من نیستی"

ریحانه پارسا و پدرش

ریحانه پارسا در کنار پدرش

پدر و مادر ریحانه پارسا کیستند؟

ریحانه پارسا کودک طلاق است و او چندی پیش در یک پست اینستاگرامی نوشته بود: از روزی که همراه با بابا به مقصد خانه مامان بزرگ برای زمان نا معلومی زندگی در آن با مامان و خانه ایی که حالا مال ما نبود خداحافظی کردیم این روزشمار شروع شد؛ تیر امسال ۱۳سال میشود که حسرت دیدن پدر و مادرم برای یک لحظه کنار هم اشک حتی الان من است… من چند سال در محله ای پایین شهر تهران در خانه مامان بزرگ که «بچه طلاق» نوعی فحش بود و گاهی زخم زبان فامیل های بابام،قد کشیدم؛ مدت کمی است به خواست خودم تصمیم به درمان روح و روان خود گرفتم،تا حفره هایی که سالیان است زیر خاک مانده را پر کنم…

ریحانه پارسا مدتی پیش عکس پدر و مادر واقعی خود را در اینستاگرام منتشر کرد و عامل اصلی مشکلات روحی خود را طلاق پدر مادرش را دانست.

ریحانه پارسا در کنار مادرش

ریحانه پارسا در کنار مادرش

ریحانه پارسا با انتشار عکس پدر مادرش در اینستاگرامش نوشت:

علت طلاق پدر و مادر ریحانه پارسا «محرومیت عاطفی» جدی ترین طرحواره من،کشف مشاور و من! زمان اصلی شکل گیری:دوران کودکی یعنی درست زمانی که وسط میدان جنگ های رخ نداده بودم و بوی ترکش های خیالِ مامان بابای خانه در اتمسفر خانه به وضوح قابل تشخیص بود.

خانه ایی که هنوز یادش می افتم از بی مهری اش میلرزم* «این رودر روویی با واقعیاتِ ریشه ی شکل گرفته ام بخشی از درمانِ روان ِمن است.»

این ها نوشتم تا بگویم آنچه حق زن است حق ازدواج است، حق آزادی عمل قبل از تعهد، حق دلبستن و فرصت داشتن برای یگانه شدن با شریکی که پیمانِ آسمانی ببندند!

پدر و مادر من توافقی جدا شدند و این میمون ترین اتفاق ممکن بود که زندگی به من هدیه داد «فرصت زیستن با شرایطی جدید،درکِ مفهوم عمیق تنهایی،استقلال بر اساسِ نفسِ خود» آنچه درد داشت و زخم ماند:نداشتن حق ازدواج بر پایه عشق برای نسل مادرم!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • مرضیه ارسالی در

    مگه هر کی بچه طلاق باید همه غلطی بکنه.کاش مرگت زودتر میش میمود که موجب ننگ شدی .همه مشکلات دارن.آزادی از نظر تو یعنی بی بند و باری..

  • تنها ارسالی در

    تاالان هرگوهی خوردی ومیخوری اصلا ن قضاوت کردم و باخودم میگفتم هرکس زندگی شخصیش به خودش مربوطه.این گناه کردی ومیکنی وفلان واین چیزام ک دیگ هیچی نمیگم.فقد یه حرفی میزنم که اونایی که طرفدارت هستن بدونن دیگه توزندگیت ازین لحظه ببعدهیچی نمیشی.این روزساعت دقیقه وثانیه رو یادتون بمونه من مرده شماواین خانوم زنده.روحت شاد ریحانه پارسا.

  • گل سرخ ارسالی در

    هیچ وقت هیچ کسیو قضاوت نکنیم
    شاید ی روز اون محبوب خدادبشه و ما سقوط کنیم ..
    خدای مهربان همه بنده‌اش دوست داره حتی گنه کاران
    سعی کنید برای شفای دلش و آرامش روحش دعا کنید فقط همین ..
    ما جای خدا نشستیم

  • A N ارسالی در

    از یک پدر و مادر ملعون یک فرزند ملعون هم به وجود میاد

  • حسن جون ارسالی در

    اوف اوف چقدر خوشحال شدم این خبر رو منتشر کردین خیلی وقته دنبال خدمات یه درمانگر جنسی میگشتم. لطفا خدماتی که این خانم ارائه میکنه و قیمت هاش رو هم منتشر کنید. جای خوشبختیه که سایتهای ایران به این بلوغ فکری رسیدن که به ترویج فرهنگ چنین خدماتی همت گماشتن. لطفا عکسهای خدمات جنسی این خانم رو هم منتشر کنید.

  • مریم توکلی ارسالی در

    ریحانه تو کثیف ترین و نجسترین منحرف جنسی هستی که هر کس در زندگی خواهد دید حتی حیوانات واکنش بهتری از تو به خانواده دارن اگر اونا هرزه و کثیف بودن تو رو مایه ننگ نمی‌دونستن بلکه حمایتت هم میکردن لکه ننگ ننگ به تو بمیری هرزه

  • ملیحه ارسالی در

    خاک بر سر پدر و مادری که تو فرزندشونی.تو ننگی ...نه فرزند طلاق بودن.دخترایی رو میشناسم که با وجود طلاق پدر و مادرشون عین گل پاک و نجیبن

  • M.R ارسالی در

    بنظرم هر کاری کنه نباید رسانه ای بشه چون امثال این زیاد هستند و برای یک رسانه معتبر درست نیست غرق شدن شخصی رو اینقدر زوم داشته باشه.حال چه بازیگر یا آدم عادی.

  • حلما دبیحی ثانی ارسالی در

    در این ساعت خدا رو به حق عظمت و جلالش قسم میدم که همه ی کسانی را که از راه راست منحرف شدند هدایت کنه بالاخص این بشر رو که بالحق فریفته ی شیطان شده

  • ناشناس ارسالی در

    فقط میتونم بگم براش متاسغام ازعرش به فرش رسید دختر بی فکروبی نمک خجالتم خوب چیزیه صدرحمت به حیووون

  • ناشناس ارسالی در

    یعنی انسان میشه اینجوری وحشناک وترسناک بشه اونم از پدرومادرش چه گناهی کردن اینجوری باآبروشون بازی میکنی پولی که ازین راه درمیاری حرومت بشه کوفتت بشه ننگ برتو خدا عقل بزارتوسرت

  • رونیکا ارسالی در

    چرابه ریحانه پارساتوهین میکنین هرکس بایدازادباشه توانتخاب کردن نحوه ی زندگیش خانم پارساهم دوست داره ااینطوری زندگی بکنه کسایی که فحش میدن ادمای کوته فکری هستن واگه دستشون بازباشه ازخانم پارساپیشی میگیرن

  • کفاش ارسالی در

    نژادبرتریعنی همین

  • سبحان ارسالی در

    طفلی پیداهست کمبود عاطفه و از بیماری رنج میبره.. گذشته تلخی داشته باید ریشه را از داخل خانواده‌ش جستجو کرد دلیل چه بوده این دوختر این روز افتاده... و در آخر باید گفت سرنوشت این دوختر اول فساد دوم معتاد سوم مرگ به دست خود هست...

  • ایرانی ارسالی در

    عزیزان با متینین قطع رابطه نکنید مومنین باهمه بدی هاشون بهترین هستند اگه بداخلاقی میکنند میخواهند شما گناه نکنید ازادی شیطانی همین میشه گول خنده شیطان صفتان رانخورید به اخرت خوب وهمیشگی امیدوار باشید

  • ناشناس ارسالی در

    من برات دعا میکنم که هدایت بشی آمین

  • شهریار ارسالی در

    وقتی یک دختر بدون سرمایه و حامی میره ترکیه با روحیه خراب از گذشته باید گذران زندگی کنه و هر کسی راهی رو پیدا میکنه ؛ تشخیص اریحانه این راه بوده ؛ نباید سرزنش کرد باید کمک کرد ؛ مقصر اصلی خانواده و جامعه هستند ! بجای فحش دادن کمکش کنید و حرف بزنید انسان همیشه میتواند به زندگی برگردد👍

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها