|

سامسونگ

گلکسی زد فولد 4 سامسونگ مقاو تر و با شارژ سریع تر؛ دیگر رازی باقی نیست

Samsung Galaxy Z Fold4 tipped to use Gorilla Glass Victus+, charge faster

سامسونگ گلکسی زد فولد 4 به همراه محافظ قدرتمند گوریلا گلس ویکتوس پلاس و سرعت شارژ بیشتر به زودی به طور رسمی معرفی خواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روز ها خبر های مربوط به پرچمداران تاشو سامسونگ بی وقفه در اخبار به گوش می رسد و ما نیز بی صبرانه در انتظار رونمایی غول فناوری کره ای از گلکسی زد فولد و زد فلیپ 4 هستیم که انتظار می رود در نوزدهم مرداد ماه به طور رسمی معرفی شوند. اخیرا نیز اطلاعات جدیدی در رابطه با سامسونگ گلکسی زد فولد 4 منتشر شده است.

براساس گزارشی که GSMArena به تازگی به نقل از افشاگر معروف Ahmed Qwaider منتشر کرده است سامسونگ گلکسی زد فولد 4 برای محافظت از پنل صفحه نمایش و همین طور پنل پشتی از محافظ گوریلا گلس ویکتوس پلاس استفاده می کند. از طرف دیگر چندی پیش گزارش هایی منتشر شد مبنی بر این که سامسونگ از صفحه نمایشی بزرگتر از نسل قبلی با فناوری سوپر UTG برای این دستگاه استفاده می کند، البته این خبر توسط سامسونگ هنوز تائید نشد.

یکی دیگر از اخباری که توجه کاربران سامسونگ را حسابی به خود جلب کرده است مربوط به فناوری لولای گلکسی زد فولد 4 می باشد که شرکت سازنده وعده چین و چروک کمتر بر روی صفحه نمایش را داده است.

سامسونگ گلکسی زد فولد 4

این افشاگر اطلاعاتی را نیز در رابطه با باتری این گوشی هوشمند منتشر می کند؛ بر اساس گفته های او نسل جدید سری گلکسی زد فولد سامسونگ به باتری 4270 میلی آمپر ساعتی مجهز خواهد شد که از سرعت شارژ 25 وات پشتیبانی می کند اما به لطف مهندسی جدید که سامسونگ در این دستگاه به کار برده است سرعت شارژ دستگاه نسبت به گلکسی زد فولد 3 افزایش خواهد یافت و خواهد توانست تا ظرف 30 دقیقه شارژ دستگاه را به 50 درصد برساند.

این طور که تاکنون ما از گزارش ها و اخبار جدید متوجه شده ایم سامسونگ گلکسی زد فولد 4 پیشرفت های عمده ای را در بخش دوربین به همراه خواهد داشت. انتظار می رود دوربین اصلی ای که بر روی پنل پشتی این گوشی هوشمند تعبیه می شود به 50 مگاپیکسل ارتقا یابد و لنز تله فوتو آن نیز دارای بزرگ نمایی سه برابری خواهد بود؛ با این حال متاسفانه دوربین های سلفی 14 و 4 مگاپیکسلی بدون تغییر باقی خواهند ماند.

و نهایتا مهم ترین ویژگی ای که گلکسی زد فولد 4 از آن بهره خواهد برد مسلما تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس می باشد که به نظر می رسد عملکرد بسیار بالایی را ارائه خواهد داد.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها